User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 16.7.2025 / 02:50
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps2 > reality playerista
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
reality playerista
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
vee7
Junior Member

1 tuotearvio
_
15. toukokuuta 2005 @ 20:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
tuli tässä vaan mieleen että pitäiskö tuon reality playerin tukea montaa xvidiä samalla levyllä? mun ei ainaskaan tue...
romero
Senior Member
_
16. toukokuuta 2005 @ 07:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tukee kyllä, olen käyttänyt useampia tiedostoja sisältäviä DVD-levyjä jotka ovat toimineet hyvin. Kai kaikkien tiedostojesi päätteenä on .AVI?
vee7
Junior Member

1 tuotearvio
_
16. toukokuuta 2005 @ 09:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
juu huomasin että dvd-levyt joilla on monta elokuvaa toimivat, mutta cdeet missä oli jotain pieniä pätkiä muutama eivät toimineet, ei tainnu olla noi ceedeellä olevat aveja...
vee7
Junior Member

1 tuotearvio
_
16. toukokuuta 2005 @ 10:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
muuttelin tossa noita mpeggejä aveiksi ja koitin, mutta tuli lukemaan että codec not found dib? mitä hän mahtaa tarkottaa? Teinköhän niistä vahingossa aivan pakkaamattomia...

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 16. toukokuuta 2005 @ 10:30

kuski
Junior Member
_
16. toukokuuta 2005 @ 10:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eikös oo ollu jotain juttua, että se ei lue niitä levyjä, jos niissä on vaan aika vähän tavaraa? Vois siis kuvitella, että se ei pysty lukeen niitä ihan pienimpiä, jos ne on esim. ihan peräkkäin.
romero
Senior Member
_
16. toukokuuta 2005 @ 17:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kannattaa rapsia koodatessa kaikki vähänkään erikoisemmat optiot pois käytöstä, vanhojen codecien vuoksi Realityplayer ei ymmärrä kuin ihan peruspakkaukset.
vee7
Junior Member

1 tuotearvio
_
16. toukokuuta 2005 @ 19:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
juu tosiaan tein niistä pätkistä aivan pakkaamattomia ja perkuleen isoja :D... Eikös ollutkin sillai että mpeg4=divx? Koska tuossa convertterissa ei ole suoraa mpeg to divx muunninta vaan mpeg to mpeg4? Kuuluis kyllä varmaan ihan jollekin muulle foorumille...
Mainos
_
__

_
romero
Senior Member
_
17. toukokuuta 2005 @ 04:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos teit niille pelkän formaattimuunnoksen ilman pakkausta niin sekin voi olla syy toimimimattomuudelle, en tiedä tuosta Divx=MPEG4-vastaavuudesta mutta tarkoitin erikoisominaisuuksilla lähinnä Qpeliä ja packet bitstreamia ynnä muita vastaavia. Itse olen katsellut suurimmaksi osaksi 700 Mb (1 cd) Divx/Xvid-rippejä jotka ovat toimineet ihan hyvin, eivät vain ole olleet itse tehtyjä joten pakkaussuhteesta en osaa sanoa mitään.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 17. toukokuuta 2005 @ 04:34

afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps2 > reality playerista

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy