User Käyttäjä Salasana  
   
maanantai 7.10.2024 / 11:26
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > dvd-soittimet > united dvx4067m firmware v4 tekstit toimimaan?
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
United DVX4067M Firmware v4 Tekstit toimimaan?
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
pixies
Member

2 tuotearviota
_
13. toukokuuta 2005 @ 16:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli löysin päivityksen jolla saisi kuulemma tekstit toimimaan tähänkin malliin. Jotta se onnistuu päivitys poistaa dts-dekooderin.

Onkohan kukaan kokeillut? Jos on mitkä ovat tulokset?
Uskaltaakohan kokeilla..........
temi
Senior Member

14 tuotearviota
_
13. toukokuuta 2005 @ 16:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minun sivulla on United v4 firmware, joka olen muokanut Elta 8883 firmwaresta United 4067M soittimelle sopivaksi. DTS dekooderi ei tuossa firmwaressa toimi (tai oikeastaan poistettu käytöstä).



Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 13. toukokuuta 2005 @ 16:26

pixies
Member

2 tuotearviota
_
13. toukokuuta 2005 @ 16:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Siis laite toimii ok, päivittämisen jälkeen?. Pitääpä testata.
Kiitos!
temi
Senior Member

14 tuotearviota
_
13. toukokuuta 2005 @ 16:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllä toimii
pixies
Member

2 tuotearviota
_
14. toukokuuta 2005 @ 08:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juuri asensin päivitykset ja kaikki toimii aivan mahtavasti!!
Näyttökin muuttui paljon paremmaksi mp3-levyjä soitettaessa!
.srt tekstit toimivat.

Toivottavasti kaikki joilla on United dvx4076M, tietävät tästä päivityksestä!

En voi kyllin kiittää!!!!!Aivan loisto homma!Kiitos.
Mynämies
Newbie
_
1. syyskuuta 2005 @ 16:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kaikki joilla on united dvx4067M tietävät varmaan sen kuinka elokuvan aikana tekstit katkeavat eli lopussa joku sana ei näy kokonaan eli korjaako tuo uusi päivitys sen vian ja jos korjaa niin olisin hyvin tyytyväinen, mut mistä tuon päivityksen tosiaan saakaan?? niin sais ladata sen omalle soittimelle.
Mynämies
Newbie
_
1. syyskuuta 2005 @ 16:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
vai onko tuosta firmware päivityksestä uudempaa vielä tehty?
temi
Senior Member

14 tuotearviota
_
1. syyskuuta 2005 @ 17:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
kaikki joilla on united dvx4067M tietävät varmaan sen kuinka elokuvan aikana tekstit katkeavat eli lopussa joku sana ei näy kokonaan eli korjaako tuo uusi päivitys sen vian ja jos korjaa niin olisin hyvin tyytyväinen, mut mistä tuon päivityksen tosiaan saakaan?? niin sais ladata sen omalle soittimelle.
Siis tarkoitat varmaan, että osa teksteistä jää ruudun ulkopuolelle.
Siihen ongelmaan ei minulla ole muuta ratkaisua kuin pienempien fonttien vaihtaminen firmwareen tai kayttämällä Directsub ohjelmaa, joka muokkaa tekstitystiedoston rivityksen kohdalleen. Mitään rivitysominaisuutta tässä firmwaressa ei ole.
(rivin vaihdot on määritetty tekstitystiedostossa)
Mynämies
Newbie
_
1. syyskuuta 2005 @ 17:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiitos kun vastasit ja ei se mua niin paljoa häiritse, mut on tuo uusi päivitys parempi vaikka poistaakin käytöstä dts-dekooderin. muuten onko tuota directsub ohjelmaa vaikea käyttää ja kumpi noista päivityksistä on parempi v4 vai v5 eli mikä niistä kantsii asentaa?
temi
Senior Member

14 tuotearviota
_
1. syyskuuta 2005 @ 18:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
V4 firmware perustuu ELTA 8883 MTZ v4 firmwareen
Lähinnä olen muokannut vain sopivaksi unitediin


V5 Firmware perustuu Mabreakerin 4067M firmwareen
Tähän firmwareen olen suurentanut tekstitysaluetta ja maximi fonttien määrän olen korjannut 60merkistä 256merkkiin(teoriassa) käytännössä kuitenkin niin paljon merkkejä kuin ruudulle mahtuu, tiedostoselainta on venytetty pidemmille tiedostonimille.

Noista firmwareista on paha sanoa kumpi on parempi
v4 +parempi ulkoasu
+fonttien koon ja värin valinta
-Tukee vain maksimissaan 88 merkin tekstitystä

v5 +tukee lähes rajoittamattoman määrän tekstitysfontteja (teoriassa)
-ulkoasu huonompi
-menut huonommat

Tulen varmasti vielä jossain vaiheessa julkaisemaan uudet firmwaret
4067M ja 4067K soittimelle, mutta nyt keskityn Yamada firmwaren kehittelyyn, joka auttaa myös ymmärtämään united firmwareja paremmin

Mynämies
Newbie
_
2. syyskuuta 2005 @ 11:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Vaikka asentaisin tuon v5 firmwaren niin, enkös mä pysty päivittää jälkeen päin v4 päivityksen? Toivottavasti saat kehitettyä oikein huippu hyvän firmwaren tähän Unitediin. Onnea kehittämistyölle.
temi
Senior Member

14 tuotearviota
_
2. syyskuuta 2005 @ 14:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Vaikka asentaisin tuon v5 firmwaren niin, enkös mä pysty päivittää jälkeen päin v4 päivityksen?
kyllä pystyy päivittämään

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 2. syyskuuta 2005 @ 14:02

Mynämies
Newbie
_
2. syyskuuta 2005 @ 15:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kun poltan tuon cuen levylle niin miksi se pitikään nimetä tarkalleen ja sun kotisivulla tais olla asennusohje eikö niin?
temi
Senior Member

14 tuotearviota
_
2. syyskuuta 2005 @ 15:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei sitä tarvitse nimetä uudelleen. Alunperin pitäisi olla MTK.BIN isoilla kirjaimila. Huom. BIN tiedosto ei ole image vaan päivitystiedosto
(cue tiedostoa ei pitäisi missään olla)
Quote:
sun kotisivulla tais olla asennusohje eikö niin?
Kyllä
kohtaa yhdeksän ei tarvitse käydä tuosta ohjeesta läpi, koska tuon firmwaren valikoissa ei ole uusia ominaisuuksia

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 2. syyskuuta 2005 @ 15:33

Mynämies
Newbie
_
3. syyskuuta 2005 @ 21:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tiesin sen, että bin on päivitystiedosto, mutt kirjoitin sen kysymykseeni vahingossa cueksi.
Tarkoitin siis sitä, että miksi nimeän levyn jotta soitin tunnistaa levyn?
temi
Senior Member

14 tuotearviota
_
4. syyskuuta 2005 @ 07:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
MTK.BIN
pixies
Member

2 tuotearviota
_
6. syyskuuta 2005 @ 12:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
"Minun sivulla on United v4 firmware, joka olen muokanut Elta 8883 firmwaresta United 4067M soittimelle sopivaksi. DTS dekooderi ei tuossa firmwaressa toimi (tai oikeastaan poistettu käytöstä)."

Mulla kyllä toimii dts äänet tuon päivityksen jälkeen. Muutenkin on toiminut kaikki oikein loistavasti!
BlackLion
Newbie
_
30. syyskuuta 2005 @ 15:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Voiko nuo päivitykset sitten vaihtaa takaisin niihin vanhoihin? Jos vaikka jokin menisi pieleen.
temi
Senior Member

14 tuotearviota
_
30. syyskuuta 2005 @ 16:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Missään ei ole united 4067M soittimen alkuperäistä firmwarea, joten sitä ei saa takaisin, mutta päivitys onnistuu kyllä muihin united 4067m sopiviin firmwareihin

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 30. syyskuuta 2005 @ 16:07

BlackLion
Newbie
_
30. syyskuuta 2005 @ 16:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Okei, kiitos, päivitän varmaan. Toivottavasti toimii.
BlackLion
Newbie
_
12. marraskuuta 2005 @ 16:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
oli pakko nostaa, anteeksi. Sen jälkeen kun oon päivittänyt ton dvd-soittimen niin en oo voinu kattoo mitään divx, xvid, tai muita elokuvia, paitsi ihan alkuperäisiä DVD:itä, eli miten saan sen vanhan firmwaren takas?
temi
Senior Member

14 tuotearviota
_
13. marraskuuta 2005 @ 16:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Sen jälkeen kun oon päivittänyt ton dvd-soittimen niin en oo voinu kattoo mitään divx, xvid, tai muita elokuvia, paitsi ihan alkuperäisiä DVD:itä, eli miten saan sen vanhan firmwaren takas?
Onko samat samat elokuvat toimineet ennen päivitystä?
Vanhaa firmwarea ei saa takaisin, koska ei ole alkuperäistä firmwarea kyseiseen soittimeen.
Epävirallisia firmwareja löytyy myös Mabreakerin sivulta http://personal.inet.fi/koti/mabreaker/mabreaker/ , mutta en usko firmwaressa olevan vikaa kun muissa soittimissa toimii. Ehkä päivityksessä on ollut ongelmaa?
Kokeile vielä palauttaa tehdasasetukset (default->reset , Oletus ->palauta).

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 13. marraskuuta 2005 @ 16:08

Mainos
_
__
 
_
BlackLion
Newbie
_
13. marraskuuta 2005 @ 17:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo on toiminu samat elokuvat, kokeilen palauttaa.
afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > dvd-soittimet > united dvx4067m firmware v4 tekstit toimimaan?
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy