User Käyttäjä Salasana  
   
maanantai 7.10.2024 / 07:24
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > dvd-soittimet > sony dvp-ns52p divx- soitin
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
sony dvp-ns52p divx- soitin
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
mikakem
Newbie

2 tuotearviota
_
14. toukokuuta 2005 @ 15:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ostin tossa moisen pyörittimen kun "sain halvalla". ongelmana onkin divx- tekstituen puuttuminen. olen kokeillut .sub ja .srt- tiedosoja. onko tiedossa firmwarepäivitystä tähän vempeleeseen??
konverter
Senior Member

1 tuotearvio
_
24. toukokuuta 2005 @ 12:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse olen myös kiinnostunut tästä vehkeestä mutta pystyykö tuolla pyörittään divx:än lisäksi xvid,wma leffoja?? Kun en löytänyt Sonyn suomen sivuilta tietoa koko laitteesta... Joissakin nettikaupoissa on vähän toisista poikkeavia tietoja laitteesta.. Mutta halpa olis ainakin ja laatu varmaan parempaa kuin noilla tuntemattomilla merkeillä...

http://www.pixmania.com/fi/fi/89420/art/sony/dvd-divx-soitin-dvpn...

http://www.pixmania.com/fi/fi/90703/art/sony/dvd-divx-soitin-dvpn...





Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 24. toukokuuta 2005 @ 12:39

konverter
Senior Member

1 tuotearvio
_
25. toukokuuta 2005 @ 13:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Voisko mikakem kertoa tukeeko tuo laite muita formaatteja kuin pelkkä divx?


konverter
Senior Member

1 tuotearvio
_
26. toukokuuta 2005 @ 10:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jaahas sain sitten Sonyltä kyselyyni vastauksen jossa sanottiin että ei tue Divx:än lisäksi muita tietokone maailmasta tuttuja formaatteja. Lisäksi tukea eri tekstityksille ei ole, ja firmware päivityksiä ei ole luvassa laitteille. Ei sitten vieläkään saanut laadukasta multi playeriä. Pitänee vissiin kallistua johonkin halpis merkkiin...


yen_
Newbie
_
28. toukokuuta 2005 @ 20:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos haluat "laatumerkkien" divx/xvid-soittimia niin onhan Yamahalla ja Pioneerillä. Eiköhän ne täytä useimpien vaatimukset...
Senior Member
_
29. toukokuuta 2005 @ 11:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itselläni Lidlistä ostettu Silvercrestin DVD-soitin, josta tälläkin foorumilla on paljon keskusteltu. Itse olen ollut siihen tyytyväinen.
konverter
Senior Member

1 tuotearvio
_
29. toukokuuta 2005 @ 15:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lähinnä tuolla laadulla haen soittimelle pitkäikäisyyttä kestossa, on ollut pari halpis sansuita ja parin tunnin käytön jälkeen on leffat kuin leffat ruvenneet nykimään ja kummatkin mallit hajos reilun vuoden käytön jälkeen. Eli ei enään halpis merkkejä mulle.


Mainos
_
__
 
_
teletappi
Newbie
_
7. elokuuta 2005 @ 14:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
itsellä kyseinen soitin toistaa siis dvd+rw/+r,-rw(video,vr)/-r, cd-r/rw with divx video,svcd,jpeg,kodak picture cd, and mp3 files (suoraan laatikon kyljestä.) ;) itse vain haluaisin tietää noista tekstitys jutuista ton divx:n kanssa jos joku osaisi kertoa.
afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > dvd-soittimet > sony dvp-ns52p divx- soitin
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy