User Käyttäjä Salasana  

torstai 29.5.2025 / 23:18
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > näytönohjain ei toimi
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Näytönohjain ei toimi
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
aleksi336
Newbie
_
7. toukokuuta 2005 @ 06:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minulla on Nvidia GeForce FX5200 näytönohjian. Kun laitan koneen päälle niin näkyy vaan mustaa ja hiiri. Vikasietotilassa kone toimii, ja olen sieltä käsin laittanut näytönohjaimen pois päältä, ja silloin kone toimii. Onko minun ostettava uusi näytönohjain? Kiitoksia etukäteen.
Senior Member
_
7. toukokuuta 2005 @ 09:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kokeillut vaihtaa ajureita? Varmaan kuitenki rikki koko ohjain.
somba
Newbie
_
7. toukokuuta 2005 @ 09:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minulla on sama ongelma, paitsi kun laitan koneen päälle niin post testin jälkeen tulee näyttöön vähäksi aikaa pientä värinää ja näyttö lähtee pois päältä. Vikasietotilassa olen laittanut näytönohjaimen pois päältä ja nyt kone lähtee päälle. Näytönohjain on GeForce4 TI 4200, johon olen koittanut asentaa uusia ajureita ja kokeilla erinäköisiä kikkoja, mutta mikään ei auta. Olisi hienoa jos jollakin olisi ideoita mitä kannattaisi tehdä/kokeilla!
Moderator

1 tuotearvio
_
7. toukokuuta 2005 @ 10:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Koittakaa noita ohjaimia kavereiden koneissa, helpoin tapa selvittää onko vika näytönohjaimessa vai ei.
Member

4 tuotearviota
_
7. toukokuuta 2005 @ 10:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
...katos, varmuuden vuoksi, ettei ytimen ja muistien kellot ole liian korkealla - mulla ollut samaa ongelmaa.

somba
Newbie
_
7. toukokuuta 2005 @ 11:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
tota... mistähän ne katotaan? en hirveesti tiedä tietokoneista noita vähänkään vaikeempii juttuja...
Member

4 tuotearviota
_
7. toukokuuta 2005 @ 11:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos sulla on Expertool asennettuna, niin sieltä performance-sivulta. ...ettei toi Expertool ole sitten Gainwardin oma ohjelma...?

----- unohda nämä mun kommentit ------------

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 7. toukokuuta 2005 @ 15:02

jarzza
Suspended due to non-functional email address
_
7. toukokuuta 2005 @ 12:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Pitäis tulla edes 16-värinen kuva ilman mitään ajureita,saattaa olla kontaktihäiriö, joko kaapelissa tai liitännässä emolle.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 7. toukokuuta 2005 @ 12:56

jhvisto
Member

2 tuotearviota
_
8. toukokuuta 2005 @ 05:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
jos muut ei auta niin asenna winukka uusiksi... tuo että näkyy hiiri, niin varmasti veikkaisin olevan softa vika..

Mainos
_
__

_
Osku87
AfterDawn Addict

1 tuotearvio
_
8. toukokuuta 2005 @ 13:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Koittakaa vikasietotilass aasentaa uusimpia ajureita ja jos niillä ei toimi tai juuri niihin päivityksen jälkeen tullut ongelma niin hieman vanhempia ajureita kehiin.
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > näytönohjain ei toimi

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy