User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 16.7.2025 / 02:52
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps2 > koskakohan pleikkari pelit dvd-9 -levyinä?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Koskakohan pleikkari pelit DVD-9 -levyinä?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Senior Member
_
5. toukokuuta 2005 @ 20:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kun ps3 ilmestyy niin onkohan suurin osa silloisista peleistä jo dvd-9 levyinä? Tai aikaisemmenkin? meinaan eikös tämä GT4 jo ole dvd-9:lle tehty.
Toivottavasti kaksikerros -levyjen ja -polttavien asemien hinnat ovat jo silloin laskeneet kukkarolle sopivaksi.

romero
Senior Member
_
5. toukokuuta 2005 @ 22:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onhan noita DL-pelejä PS2:llekin jo puolen tusinaa.
Casepri70
Member
_
6. toukokuuta 2005 @ 03:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niin, no tuskin mulla on varaa ostaa PS3:sta heti kun se tulee, ehkä jonkun parin vuoden päästä sen ilmestymisestä. Mutta eikö noita pelejä tehdä aika kauan vielä PS2:selle?

I''m King Of The World!
Senior Member

2 tuotearviota
_
6. toukokuuta 2005 @ 04:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Niin, no tuskin mulla on varaa ostaa PS3:sta heti kun se tulee, ehkä jonkun parin vuoden päästä sen ilmestymisestä. Mutta eikö noita pelejä tehdä aika kauan vielä PS2:selle?
eiköhän... jos oikeen olen ymmärtänyt niin tehdään niitä pelejä vielä PS1..... (Lasten pelejä ym.)
Casepri70
Member
_
6. toukokuuta 2005 @ 06:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
eiköhän... jos oikeen olen ymmärtänyt niin tehdään niitä pelejä vielä PS1..... (Lasten pelejä ym.)
No, kyllähän noita satunnaisia lastenpelejä vielä näkyy PS1:selle olevan ja joitain uusintajulkaisuja..

I''m King Of The World!
WDale
Newbie
_
6. toukokuuta 2005 @ 07:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niin eikö ps3 ole suunnitteilla blyrayn käyttö eli pelit olisivat blyray levyillä.. jos olen oikein ymmärtänyt sonyn hehkutuksista!
just, my bad.. en lukenut järjellä alku viestiä, no anyway.

Olut - Öl - Beer

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 6. toukokuuta 2005 @ 07:38

Mainos
_
__

_
eejapar
Member
_
6. toukokuuta 2005 @ 17:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
"Niin, no tuskin mulla on varaa ostaa PS3:sta heti kun se tulee, ehkä jonkun parin vuoden päästä sen ilmestymisestä. Mutta eikö noita pelejä tehdä aika kauan vielä PS2:selle?"

noh, kait siinä saa muutaman kuukauden eka venaillakin kunnes eka toimiva modipiiri ilmestyy... ;)

ja varmasti tehää ps2 pelejä ainaki pari vuotta vielä. olettaen jos se ps3 ilmestys ens keväänä (täällä). =)

ROTFLMFAO
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps2 > koskakohan pleikkari pelit dvd-9 -levyinä?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy