User Käyttäjä Salasana  

torstai 16.1.2025 / 11:00
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > kiinteä adsl(aurian kotikaista )+ emule = lowid?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Kiinteä ADSL(Aurian kotikaista )+ eMule = lowID?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
atk-87
Newbie
_
13. tammikuuta 2003 @ 13:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minulla on Aurian Kotikaista(256 kbps[pian 1mbps]) ja Nokian XDSL-reititin. Käytän eMule v0.24b:tä ja saan joka kerta lowID:n(ei ole kertaakaan käynyt yli sadantuhannen). Latausnopeus voi käydä jopa 28kt/s, mutta useimmiten se on n. 0,1-5kt/s. Ja sehän nousisi, jos saisi highID:n. Joten, onko kiinteällä ADSL-yhteydellä mahdotonta saada highID?
Member
_
13. tammikuuta 2003 @ 15:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Meikällä Soneran 256kbps liittymä alla ja eMulessa ID 2321014608. Latauksen keskiarvo pitkässä juoksussa n. 22-23kt/s. Maksimissaan juuri 28kt/s luokkaa! Oikein hyvin on eMule pelannu :)
PK66
Member
_
13. tammikuuta 2003 @ 16:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ootkos varma että sulla on 4662 portti avoinna? kannattais tsekkaa että se on auki. Jos käytät palomuurii niin se kannattais avaa myös sieltä.
atk-87
Newbie
_
14. tammikuuta 2003 @ 12:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Portti on ainakin auki Muulilla, mutta miten se avataan palomuurista +miten reitittimen saa tajuamaan, että se antaisi käyttää sitä porttia oikein?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 14. tammikuuta 2003 @ 12:51

YaRi
Member
_
14. tammikuuta 2003 @ 13:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Aurian kotisivulla sanotaan näin:
--
Jos olet innokas verkkopelien ystävä, voit hankkia Auria Kotikaistasi peliversioksi viritettynä. Silloin verkkopäätteesi ohjelmoidaan joukko peliportteja, jotka tehostavat peliominaisuuksia.
Muutokset voidaan tehdä myös olemassa oleviin liittymiin. Auria ottaa yhteyden verkkopäätteeseesi ja päivittää peliportit. Uudelleenohjelmoinnin aikana verkkopäätteen on oltava kytkettynä verkkoon.
--
Portit ovat ilmeisesti suljettuna ennen kuin ne erillisestä pyynnöstä avataan. Kokeileppa ottaa yhteyttä asiakaspalveluun ja kysy mitkä portit avataan ja pyöritä emulea yhdessä niistä.
rtfm ;)
atk-87
Newbie
_
15. tammikuuta 2003 @ 02:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Okka, thx!
raw
Member
_
15. tammikuuta 2003 @ 06:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
avaa palomuurista tcp-portti 4662 sisään ja ulos.

mulla ei toimi portti 4662, saan ID 64447682 eli ihan kohtalainen.

Kokeile näytä portteja 22,80,113,443,8080. Portti 20 toimii mulla erinomaisesti.
Stfu
Junior Member
_
22. tammikuuta 2003 @ 16:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ota kätees sarjakaapeli ja flashaa boksis itse. Saat ihan itse päättää mitkä portit haluat auki :)
Mainos
_
__

_
negatron
Newbie
_
23. tammikuuta 2003 @ 05:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
niin tuossa aurian kaapelissa on stealth-firewall.. eli ei auta vaikka omalta koneelta avaisi kaikki portit.. mutta soitto asiakaspalveluun ja portit aukeaa.. ilmastakin on vielä.. mut ei niitä kannata liikaa silti aukoa..

ja toiseksi, ne portit on kiinni aurian päässä, eli ei auta vaikka kuinka flashaisit boksias itse..

kolmanneksi, jos tavaraa tulee hitaasti, niin se voi johtua myös siitä että upload hakkaa tappiin ja syö downloadilta tehoja.. eli rajota upload vaikka 10kB/s.. ja jos siellä toisessa päässä on joku netissä kiinni vaikka motulla niin ei auta mikään huippunopea yhteys kun ei se motu lähetä sen nopeampaa..

Ei oo pakko mennä nukkumaan jos ei jaksa

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 23. tammikuuta 2003 @ 05:42

afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > kiinteä adsl(aurian kotikaista )+ emule = lowid?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy