User Käyttäjä Salasana  

torstai 29.5.2025 / 03:03
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > club 3d 9600xt 128mt temppuilee näyttö täynnä virheitä
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Club 3D 9600xt 128mt temppuilee näyttö täynnä virheitä
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Rhk
Newbie
_
10. toukokuuta 2005 @ 21:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Elikkäs Ongelmana on että Ati Radeon Club 3D 9600Xt läimäyttää näytölle sellasia virheitä ja niitä on paljon..
Ne ovat kuin Pikseli rykelmä mustan ja punasen värisii (joskus kellertävii) jonoja jotka värähtelee aina välillä Windows Tilassa.

Pelien aikana tätä Ongelmaa ei ole tullu vastaan
Eikä Linux käytössä (Mandrake 10.1, Fedora Core 3)

Ongelma on Pahimmillaan Windowsin kirjautumisen yhteydessä.. jolloin alkuun tulee oikein kunnolla näitä. joskus enemmän joskus vähemmän.
ja välillä sillo tällö..

En uskoisi että vikana voisi olla Windowsini (Windows Xp), kun olen kokeillu sitä myös kaverin koneessa ja Samat ongelmat säilyivät silloinkii.. Olen ladannut myös uusimmat ajurit ja ei siintäkään apua löytyny. Kortti on kyllä tukevasti emossa kiinni.

Olisi kiva tietää mistä tämä johtuu enenkö lähden takuun turvin korttia vaihtamaan.. jos jollaan muulla on tälläsii ongelmii ja tai jos joku tietää asiasta mitää kaikki vinkit ovat tervetulleita
AfterDawn Addict

1 tuotearvio
_
11. toukokuuta 2005 @ 04:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Yleensä noi häröilyt johtuu enemmän tai vähemmän viallisesta kortista,joten suosittelen takuuseen laittoa jos/kun takuuta vielä on.Itsekseen noi viat ei poistu.Lämmöistä ei johdu koska pelattaessa toimii täysin.Itse olen yhden Ati 8500 aikoinani takuuvaihtona vaihtanut kun teki tuota samaa.

- Iltakoulu->Taukobaari->Roskapankki->Taxi -

- C-kupin tissit ja A-luokan perse,muu on hifistelyä -

- God Hates Us All -
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > club 3d 9600xt 128mt temppuilee näyttö täynnä virheitä

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy