User Käyttäjä Salasana  

lauantai 11.1.2025 / 10:47
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > cd-rw ongelma
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
CD-RW ongelma
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Junior Member
_
19. toukokuuta 2005 @ 16:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen kokeillut polttaa erästä videotiedostoa cd-rw levylle, mutta se ei ota onnistuakseen. Ensin koitin nerolla joka ilmoitti, kun polton olisi pitänyt lähteä käyntiin, että tallennin ei tue tämän tyyppisiä levyjä. Koitin myös XP:n omalla "poltto-ohjelmalla", mutta se ilmoittaa, että asemassa ei ole levyä.

Olen kokeillut kahdella eri polttavalla, Toshiban 5112 DVD polttavalla ja Lite-onin LTR-24102B CD polttavalla.

Olisio jollain vinkkejä mitä kannattaisi kokeilla?

EDIT: ainiin vielä että olen kokeillut kahteen eri Verbatimin CD:RW:hen polttaa.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 19. toukokuuta 2005 @ 16:51

nrautava
Suspended permanently
_
20. toukokuuta 2005 @ 08:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mikä sen videotiedoson muoto on? (tiedoston pääte)
Datana vai videona?

Junior Member
_
20. toukokuuta 2005 @ 15:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Video on xvidiä ja poltan sen ihan data cd:nä.
nrautava
Suspended permanently
_
21. toukokuuta 2005 @ 15:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Siis se on *.avi (oletan).
Toimiiko se video tietokoneella moitteettomasti?
Onko se ladattu (saattaa olla että se ei sisällä mitään)
Onko se kaupasta (onko se itse ripattu koneelle, vai saatu jostain)
Onko se vuoksra (onko suojauksien purku epäonnistunut)

Oletko poltttaessa koittanut laittaa rastia kohtaan "Simulaatio" joka koittaa eka polttoa teoriassa ennen kuin aloittaa itse polton(siitä pitäis tulla jonkinlainen virhe ilmoitus jos epäonnistuu).

Onko asema ennen polttanut RW-levyt onnistuneesti?

Junior Member
_
21. toukokuuta 2005 @ 19:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Video on itse kaapattua kuvaa televisiosta, mutta tiedostossa ei ole vika. Yritin polttaa myös pelkän tekstitiedoston, mutta ilmoitti samaa. Katselin noita levyjä ja ne näyttävät olevan 16-24x compatible, mutta cd-polttimeni tukee rw:tä vain 10 kertaisesti ja toshiban dvd asema muistaakseni samoihin luokkaan, joten taitaa olla että asemani eivät ole riittävän nopeita polttamaan noita levyjä.

EDIT: kantta vähän enenmmän tutkiessani siinä lukee että " For Ultra-Speed Driver Only", joten taitaa tulla hitaampien levyjen osto eteen.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 21. toukokuuta 2005 @ 19:07

dfwta
Senior Member
_
29. toukokuuta 2005 @ 10:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olisko häikkää ASPI ajureissa ? Asenna ne www.adaptec.com. Minulla auttoi tuohon poltto-ongelmaan
Mainos
_
__

_
Junior Member
_
31. toukokuuta 2005 @ 17:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Voisin tuota vielä kokeilla. Ostin kyllä jo hitaamman levyn ja sillä sain toimimaan. Nyt en ehdi testata mutta ehkä jossain vaiheessa, imoittelen jos auttaa.
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > cd-rw ongelma

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy