User Käyttäjä Salasana  

lauantai 11.1.2025 / 11:02
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > img tiedostojen poltto sekä muutama muu kysymys..
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
IMG tiedostojen poltto sekä muutama muu kysymys..
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Ruoska
Newbie
_
11. toukokuuta 2005 @ 12:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tervehdys,
Onko DVD decrypter ainoa softa millä voi polttaa IMG tiedostot? Ainakin mulla käy niin kun klikkaan imagea joka on img päätteinen DVD decrypter rupee polttamaan sitä.

Ja toinen kysymys..Muutaman kerran on käynyt nyt niin kun olen polttanyt DVD imagen levylle, esim PowerDVD ei avaa sitä ollenkaan. Väläyttää ruudun mustaksi ja palaa alku tilaan sen jälkeen. Kaikki Filet sun muut kyllä on levyllä. Missä lie vika?`
Limasika
Senior Member

1 tuotearvio
_
11. toukokuuta 2005 @ 13:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
millä voi polttaa IMG tiedostot?
Näitä olen käyttänyt/testannut itsellä toimiviksi:
-Nero
-Alcohol 120%
-Decrypter
-Shrinkilläkin on pari DVD-imagea tullut poltettua, vaikkei oikein siihen hommaan sovellukkaan, hyvin toimii.
(Mediana aina Ridata Ritek 4x DVD+R, jotka olen havainnut ainoiksi levyiksi joilla ei ole minkäänlaisia ongelmia ollut)

Toiseen kysymykseen on jo vaikeampi vastata. Toimiiko levyt muuten, esim. pöytäsoittimessa? vikahan voi olla asemassa, mediassa, PowerDVD:ssä tai ihan missä vaan tuolta väliltä.
Senior Member

5 tuotearviota
_
12. toukokuuta 2005 @ 03:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Käytän CloneDVD:tä kaikkiin polttoihini.
.img joutuu tosin muuttaan .iso päätteiseksi.
Mainos
_
__

_
JackFlori
Junior Member
_
12. toukokuuta 2005 @ 04:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nero polttaa kanssa .img:et kunhan päätteen muuttaa .iso:ksi
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > img tiedostojen poltto sekä muutama muu kysymys..

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy