User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 16.7.2025 / 15:57
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps2 > star wars episode 3. revenge of the sith
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Star Wars Episode 3. Revenge of the Sith
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Senior Member
_
17. toukokuuta 2005 @ 21:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onkos joku kokeillu tätä peliä?Ite kyllä oon vähän pettyny, mikä osin varmaankin johtuu siitä, että putkimaiset toimintapelit ei meikäläistä kiinnosta. Valomiekan heilutukset ovat kylllä hienoja, mitä kyllä osasi odottaa kun kuuli että koordinaattori Nick Gillard niitä on ollut mukana suunnitelemassa. Pelissä pääsee pelamaan niin pimeällä- kuin valoisallakin Voimalla, sekä kenttien jälkeen saa kokemuspisteitä millä voi parantaa niin Voima ja valomiekkaliikkeiden taitoja. Peli on melko lyhyt, sen pelaa läpi ennen kuin on edes päässyt kunnon tunnelmaan mutta onneksi on sentään muutama bonustehtänvä ja kaksintaisteluja.
Kyllä vannoutuneiden SW fanien tämä peli kannattaa testata.

pakkaaja
Newbie
_
18. toukokuuta 2005 @ 14:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
En huomannu viestistäs piditkö vai et. Itse petyin kovasti. On jo kauan tiedetty lucasin "kaikki samalla kaavalla" periaatteen, mutta odotin peliltä enemän. Freekeille täyttä nannaa, itse ei syttyny. Kouluarvosana 6-
pakkaaja
Newbie
_
18. toukokuuta 2005 @ 14:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ja ekana sanot että et tykänny, HEH. Pitäis lukea noi tekstit...
Senior Member
_
18. toukokuuta 2005 @ 17:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niin, sanoin että olin vähän pettynyt ja enhän minä sitä missään vaiheessa ole kehunut maasta taivaisiinkaan. Jos arvosana asteikolla 4-10 pitäisi sanoa niin olkoon 7-

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 18. toukokuuta 2005 @ 17:48

Greedo
Member
_
16. kesäkuuta 2005 @ 19:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sanotaan Lysti oli kivaa kun sitä kesti. Eli hauska oli mutta lyhyt myös. Hyvä ostohan se oli tällaiselle Star Wars Fanille. Pelin läpi pelattuani on ollut hauskaa pelata pikku-veljien kanssa dueleita. Niin ja jos kouluarvosanoja niin 7 joka tarkoittaa tyydyttävä.
aleksi66
Junior Member
_
22. kesäkuuta 2005 @ 12:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
iha hyvä peli sain synttäri lahjaks pelasin läpi 2 päivässä aika lyhyt mutta ne liikkeet on iha mukavia.
BitLoop
Senior Member
_
22. kesäkuuta 2005 @ 14:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
minä en oikein tykännyt.. grafiikka oli keskitasoa rumempaa ja ruudunpäivitys oli kanssa huonoa..vaikka niinhän monissa pleikkarin peleissä on :)

myöskään se valomiekkailu ei mitenkään erikoisen hyvää ollut..nappien rämpytystä vaan :D tuohon olisi voinut aika hyvin käydä se että toisella tatilla olisi huidottu miekalla ja toisella tatilla liikuttu (tätä ideaahan käytetään esim LOISTAVASSA pelissä Fight Night Round 2) ;)

en suosittele muutakuin äärimmäisille star wars faneille :D vaikka itsekkin leffoista tykkään todella paljon mutta pelistä en kyllä erityisesti.. kouluarvosanalla 6-

edit: ei se ruudunpäivitys ollutkaan huonoa..johtui ilmeisesti tökittely siitä kun pelasin levyltä sitä peliä mutta kiintolevyltä toimii paremmin..mutta silti hahmojen valomiekalla lyönnit yms hypyt ja liikkeet on jotenkin töksähtelevän tuntuisia ^^

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 22. kesäkuuta 2005 @ 15:14

aleksi66
Junior Member
_
23. kesäkuuta 2005 @ 11:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
eikä ollu ne oli mahtavii ne liikkeet mutta tosi lyhyt peli
Mainos
_
__

_
BitLoop
Senior Member
_
23. kesäkuuta 2005 @ 11:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
:D

minä tykkäsin tuosta Jedi Academystä paljon enemmän ja siinäkun on vielä kunnon nettipelikin ^^

ootko sitä kokeillut? jos et niin testaappas ihmeessä
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps2 > star wars episode 3. revenge of the sith

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy