User Käyttäjä Salasana  
   
sunnuntai 2.6.2024 / 12:34
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitv > keskustelua pc:n digikorteista > anysee e30 series (yleissofta sekä c & t malleille)
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
AnySee E30 Series (yleissofta sekä C & T malleille)
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
Molexi
Suspended due to non-functional email address
_
14. maaliskuuta 2010 @ 16:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tässä nyt olen yrittänyt käytellä tuota anyseen e30:tä ja täytyy kyllä nyt sanoa että tuon ohjelmisto on todella huono. Ensikokemus oli läppäriin kytkettynä suorastaan karmaiseva kun kanavan vaihto kesti lähes 10 sekuntia tai enemmänkin. No laitoin sitten kiinni tehokkaampaan (core2duo) pöytäkoneeseen ja kanavienvaihto onkin jotenkin siedettävää.

Ohjelmiston tapa näyttää videoikkuna ja kontrollit erillisinä on kyllä jotenkin älytön, miksei ne voisi olla samassa kuten esim. vlc:ssä. 24" 1920*1080 näytöllä kaytettynä kontrolli härpäke on jo niin pientä tihrua ettei meinaa saada selvää napeista 50mc päästä saati sitten kauempaa, ja miksei nappuloissa ole windowsissa vakiona olevia tooltippejä, että tietäisi mitä mikäkin namiska tekee ennenkuin sitä painaa? EPG:kin on kuin 800*600 näytöille suuniteltu eikä sen ikkunaa käsittämättömästi saa venytettyä suuremmaksi.

Kokeilin äsken ajastettua tallennusta joka katkaisi kamelin selän ja sai aikaan tämän kirjoituksen: Tallennuksen alkaessa ohjelma pomppaa etualalle näyttämään televisiokuvaa välittämättä siitä että käyttäjä ei ehkä haluaisikaan katsella tv:tä juuri nyt koska oli laittanut ajastetun tallennuksen. Myös se, että tallennuskansio vaihtuu oletukseen lähes joka kerta, kun yrittää tallennuksia ei ole hauskaa.

Myös sellainen pieni ongelma on esiintynyt joka kerta kun olen ohjelmaa käyttänyt, että kuva ei tule näkyviin joskus käynnistettäessä tai kavavaa vaihdettaessa ja usein myös ääni rupeaa pätkimään ja lopulta ei kuvakaan näy. ONNEKSI mediacenteri suostuu toimimaan tämän kikkareen kanssa. Myös se että liikkuva kuva näyttää paremmalta ja terävämmältä mediacenterillä katsottuna on hämmästyttävää.

Versio on siis 2.1.0 ja koneissa Windows 7
Molexi
Suspended due to non-functional email address
_
14. maaliskuuta 2010 @ 16:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
2

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 14. maaliskuuta 2010 @ 16:08

AfterDawn Addict

17 tuotearviota
_
14. maaliskuuta 2010 @ 17:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Asus X70AC kannettava, käynnistys ja sammutus kestää hieman mutta kanavat kyllä vaihtuu kahdessa sekunnissa Win7 64 bit Premium.

iMac 27" 3.5GHz Quad-core Intel Core i7, Turbo Boost up to 3.9GHz- 8GB 1600MHz DDR3 SDRAM 2X4GB-256GB Flash Storage- NVIDIA GeForce GTX 780M 4GB GDDR5- Apple USB SuperDrive Apple Magic Mouse + Magic Trackpad- Elisa-viihde 100/10 valokuitu. Asus X70AC Series.
Jusa2
Suspended due to non-functional email address
_
15. maaliskuuta 2010 @ 20:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Terve JHawx

Olen rimpuillut Anyseen kanssa yli kaksi ja puoli vuotta kunnon pöytäkoneilla. Telkkarit on telkkareita...

Kun viimeisin päivitys tuli, odotin ehkä liikoja.

Ei trollausta eikä flaimausta.

T. Jusa2

P.S. Ei tarvitse vastata
TKrisa
Suspended due to non-functional email address
_
15. maaliskuuta 2010 @ 23:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Jusa2:
Terve JHawx
Olen rimpuillut Anyseen kanssa yli kaksi ja puoli vuotta kunnon pöytäkoneilla. Telkkarit on telkkareita... P.S. Ei tarvitse vastata.

JUURI sinun kirjoitukseesi tarvitsee vastata! :-)

Aivan. Kuten hieman aikaisemmin kirjoitin, minulla yhdistelmä Anysee E30 C Plus ja DVBViewer toimii erittäin hyvin ja on toiminut niin jo pitkään (Anyseen oma viewer pelaa myös purkin kanssa, mutta on melko avuton riisikyhäelmä aivan liian monine puutteineen). Mutta yhdistelmän toimivaksi rukkaaminen vei ehdottomasti enemmän aikaa ja vaati selvästi enemmän kaikenlaista värkkäämistä kuin olin odottanut, joten OLET monessa suhteessa ilman muuta oikeassa! Suomen kieltä ÄÄRIMMÄISEN, KÄSITTÄMÄTTÖMÄN huonosti (kirjoittaa) osaavan ja monista asioista selvästi kovin vähän ymmärtävän JHawxin diletanttikommentit kannattaa useimmiten jättää täysin huomioimatta. Kielikurssia hän tarvitsisi - ja tarvitsisi kovasti! -, ei täällä ymmärtämättömänä temmeltämistä ja muiden, häntä viisaampien mollaamista. JOS hän tosiaan edustaa Daimleria, olen surullinen ja huolissani Daimlerin puolesta.

Itse satun olemaan OIKEA asiantuntija ja ammattilainen (esim. ohjelmoija, it-kouluttaja, tietotekniikan neuvonantaja ym. ym. yli 25 vuoden kokemuksella - mikä tekee minut HYVIN nöyrän kiitolliseksi menestyksestäni), en ammattilaiseksi JHawxin tapaan TEKEYTYVÄ (korkea)kouluttamaton höpöttävä amatööri, joten yhdyn tuskaasi. Toistan: Minulla Anysee E30 C Plus toimii erittäin hyvin, mutta melkoista, todellista asiantuntemusta sen toimintakuntoon saattamisessa tarvittiin. Olen NYT tyytyväinen Anyseeheni, mutta "telkkari tosiaan on telkkari". Kytke ja nauti heti. Näin ei Anyseen kanssa, jonka toki SAA toimimaan ihan hienosti hieman (tai joskus jopa paljon) vaivaa näkemällä.

Ole siis hyvillä mielin, Jusa. Me kaikki nautimme osuvasta, tietävästä kirjoittamisestasi. Jatka juuri noin JHawxin lapsellisesta ja hupaisasta tyrannismista välittämättä. :-)
mali99
Member
_
16. maaliskuuta 2010 @ 11:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Jusa2:
Olen rimpuillut Anyseen kanssa yli kaksi ja puoli vuotta kunnon pöytäkoneilla.
Aika turha rimpuilla kovin pitkään, kun Anyseen kanssa yhteensopiva Dvbviewer maksaa 15 euroa ja käyttöönottoon on olemassa hyvät ohjeet selvällä suomenkielellä.

Oikealla ohjelmallahan Anysee toiminee yhtä hyvin, kuin mikä tahansa muukin digivastaanotin.
Member
_
16. maaliskuuta 2010 @ 11:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti mali99:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Jusa2:
Olen rimpuillut Anyseen kanssa yli kaksi ja puoli vuotta kunnon pöytäkoneilla.
Aika turha rimpuilla kovin pitkään, kun Anyseen kanssa yhteensopiva Dvbviewer maksaa 15 euroa ja käyttöönottoon on olemassa hyvät ohjeet selvällä suomenkielellä.

Oikealla ohjelmallahan Anysee toiminee yhtä hyvin, kuin mikä tahansa muukin digivastaanotin.
Olisi hauskaa tietää miten moni hankki Anyseen laitteen siksi, että siinä on tuo kortinlukija mukana. Ainakin minulle se oli suurin yksittäinen syy Anyseen ostolle. Ilman kortinlukijaa en tuskin olisi laitetta hankkinut.
mali99
Member
_
16. maaliskuuta 2010 @ 15:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jporiseva:
Olisi hauskaa tietää miten moni hankki Anyseen laitteen siksi, että siinä on tuo kortinlukija mukana. Ainakin minulle se oli suurin yksittäinen syy Anyseen ostolle. Ilman kortinlukijaa en tuskin olisi laitetta hankkinut.
Harmi kun kortinlukija ei toimi kuin omalla ohjelmalla...
Member
_
16. maaliskuuta 2010 @ 15:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti mali99:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jporiseva:
Olisi hauskaa tietää miten moni hankki Anyseen laitteen siksi, että siinä on tuo kortinlukija mukana. Ainakin minulle se oli suurin yksittäinen syy Anyseen ostolle. Ilman kortinlukijaa en tuskin olisi laitetta hankkinut.
Harmi kun kortinlukija ei toimi kuin omalla ohjelmalla...
Toimiihan! Ainakin minulla on käytössä Windows Media Center ja hyvin toimii kortinlukija. Myös ProgDVB ohjelmalla olen saanut toimimaan, mutta hiukan epävarmasti tosin (softa kaatuilee paljon).
Amano
Junior Member

1 tuotearvio
_
16. maaliskuuta 2010 @ 16:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Amano:
Uutta testisoftaa olis tarjolla: E30Series v2.1.1(2010-03-07)
Onkohan kukaan lukenut aikaisempaa lähettämääni viestiä? (ym.)
Fixuimmat sherlockit on hiffannu jo, että ym. linkin ohjelmist pvm. on eri, mikä on anysee sivustolla ladattavissa.

Selvitettyjä ongelmia:
- EPG ajastus useammalle kanavalle; hommien jälkeen käynnissä oleva kanava on eri kuin mitä paneeli näyttää. (TV-kuvassa: Nelonen kun paneelissa TV1[TV1 = edellinen ajastettu kanava] )
- Mulla ei ainakaan XP:ssä maksukanavilla timeShift toimi.. 7:ssa toimii normaalisti ja heikommassa koneessa, kun yrittää avata HD-kanavan, ni softa kaatuu...

Tuohon "kun yrittää avata HD-kanavan, ni softa kaatuu..." vielä tarkennusta. Tämä siis XP-koneessa, joka hikiseen pyörittää Doom3:sta.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 22. maaliskuuta 2010 @ 14:29

JHawx
Suspended due to non-functional email address
_
21. maaliskuuta 2010 @ 01:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti TKrisa:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Jusa2:
Terve JHawx
Olen rimpuillut Anyseen kanssa yli kaksi ja puoli vuotta kunnon pöytäkoneilla. Telkkarit on telkkareita... P.S. Ei tarvitse vastata.

JUURI sinun kirjoitukseesi tarvitsee vastata! :-)

Aivan. Kuten hieman aikaisemmin kirjoitin, minulla yhdistelmä Anysee E30 C Plus ja DVBViewer toimii erittäin hyvin ja on toiminut niin jo pitkään (Anyseen oma viewer pelaa myös purkin kanssa, mutta on melko avuton riisikyhäelmä aivan liian monine puutteineen). Mutta yhdistelmän toimivaksi rukkaaminen vei ehdottomasti enemmän aikaa ja vaati selvästi enemmän kaikenlaista värkkäämistä kuin olin odottanut, joten OLET monessa suhteessa ilman muuta oikeassa! Suomen kieltä ÄÄRIMMÄISEN, KÄSITTÄMÄTTÖMÄN huonosti (kirjoittaa) osaavan ja monista asioista selvästi kovin vähän ymmärtävän JHawxin diletanttikommentit kannattaa useimmiten jättää täysin huomioimatta. Kielikurssia hän tarvitsisi - ja tarvitsisi kovasti! -, ei täällä ymmärtämättömänä temmeltämistä ja muiden, häntä viisaampien mollaamista. JOS hän tosiaan edustaa Daimleria, olen surullinen ja huolissani Daimlerin puolesta.

Itse satun olemaan OIKEA asiantuntija ja ammattilainen (esim. ohjelmoija, it-kouluttaja, tietotekniikan neuvonantaja ym. ym. yli 25 vuoden kokemuksella - mikä tekee minut HYVIN nöyrän kiitolliseksi menestyksestäni), en ammattilaiseksi JHawxin tapaan TEKEYTYVÄ (korkea)kouluttamaton höpöttävä amatööri, joten yhdyn tuskaasi. Toistan: Minulla Anysee E30 C Plus toimii erittäin hyvin, mutta melkoista, todellista asiantuntemusta sen toimintakuntoon saattamisessa tarvittiin. Olen NYT tyytyväinen Anyseeheni, mutta "telkkari tosiaan on telkkari". Kytke ja nauti heti. Näin ei Anyseen kanssa, jonka toki SAA toimimaan ihan hienosti hieman (tai joskus jopa paljon) vaivaa näkemällä.

Ole siis hyvillä mielin, Jusa. Me kaikki nautimme osuvasta, tietävästä kirjoittamisestasi. Jatka juuri noin JHawxin lapsellisesta ja hupaisasta tyrannismista välittämättä. :-)
Jos oikeasti jatkossa jatkettaisiin sivistyneesti laitekehityksen parissa. Et taida osata lukea?

Ok, siis, sanon vain tämän: onneksi minulla ei ole asennevammaa ja mulkvistin ominaisuuksia. Tämä ei ollut hyökkäys, vaan huomio.

Jos nyt rauhoitut ja luet ajatuksella tämän kommentin. Se että välillä tulee kirjoitusvirheitä, ei ole asiaan kuuluvaa asiaa, Tämän ketjun tarkoitus on auttaa ohjelmiston ongelmien ratkomisessa ja selvittämisessä. Miten tähän piiriin kuuluu "laite on täysi susi ja 2v. jälkeenkään ei ole parannusta? paska laite mielestäni???"
Sen sijaan että sanot paska laite, et kerro missä mättää ja miten sen voisi parantaa. Haukkuminen ilman selitystä ei auta ketään, ainoastaan kertoo kirjoittajan henkisen iän jääneen kasvuvaiheeseen, eikä kehitystä ole luultavasti odotettavissa tulevaisuudessa.

Afterdawn foorumin säännöissä on sanottu jotain asian tiimoilta, kuten "käyttäytymissäännöt" ja muutenkin on tainnut sellainen asia kuin "internet etiketti" jäädä unohtua koulunpenkille?

Edellisistä kommenteista olen ilmoittanut foorumin ylläpitäjille asiattomista viesteistä. Kyseiset trollaukset ovat yritys aiheuttaa tunneperäisiä vastauksia. Tämä ei kuulu asian tiimoihin, eikä ole liitännäisiä siihen, että kyseinen ketju yrittää selvittää ohjelmiston ongelmia. Aiheesta on muualla jo topic, jossa arvostellaan laitetta (Elikkä afterdawnista löytyy täältä). Ehkä foorumin search optio ei ole myöskään sinulle tuttu?

Pyydän nyt edelleen, pysykää topicissa ja ilmoittakaa mahdollisia ongelmia ohjelmistojen kanssa. Tämä ketju on muodostettu Anyseen suomen edustajan pyynnöstä ja olen luonut sen tältä pohjalta. Minun ei täydy yrittää auttaa teitä teidän ongelmien kanssa, mutta teen sen hyvyyttäni. Ja kerron nyt suoraan asian itsestäni. Minulla on lievä keskittymishäiriö, enkä jaksa välttämättä aina tarkistaa kaikkea kirjoittamaani oikeinkirjoitusmasiinoiden kautta. En ole niin anaali. Se että yrität sen avulla saada flaimausta trollaamisen toivossa, ei onnistu. Huvittää lähinnä moinen lapsellinen käyttäytyminen, kasvaisit aikuiseksi... Oikeesti.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 26. maaliskuuta 2010 @ 21:15

AfterDawn Addict

20 tuotearviota
_
21. maaliskuuta 2010 @ 12:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Amano:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Amano:
Uutta testisoftaa olis tarjolla: E30Series v2.1.1(2010-03-07)
Onkohan kukaan lukenut aikaisempaa lähettämääni viestiä? (ym.)
Fixuimmat sherlockit on hiffannu jo, että ym. linkin ohjelmist pvm. on eri, mikä on anysee sivustolla ladattavissa.

Selvitettyjä ongelmia:
- EPG ajastus useammalle kanavalle; hommien jälkeen käynnissä oleva kanava on eri kuin mitä paneeli näyttää. (TV-kuvassa: Nelonen kun paneelissa TV1[TV1 = edellinen ajastettu kanava] )
- Mulla ei ainakaan XP:ssä maksukanavilla timeShift toimi.. 7:ssa toimii normaalisti ja heikommassa koneessa, kun yrittää avata HD-kanavan, ni softa kaatuu...
Asensinpa tuon ja näkyy ainakin tunnin testailun perusteella toimivan ihan hyvin. En huomannut katsoa, miten aiempi versio käyttäytyy kanavan vaihdossa, mutta tämä tekee niin että ääni alkaa kuulua melkein heti mutta kuva tulee näkyviin vasta ehkä sekunnin parin kuluttua. Onko tuo nyt sitten vika vai ominaisuus?
Nauhoitus toimii ihan OK ajastimellakin. Nämä riittää mulle.
Ajansiirrosta en tiedä kun itse en sitä ikinä käytä. HD-kanavat näkyy ihan nätisti.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 21. maaliskuuta 2010 @ 12:42

JPSu
Suspended due to non-functional email address
_
24. maaliskuuta 2010 @ 11:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tämän päivityksen osalta nousi ongelmaksi Media Centteriä avatessa CNO-valintaikkuna avautuminen jokaisen käynnistyksen yhteydessä.

Millä toiminnon saa kytkettyä päältä?

JP


Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Amano:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Amano:
Uutta testisoftaa olis tarjolla: E30Series v2.1.1(2010-03-07)
Onkohan kukaan lukenut aikaisempaa lähettämääni viestiä? (ym.)
Fixuimmat sherlockit on hiffannu jo, että ym. linkin ohjelmist pvm. on eri, mikä on anysee sivustolla ladattavissa.

Selvitettyjä ongelmia:
- EPG ajastus useammalle kanavalle; hommien jälkeen käynnissä oleva kanava on eri kuin mitä paneeli näyttää. (TV-kuvassa: Nelonen kun paneelissa TV1[TV1 = edellinen ajastettu kanava] )
- Mulla ei ainakaan XP:ssä maksukanavilla timeShift toimi.. 7:ssa toimii normaalisti ja heikommassa koneessa, kun yrittää avata HD-kanavan, ni softa kaatuu...

Tuohon "kun yrittää avata HD-kanavan, ni softa kaatuu..." vielä tarkennusta. Tämä siis XP-koneessa, joka hikiseen pyörittää Doom3:sta.
Amano
Junior Member

1 tuotearvio
_
29. maaliskuuta 2010 @ 16:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti JPSu:
Tämän päivityksen osalta nousi ongelmaksi Media Centteriä avatessa CNO-valintaikkuna avautuminen jokaisen käynnistyksen yhteydessä.

Millä toiminnon saa kytkettyä päältä?

JP


Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Amano:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Amano:
Uutta testisoftaa olis tarjolla: E30Series v2.1.1(2010-03-07)
Onkohan kukaan lukenut aikaisempaa lähettämääni viestiä? (ym.)
Fixuimmat sherlockit on hiffannu jo, että ym. linkin ohjelmist pvm. on eri, mikä on anysee sivustolla ladattavissa.

Selvitettyjä ongelmia:
- EPG ajastus useammalle kanavalle; hommien jälkeen käynnissä oleva kanava on eri kuin mitä paneeli näyttää. (TV-kuvassa: Nelonen kun paneelissa TV1[TV1 = edellinen ajastettu kanava] )
- Mulla ei ainakaan XP:ssä maksukanavilla timeShift toimi.. 7:ssa toimii normaalisti ja heikommassa koneessa, kun yrittää avata HD-kanavan, ni softa kaatuu...

Tuohon "kun yrittää avata HD-kanavan, ni softa kaatuu..." vielä tarkennusta. Tämä siis XP-koneessa, joka hikiseen pyörittää Doom3:sta.


There is no easyway.
Rekisteriarvoja muuttamalla tai 3-osapuolen softan kautta estää automaattinen käynnistys. Rekisteriarvon muuttamiseen, voin yrittää löytää vastauksen (muistella mistä tehtiin)..
JPSu
Suspended due to non-functional email address
_
31. maaliskuuta 2010 @ 19:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Amano:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti JPSu:
Tämän päivityksen osalta nousi ongelmaksi Media Centteriä avatessa CNO-valintaikkuna avautuminen jokaisen käynnistyksen yhteydessä.

Millä toiminnon saa kytkettyä päältä?

JP


Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Amano:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Amano:
Uutta testisoftaa olis tarjolla: E30Series v2.1.1(2010-03-07)
Onkohan kukaan lukenut aikaisempaa lähettämääni viestiä? (ym.)
Fixuimmat sherlockit on hiffannu jo, että ym. linkin ohjelmist pvm. on eri, mikä on anysee sivustolla ladattavissa.

Selvitettyjä ongelmia:
- EPG ajastus useammalle kanavalle; hommien jälkeen käynnissä oleva kanava on eri kuin mitä paneeli näyttää. (TV-kuvassa: Nelonen kun paneelissa TV1[TV1 = edellinen ajastettu kanava] )
- Mulla ei ainakaan XP:ssä maksukanavilla timeShift toimi.. 7:ssa toimii normaalisti ja heikommassa koneessa, kun yrittää avata HD-kanavan, ni softa kaatuu...

Tuohon "kun yrittää avata HD-kanavan, ni softa kaatuu..." vielä tarkennusta. Tämä siis XP-koneessa, joka hikiseen pyörittää Doom3:sta.


There is no easyway.
Rekisteriarvoja muuttamalla tai 3-osapuolen softan kautta estää automaattinen käynnistys. Rekisteriarvon muuttamiseen, voin yrittää löytää vastauksen (muistella mistä tehtiin)..
Olisi hienoa jos löytäisit mitä pitää muuttaa ja miten.

Jari
ipronin
Suspended due to non-functional email address
_
21. huhtikuuta 2010 @ 08:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Samaista 2.1.1 versiota pyöritän minäkin (Combo malli XP SP3 ja toinen DVB-C malli Vista Ultimatessa). Ultimaten Media Centerissä en viitsi pyörittää kun EPG ei toimi kaapelitelevision kanavien kanssa. Anyseen oma EPG on taas hankala kun sitä ei saa zoomattua isokokoiseksi eli kaukaa luettavaksi.

Ainoa moitteeni Anyseelle on taas vaihteeksi ettei Ylen tekstitykset näy. Mistähän se johtuu kun ne jo oli aikoinaan toiminnassa?
AfterDawn Addict

17 tuotearviota
_
21. huhtikuuta 2010 @ 23:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
20.4.2010 NVIDIA GeForce 8800GTS päivitys Anysee 30C plus lakkasi vastaamasta ei tullut kun aloitus logo eikä siitä ei minnekkään,asensin kertaalleen softankin mutta ei mitään palautin edellisen ohjaimen ja kuva näkyy jälleen voi olla että joku muukin törmää samaan ongelmaan.

iMac 27" 3.5GHz Quad-core Intel Core i7, Turbo Boost up to 3.9GHz- 8GB 1600MHz DDR3 SDRAM 2X4GB-256GB Flash Storage- NVIDIA GeForce GTX 780M 4GB GDDR5- Apple USB SuperDrive Apple Magic Mouse + Magic Trackpad- Elisa-viihde 100/10 valokuitu. Asus X70AC Series.
Junior Member
_
26. huhtikuuta 2010 @ 19:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minula tämä Anyseen sivuilla ollut versio aiheutti sen, että hibernate-tilasta palaava kone (win 7 64 bit) kaatui siniseen ruutuun ja syynä oli anyseetu.sys

Vanhemmalla toimi. Tai oli siinäkin aluksi kaatumisongelma mutta taustalla olevan ajastimen automaattikäynnistyksen estäminen korjaasi ongelman. Nyt en vielä tiedä kuinka käy.

Katselija Turun KaapeliTV + VU+ + Win10 64 bit + Saunavisio

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 26. huhtikuuta 2010 @ 19:02

Noviisi12
Newbie
_
10. kesäkuuta 2010 @ 01:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Pienellä kikkailulla sain vihdoin Yle HD:n näkymään. (Olen Elisan kaapelissa kiinni, mutta Yle hd löytyi vasta kun haki kanavat welhon mukaan).

En kuitenkaan pysty katsomaan YLE HD:n tallenteita: Tulee musta ruutu ja etenee hyppien liian nopeasti. Mikä neuvoksi? OLetteko muut saaneet HD-tallenteita toimimaan?
veijjo
Newbie
_
25. kesäkuuta 2010 @ 00:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olisko jollain ystävällisellä henkilöllä mahdollisuus tallentaa pk-seudun soneran kaapelista (lähes) täydellinen kanavalista ja pistää se meikäläiselle mailiin spdstn@luukku.com ? Oma e30 C ei löydä soneran kaapelista kuin joitain kanavia ja yhden vajaan kanavalistan sain hommattua, mutta se tosiaan on vajaa.
Moderator

5 tuotearviota
_
25. kesäkuuta 2010 @ 01:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti mali99:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jporiseva:
Olisi hauskaa tietää miten moni hankki Anyseen laitteen siksi, että siinä on tuo kortinlukija mukana. Ainakin minulle se oli suurin yksittäinen syy Anyseen ostolle. Ilman kortinlukijaa en tuskin olisi laitetta hankkinut.
Harmi kun kortinlukija ei toimi kuin omalla ohjelmalla...
Muistaakseni kortinlukija toimii myös DBViewerillä

Keskustelualueen säännöt - Myyntialueen säännöt
Otsikon tulee kuvata tarkasti ja selkeästi ongelmaasi.
Tehdessäsi kysymystä, älä tee sitä itsellesi, vaan AD:n lukijoille. Mahdollisimman selkesti ongelmaan liittyvä kuvaus ja kaikki siihen liittyvät osat ja asiat kannattaa ilmoittaa myös. Selkeä hyvin ymmärrettävä kysymys tuo selkeitä ratkaisuehdotuksia ongelmaan.
Noviisi12
Newbie
_
11. heinäkuuta 2010 @ 10:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Äänitin 30 C Plussalla jalkapallon mm-kisoja YLE-HD kanavalta.
Äänitykset tulivat TRP (One Channel Transport Stream) muodossa.

Millä ohjelmalla onnistuisi näiden äänitysten leikkaaminen?
ProjectX ei suostu näitä avaamaan (ilmeisesti johtuu siitä, että ovat HD äänityksiä).
Vaihtoehtoisesti löytyykö jotain ohjelmaa, jolla nämä voisi muuttaa sellaiseen muotoon, jossa leikkaaminen onnistuu?
JHawx
Suspended due to non-functional email address
_
11. heinäkuuta 2010 @ 12:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
TRP to avi convertor.
http://www.isoftdownload.com/download/is...l165_331148.exe

Convertoinning jälkeen voit suoraan alkaa leikkelemään halusi mukaan.
Siihen hommaan suosittelen Cyberlink PowerDirector ohjelmaa, mutta on olemassa muitakin ilmaisia ohjelmia editointiin.
Noviisi12
Newbie
_
11. heinäkuuta 2010 @ 12:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti JHawx:
TRP to avi convertor.
http://www.isoftdownload.com/download/is...l165_331148.exe

Convertoinning jälkeen voit suoraan alkaa leikkelemään halusi mukaan.
Siihen hommaan suosittelen Cyberlink PowerDirector ohjelmaa, mutta on olemassa muitakin ilmaisia ohjelmia editointiin.
Valitettavasti tuo iSkysoft Video Converter ei suostu avaamaan äänittämiäni YLE-HD filejäl. Normaalilta yle2:slta äänittämäni pätkän se kyllä avaa, mutta ei tuota HD:ltä äänitettyä. Missähän vika on?
Mainos
_
__
 
_
JHawx
Suspended due to non-functional email address
_
11. heinäkuuta 2010 @ 12:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Noviisi12:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti JHawx:
TRP to avi convertor.
http://www.isoftdownload.com/download/is...l165_331148.exe

Convertoinning jälkeen voit suoraan alkaa leikkelemään halusi mukaan.
Siihen hommaan suosittelen Cyberlink PowerDirector ohjelmaa, mutta on olemassa muitakin ilmaisia ohjelmia editointiin.
Valitettavasti tuo iSkysoft Video Converter ei suostu avaamaan äänittämiäni YLE-HD filejäl. Normaalilta yle2:slta äänittämäni pätkän se kyllä avaa, mutta ei tuota HD:ltä äänitettyä. Missähän vika on?
Taitaa olla siinä, että on HD kanava, tämä paketti lupailee muuntoa HD kanavista aviksi ym. Itselläni ei koneteho kestä HD kanavan näyttöä ja pelaamista samaan aikaan.
http://www.trp-converter.com/

Elikkä, converttereitä löytyy hyvin paljon, mutta ongelma on siinä, että porukat googlessa haluaa muuntaa avit TRP muotoon, olet silti oikeillä jäljillä, sillä multistreamia olisi lähes mahdotonta muuntaa aviksi, josta sen saisi editoitua.

...Tosin Ylen teksteistä on ennenkin ollut puhetta, että haittaavat tallenteita, ja että eksoottinen muoto ei näy joillain ohjelmilla.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 11. heinäkuuta 2010 @ 12:39

 
Aiheeseen liittyviä linkkejä
Anyseen korttien arvostelut ja tekniset tiedot AfterDawnin laitevertailussa!
 
Aiheeseen liittyviä viestiketjuja Viestejä Viimeisin viesti Keskustelualue
Anysee kanavahaku ongelma 24 19. marraskuuta 2012 Keskustelua antenniverkon digibokseista
Anysee virhe 8 11. helmikuuta 2012 DigiTV - Kaikki muut aiheet
Anysee Linux-koneelle? 4 11. syyskuuta 2011 Tulostimet, näppäimistöt ja muut tietokoneen lisälaitteet
Anysee ja maksukanavat dvbviewerilla tai progdvb:llä 1 22. elokuuta 2011 DigiTV - Kaikki muut aiheet
Anysee E30plus C & DVB Viewer & kaukosäädin 28 29. tammikuuta 2011 Keskustelua PC:n digikorteista
Anysee Combo plus 2 14. tammikuuta 2011 Ajuri- ja softaongelmat
Anysee E30 C Plus DVB-C 5 20. syyskuuta 2010 Keskustelua PC:n digikorteista
Anysee ääni ongelma 1 17. syyskuuta 2010 Keskustelua PC:n digikorteista
Anysee E30 C Plus nauhoitus 4 13. syyskuuta 2010 Keskustelua PC:n digikorteista

 
afterdawn.com > keskustelu > digitv > keskustelua pc:n digikorteista > anysee e30 series (yleissofta sekä c & t malleille)
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy