User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 22.12.2024 / 03:49
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > virukset ja haittaohjelmat > sygate personal firewall pro - paras palomuuri
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Sygate Personal Firewall Pro - Paras palomuuri
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Fiili
Member

1 tuotearvio
_
14. toukokuuta 2005 @ 11:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse olen palomuurisoftia kokeiltuani päätynyt Sygate Personal Firewall Prohon, uusin versio taitaa olla v5.5 build 2637, jonka saa Sygaten sivuilta http://smb.sygate.com/download_buy.htm... 30-Day Trial versiona, jonka saa rekisteröityä täysin toimivaksi versioksi. Ohjelman voi ladata suoraan DownloadComista: http://www.download.com/Sygate-Personal-Firewall-Pro/3000-2144-10...

Sygate Personal Firewall Pro on palomuurina varmasti selkein. Saat View > Traffic Log kohdasta näkyviin kaiken Incoming/Outgoing liikenteen ja näet myös osoitteen domain-nimen. BackTrace näyttää halutun osoitteen tiedot ja välietapit.
Tools > Advanced Rules -kohdassa voit tehdä sääntöjä mitä protokollia, portteja tai ip-numeroita/alueita blokataan jne.

Ohjelmalla näkee myös selkeästi käynnissä olevat sovellukset ja niiden verkkoliikenteen.

Moniin muihin palomuurisoftiin verrattuna Sygate Personal Firewall Pro on valovuoden edessä selkeydessään.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 14. toukokuuta 2005 @ 11:35

Marakus
Suspended due to non-functional email address
_
14. toukokuuta 2005 @ 14:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
(hieman tyhmä kysymys=) eli toimiiko tuo tuon 30päivän jälkeen vaikkei rekisteröiskään, vai onko rekisteröinti(kin) ilmainen?

kuullostaa ihan hyvältä palomuurilta, kun uusi kannettava tulossa ens viikolla ni siihen pitää kaikki laitella.
Tässä nykyisessä koneessa on Kerio, mutta voisi noita muitakin testatailla

masiina: A64 X2 4850E +Zalman CNPS9500 AM2, Gigabyte GA-MA790X-DS4, ATI Radeon HD4850 512MB, OCZ Platinium 2gb kit DDR800, Antec NeoHE 430W, Acer AL2216W
pkaksp
Moderator
_
14. toukokuuta 2005 @ 14:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sygate Personal Firewall = täysin maksuton
Sygate Personal Firewall Pro = 30 päivän jälkeen maksullinen
Viljam
Member
_
14. toukokuuta 2005 @ 15:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen samaa mieltä,olen tässä kokeillut (tosin aika lyhyen ajan sisään)muutamaa ilmaista palomuuria ja sygate tuntuu ainakin mun koneessa ja tähän asennetuilla ohjelmilla parhaalta.Tosin edelleen nää on puhtaasti mielipidekysymyksiä.
Viljam
Member
_
14. toukokuuta 2005 @ 15:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
PS.Tyhmiä kysymyksiä ei olekaan.
Marakus
_
15. toukokuuta 2005 @ 10:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mut onkos noissa miten suuret erot; PRO:n ja basic:kin välillä?
eli oletteko kokeilleet tuota täysin ilmaista versiota, onko siitä mihinkään, vai onko se(kin)hjyvä palomuuri?
kun keskiviikkona pitäis tulla kannettava, asennan siihen palomuuriks joko Kerion, Zone Alarmin tai tuon Sygaten, viruspuolella Avast! on parhaimmaks todettu.

masiina: A64 X2 4850E +Zalman CNPS9500 AM2, Gigabyte GA-MA790X-DS4, ATI Radeon HD4850 512MB, OCZ Platinium 2gb kit DDR800, Antec NeoHE 430W, Acer AL2216W
pkaksp
Moderator
_
15. toukokuuta 2005 @ 17:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kotikäyttäjälle tuo ilmainen Sygate on ihan varmasti täysin pätevä. Eli lataa vain se.. ;)
Viljam
Member
_
15. toukokuuta 2005 @ 17:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo,ei oo tässä ehtinyt...mulla on myös avast,eikä ristiriitoja ole ollut sygaten kanssa.
Member

3 tuotearviota
_
17. toukokuuta 2005 @ 17:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
...uusin versio taitaa olla v5.5 build 2637....
Mulla 5.5 build 2710.

mutta silti win xp sp2 security center ei tunnista sitä palomuuriksi,
vaan joutuu laittaa ruksin että "i'll monitor it myself"
eihän siitä haittaa oo.. mut onko siihen olemassa mitään fixiä?
tjugo85
Newbie

1 tuotearvio
_
14. kesäkuuta 2005 @ 13:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onkohan kyseinen ohjelma kuinka raskas ? Eli rasittaako konetta kuinka pahasti, ainakin nämä Norton ohjelmat vei koneesta täysin potkut :( Itselle on riittänyt windowssin oma palomuuri, mutta kun olen lukenut näitä palstoja niin lopputulokseen olen tullut, että täys susi näyttää olevan tuo windowssin oma softa. Olenko väärässä ?
pkaksp
Moderator
_
14. kesäkuuta 2005 @ 14:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuo sygaten muuri on suhteellisen kevyt ja sopii myös vanhempaankin koneeseen. Winukan palomuuria ei tarvi kun tuo on käytössä.
Senior Member

5 tuotearviota
_
14. kesäkuuta 2005 @ 14:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Mulla 5.5 build 2710
Minä en löydä noin uutta.
Mutta sen päivitykset tuli tänään ja ne on 5.5.3035.
Itse ohjelma on 5.5.2637.
AfterDawn Addict

20 tuotearviota
_
14. kesäkuuta 2005 @ 14:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sygaten muuri on tosiaan hyvä ja toisin kuin esim. ZA:ssa, sen käyttöliittymä on selkeä, ei niinkään kaunis, ei silti että se rumakaan olisi. Ihan perusselkeä.
Ja ei tosiaankaan rasita konetta. Vanhassa 233MHz & 48Mt RAM Sygate pyörii kohtalaisesti siinä missä ZA vetäisi koneen ihan kyykkyyn.
Yksi ominaisuus miksi itse vaihdoin ZA:sta Sygateen on se, että Sygatessa on mahdollisuus määritellä "trusted zone" myös MAC-osoitteiden perusteella, jota ominaisuutta ei ZA:sta löydy. Varmasti ne joiden ADSL:ssä on dynaamiset IP:t ja raa'asti ADSL-boksiin liitetyn kytkimen avulla toteutettu kotiverkko, arvostavat sitä.
Junior Member
_
15. kesäkuuta 2005 @ 13:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen käyttänyt tota Sygatea ja olen todennut, että se on hyvä. Ainakin se on kevyt, ZA ja kerioa olen koettanut, mutta Sygattiin olen päättänyt jäädä.
losto
_
19. kesäkuuta 2005 @ 15:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mikäköhän tämä mahtaa olla:

An application named NDIS User mode I/O Driver (file name ndisuio.sys) has been blocked from accessing the network.

uskallanko antaa tämän ottaa yhteyden?
badmf
Member
_
19. kesäkuuta 2005 @ 16:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tässä ois hyvä sivusto mistä voi katsella just noita eri prosesseja ja niiden kuvauksia..
http://www.processlibrary.com
Member

3 tuotearviota
_
22. kesäkuuta 2005 @ 06:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nyt näyttäisi olevan Sygate Personal Firewall:ista tullut versio 5.6, mutta PRO:sta ei.. kannattaisiko vaihtaa siihen?
Mitä eroa on PRO ja EI PRO versiolla?
pkaksp
Moderator
_
22. kesäkuuta 2005 @ 06:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kannattais varmaan lukea tämä koko ketju ensin ennenkuin kyselee typeriä. Vastasin jo siihen tuolla alussa. Tietysti lisänä siihen että toinen on maksullinen, niin onhan se tietysti monipuolisempikin, mutta tavalliselle käyttäjälle riittää kyllä tuo ilmainen.
Member

15 tuotearviota
_
24. kesäkuuta 2005 @ 19:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joo mulla zonealarm pro ja ei oo asennuksen jälkee tullu yhtää haittasoftaa ku oon ad awarella ja spybotilla kattonu,

*edited by moderator*

ohjelma on yksinkertanen ja helppo käyttää,ja sisältää cookie kontrolointi jutun ja pop-up estäjän

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 24. kesäkuuta 2005 @ 23:08

Senior Member
_
24. kesäkuuta 2005 @ 19:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
en ainakaan tällä foorumilla kehuisi laittomia softiaan.
Mainos
_
__

_
AfterDawn Addict

1 tuotearvio
_
24. kesäkuuta 2005 @ 21:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
*lainaus editoitu - mika*

erseki@
Ihan v***n superhuono !! Osta se ohjelma ja jätä tuollaiset neuvot pois ! Föräätsä himaan safkatkin kaupasta ja bensat Shellistä..??
Quote:
en ainakaan tällä foorumilla kehuisi laittomia softiaan.
Totta mutta toi lukemisen ymmärtäminen (säännöt) näyttäisi joillekin olevan ylivoimaisen vaikeaa.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 24. kesäkuuta 2005 @ 23:10

afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > virukset ja haittaohjelmat > sygate personal firewall pro - paras palomuuri

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2024 AfterDawn Oy