User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 16.7.2025 / 02:55
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps2 > ps2 slim ja modi
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
ps2 slim ja modi
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
himpinen
Member
_
5. toukokuuta 2005 @ 17:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lueskelin noita vanhempia viestejä, ja aloin huolestuun kun tilasin just pleikkarin ja aion modata sen. eli vanhojen viestien mukaan tossa slim mallissa kyrvähtelee noi lukupäät helposti kun poltettuja levyjä käyttää... onko jo ilmestynyt toimivaa ratkaisua tähän ongelmaan?
Senior Member

3 tuotearviota
_
5. toukokuuta 2005 @ 18:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
http://www.modpiiri.com/?sivu=lisatieto&id=112

Ja reilun toistakymmentä olen modannu vanhemmalla diodi/pic yhdistelmälläki eikä yhtään ole vielä palanut. Tästä uudesta ei ole kokemusta vaikka yksi suoja kaapista löytyykin. Pitänee heittää se johonkin koneeseen.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 5. toukokuuta 2005 @ 18:50

himpinen
Member
_
5. toukokuuta 2005 @ 18:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ok. kiitos.
Shadown
Suspended due to non-functional email address
_
7. toukokuuta 2005 @ 22:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllä tuo uusi suoja on hyvä. Itse asentanut pari noita.

hetukka
Newbie
_
8. toukokuuta 2005 @ 10:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on toi uusin SlimlineFIX V3 ja hyvin on toiminut.
Mainos
_
__

_
himpinen
Member
_
8. toukokuuta 2005 @ 17:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
toivotaan et ne tampereella osaavat hommansa kunnolla, eikä revi ylihintaa siitä suojan asennuksesta... shadowlle lähettäisin muuten koneeni modattavaksi, mutta on kiire pelaan ja itse asun tampereella,niin saan koneneen nopeemmin sitä kautta (ellei sielä o hirveitä jonoja)... oon vaan lukenu noita shadown postaamia viestejä, ja oon saanu todella asiallisen kuvan hänestä.
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps2 > ps2 slim ja modi

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy