User Käyttäjä Salasana  

maanantai 14.7.2025 / 13:24
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > aloittelijoiden p2p-ongelmat > muulin turvallinen päivitys
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Muulin turvallinen päivitys
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
SupraTupo
Newbie
_
30. huhtikuuta 2005 @ 16:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mitä tiedostoja piti ottaa talteen, kun muulia päivitti? Ettei muiden pisteet häviä tai muuta tms.
Finreactorin loistavia ohjeita kun ei enää ole...
Moderator

5 tuotearviota
_
30. huhtikuuta 2005 @ 17:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mun muistaakseni kun päivität muulin niin esim. pistetiedostot eivät häviä minnekkään! kunhan et deletoi kansiota.. :D

Älä Yritä Jos Et Osaa!!

Säännöt: http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/2717
Michelin
Member
_
30. huhtikuuta 2005 @ 21:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nojaa, muulilla tulee tasaisesti koko ajan. Itse en ole henkkoht ikinä uskonut tuohon piste zydeemiin vaikka näin kuulema on....
Harvemmin pääsee huippulukemiin oli sitten jaossa 50GB tai 2GB. Kuitenkin, muuli rules.

EDIT: Vastaus itse kysymykseen, muulin voi ihan "on screen instruction" mukaan päivittää. Kansiot, lataukset ja jaot ei muutu miksikään.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 30. huhtikuuta 2005 @ 21:58

afterdawn.com > keskustelu > p2p > aloittelijoiden p2p-ongelmat > muulin turvallinen päivitys

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy