dvd-rw:n virheilmoitus
|
|
milla79
Newbie
|
7. toukokuuta 2005 @ 09:29 |
Linkki tähän viestiin
|
Olen ihan aloittelija tässä dvd-hommassa. Olen polttanut avi- elokuvan dvd-rw (ReWriteable) ja se toimi ihan hyvin, tosin ei pleikkari näyttänyt sitä (se on mun toinen kysymys). Mutta kun olin laittamassa mpeg movie file:in samalle levylle se tilttasi, kone sammui- ja kun nyt yritän avata tai poistaa elokuva-file:ia se ei käy! Virheilmoitus: "The file or directory is corrupted and unreadable". Mitä se tarkoittaa? Enkö saa enää levyä toimimaan?
Olisiko minun pitänyt poistaa ensin elokuvan ja sitten vasta polttaa Movie File:in sinne?
2. Millä avi/mpeg jne pitäisi poltta elokuvan että sen saisi PS2 näkymään? Vai onnistuuko se ylipäätään?
Olen ERITTÄIN kiitollinen vastauksesta.
|
neggis
Member
|
7. toukokuuta 2005 @ 10:06 |
Linkki tähän viestiin
|
Quote: Mutta kun olin laittamassa mpeg movie file:in samalle levylle se tilttasi
Arvaisin että olit polttanut aiemman avi-pätkän single-sessionilla, josta seuraa se että levy "sulkeutuu" polton jälkeen sellaiseksi että sinne ei onnistu enään listätä dataa. Multisession poltolla tämä onnistuu.
Quote: pleikkari näyttänyt sitä
Pleikkari tuskin toistaa mpge/avi jne formaatissa olevia leffoja.
|
Member
|
7. toukokuuta 2005 @ 10:21 |
Linkki tähän viestiin
|
Jos kone kilahti kesken polton, meni poltto todennäköisesti pilalle. Toinen vaihtoehto on joko levyn epäpuhtaudet tai naarmut, tai joku muu polttovirhe. Tsekkaa levy CDCheckillä (http://elpros.si/CDCheck), ja sieltä check tai recover ylälaidasta.
Missä muuten yritit katsoa tuota leffaa pleikkarin lisäksi? PC:ssä vai DVD-soittimessa?
|
milla79
Newbie
|
7. toukokuuta 2005 @ 10:21 |
Linkki tähän viestiin
|
Kiitos vastauksesta.
Neggis >>Saako sen tiedoston nyt millään enää pois että pystyisi käyttämään kyseistä levyä enää?
Onko siis mitään formaatia tietokoneessa joka pleikkari tunnistaisi, vai miten sen saisi toimimaan?