User Käyttäjä Salasana  

maanantai 27.1.2025 / 01:19
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > samsung ts-h552 ongelmia
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
samsung TS-H552 ongelmia
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
mellon^
Suspended due to non-functional email address
_
11. toukokuuta 2005 @ 17:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Elikkä ongelmana on et poltotn epäonnistuu kokoajan...oon varmaan pian toista kymmentä dvd-r levyä pilannu.ku ostin sen niin en saanu poltettua mitään dvd levyjä. no päivitin firmiksen siihen 8 versioon (mulla on siis h552B)...toimis vähän aikaa mutta sit taas alko reistailee. ku asensin sen firmiksen uusiks niin sit taas toimis hetken. nyt koitin uutta 10 versiota mutta ei auttanu. aina ku oon asentanut uuden firmwaren niin Xp sanoo löytävänsä uuden laitteen...eli ton dvd:n. sit se haluu väkisin asentaa automaattisesti siihen ajurit. ja kun en anna sen tehdä sitä niin se sanoo ettei laite toimi välttämättä kunnolla. sanooko muillakin winukka et se on löytäny uuden laitteen sen jälkeen ku on päivittäny firmwaren?
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > samsung ts-h552 ongelmia

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy