User Käyttäjä Salasana  

lauantai 31.5.2025 / 13:52
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > msi geforce 6800le:n korjaus
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Msi geforce 6800LE:n korjaus
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
JyRMa
Junior Member
_
18. toukokuuta 2005 @ 16:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
elikkä tietääkö kukaan mistä tämmösiä saa (mielellään se oikeassa reunassa oleva)
http://img52.exs.cx/my.php?loc=img52&image=fig63pg.jpg
kattokaa se "examples of the capacitors..."

yritän korjata mun 6800LE black screen ongelmaa ton avulla, jos ei onnistu kokeilen jotain toista tsydeemiä.

http://www.xtremesystems.org/forums/showthread.php?t=59391&page=1 tuolla vähän tarkemmin asiasta.

vasta tuli takuuvaihosta mutta eipä se näköjään mitään auttanu =(

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 18. toukokuuta 2005 @ 17:00

jorkkeli
Senior Member
_
18. toukokuuta 2005 @ 17:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lähetä kortti takasi ja vaadi jonkun toisen valmistajan kortti tilalle. Ei tarttee alkaa mitään virityksii tekemään.

Intel pentium d805|Asus p5nd2 sli|Geforce 7300 gt sli|2* 1gt ddr667
JyRMa
Junior Member
_
18. toukokuuta 2005 @ 17:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
tuskin ne mitään semmosia antaa, ku mä vein tän 6800LE sinne niin ne anto siksi aikaa korvaavaksi ohjaimeksi geforce 5500 :(

mä lähetin eilen sinne kauppaan sähköpostia että ne antais mulle uuden samanlaisen mutta eipä ole mitää kuulunu.
Senior Member
_
18. toukokuuta 2005 @ 17:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mä menisin ainakin ja löisin sen näyttiksen tiskiin ja sanoisin että ei v*ttu toimi! Ei tommosia virityksiä kannata alkaa ite tekee jos on takuuta jäljellä. Niin kauan haet uuden että saat toimivan.

tai loppuu takuu :(

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 18. toukokuuta 2005 @ 17:52

jorkkeli
Senior Member
_
18. toukokuuta 2005 @ 17:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Pakkohan niiden on sulle toinen kortti antaa, jos nykyinen ei täysin toimi.

jorkkeli
Senior Member
_
18. toukokuuta 2005 @ 17:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mä menisin ainakin ja löisin sen näyttiksen tiskiin ja sanoi että ei v*ttu toimi!
Noin kannattaa tehä, jos muu ei auta =)

mikkotuu
Newbie
_
18. toukokuuta 2005 @ 17:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
☺☻

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 18. toukokuuta 2005 @ 18:00

Senior Member
_
18. toukokuuta 2005 @ 17:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ja jos oot ihan sata prosenttisen varma että haluat sitä alkaa värkkään niin laita sinne foorumille privaa sille SikaRippalle ja kysy niistä osista.
JyRMa
Junior Member
_
18. toukokuuta 2005 @ 18:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mutta siitäkään ei oo varmuutta toimiiko sitten se uusikaan jos mä meen vaihtaan tän.
mä kyllä haluaisin pitää tämän ku tää modautu hyvin 16x1/6, ongelmat kyllä oli jo ihan alussa että tuosta se ei voi johtua.

niin mä kaipaisin niitä kauppojen nimiä!!!!

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 18. toukokuuta 2005 @ 18:01

Senior Member
_
18. toukokuuta 2005 @ 18:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Bebekistä kai noita saa luulisin. http://www.bebek.fi/kauppa/index2.php?

Mieti nyt vielä ainakin sata kertaa ennen kuin alat takuun alaista korttia kolvailee

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 18. toukokuuta 2005 @ 18:05

Sikarippa
Junior Member
_
27. toukokuuta 2005 @ 06:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Pari kommenttia, jos tämä ketju on vielä elossa.

Tietenkään ei kannata virityksiä tehdä jos kortin saa vaihdettua, kaikille tämä vain ei ole onnistunut - syystä tai toisesta. Palautuksena jotkut ovat saaneet kolmekin kertaa rikkinäisen=samanlaisen kortin takaisin. Lisäksi ongelmana on, että osassa korteista ongelma ilmenee vasta parin kuukauden jälkeen..

Muropaketin sivulla on parikin asiaa käsittelevää/sivuavaa:

http://murobbs.muropaketti.com/thread.jsp?forum=21&thread=384764
http://murobbs.muropaketti.com/thread.jsp?forum=21&thread=347556&...

Komponentteja saa esim juuri bebek:istä tai Partco:sta (jos haluat IHAN samanlaiset kuin siinä kuvassa). Myös esim. vanhasta emolevystä voi 'löytää' ehjiä/soveliaita konkkia.
yera-arts
Junior Member
_
30. toukokuuta 2005 @ 16:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juu Bebekistä voit tilata noita... http://www.bebek.fi/kauppa/tuotteet.php?tuoteryhma_id=95&
Tuossa on elektrolyyttikondensaattorit.
Tuolla sivulla missä oli toi modausohje niin suositeltiin kondensaattoria jonka kapasitanssi on = 3300uF ja jännitealue on 6.3-16v. Bebekistä löytyy tuosta linkistä 3300uF konkka ja 10v jännitteenkestolla, ja maksaa 1?. Et sitten muuta tarvii ku tinaa ja kolvin, mielellään pikajuottimen... ja huomioitavaa niin konkan + napa tp10 reikään ja - napa tp9 reikään. (Plussa puoli on merkitty sellasella raidalla minkä kyllä huomaa)...Muuten se virta kulkee kondensaattorin läpi. vastoin kondensaattorin toimintatarkotusta. oikein toimivana konkan sisällä olevien 2 toisistaan eristetyn metallilevyn väliin kompensoituu sähkövaraus.

Intel 440BX
Intel Celeron 400MHz
192Mt 100MHz RAM cl-2
S3 TRIO64V+ 2Mt PCI
Maxtor 814Mt
WINNT 4.0, SP-6
Mainos
_
__

_
Sikarippa
Junior Member
_
30. toukokuuta 2005 @ 19:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kapasitanssiarvo ei ole hirveän olennainen (~1000uF-4700uF), mutta konkan pitäisi olla mallia 'low-ESR', joita saa yleensä kun pyytää konkkia emolevy yms. käyttöön.
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > msi geforce 6800le:n korjaus

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy