User Käyttäjä Salasana  
   
maanantai 30.9.2024 / 05:25
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitv > digitv - kaikki muut aiheet > salattujen kanavien purku
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
salattujen kanavien purku
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
modify
Junior Member
_
6. toukokuuta 2005 @ 05:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
asun kerrostalossa johon on hankittu kaapeli-tv, huomasin kanavia säätäessäni en ilmaiskanavien lisäksi löytyi kuvaltaan salattuja kanavia, eli ääni kuuluu ja kuvakin näkyy osittain. saako näitä näkymään jollain itse rakennetulla härvelillä, siis ilman digiboksia ja ohjelmoitavaa purkukorttia, koska kanavathan eivät ole enää digitaalisessa muodossa.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 6. toukokuuta 2005 @ 09:51

vaylinle
Suspended due to non-functional email address
_
6. toukokuuta 2005 @ 05:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
heippa, minkälaisena se salattu kuva näkyy. On olemassa analogiselle puolelle laitteita, itsekin olen rakennellut, joilla purku on onnistunut. Mistä päin olet kotoisin. Paikkakuntakohtaisesti ne laitteet on toimineet/ei toimineet riippuu siis kaapeliyhtiösi salausjärjestelmästä. Mutta analoginen verkko poistuupi kohta mut viel vähän aikaa näistä vois nauttia. Digitaalisia ei kaapeliverkossa ole vielä murrettu jos tarkoitat canaalia yms.
RaWsHaRk
Member
_
6. toukokuuta 2005 @ 09:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
periaatteessa kaikkien noiden purku on laitonta ja ohjeiden anto kai foorumin sääntöjen vastaista? anyway, itselläni oli aikoinaan tietokoneessa TNT vivo näyttis, johon sai softan jolla pystyi kääntämään polarisaatiota jne, tietysti riippui ihan siitä millaista salausta analoginen verkko käyttää,ne kun vaihteli paikkakunnan ja yhtiön mukaan. en itse ikinä tuota testaillut,kuulemma se toimi jossain päin suomea.
modify
Junior Member
_
6. toukokuuta 2005 @ 09:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Imatralla asun, osa kuvasta näkyy, juuri sen verran että saa kanavien logosta selvää, vähän vaikea selittää. Oisko jotain osoitteita joista saisi lisäinfoa vaikka noista itse rakennettavista laitteista?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 6. toukokuuta 2005 @ 09:50

Bazie
Junior Member
_
6. toukokuuta 2005 @ 12:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla ois tiedossa yks sivu missä on ohjeet dekooderin rakennukseen. En uskalla laittaa sitä tänne ennenkun tiedän onko se sääntöjen vastaista. Meillä ainaski koulussa saanu nuita rakentaa, mutta täällä eletään jo digi-aikaa niin ei enää kannata rakentaa. Mutta voit itse yrittää etsiä googlella rakennusohjeita.
modify
Junior Member
_
6. toukokuuta 2005 @ 13:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
laita tonne: ####

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 7. toukokuuta 2005 @ 08:22

Mainos
_
__
 
_
vaylinle
Suspended due to non-functional email address
_
6. toukokuuta 2005 @ 19:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Meilailin sulle luepa se.
afterdawn.com > keskustelu > digitv > digitv - kaikki muut aiheet > salattujen kanavien purku
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy