Dvd toistaminen / Kuva ei näy / Full screen ei toimi
|
|
Senior Member
2 tuotearviota
|
20. toukokuuta 2005 @ 04:17 |
Linkki tähän viestiin
|
Oli vaikea keksi mihin paikkaan tai mikä olisi hyvä otsikko.. :P
Tässä ongelma.
1. laitan Dvd:een dvd asemaan.
2. Kuva näkyy sekunnin sen jälkeen se häviää. vain äänet kuuluu.
3. Olen kokeillut Windows media playerillä -> Vain ääni kuuluu.
4. Olen kokeillut Power Dvd:eetä -> Kuva näkyy mutta kun laitan ''Full screenin'' niin kuva häviää.
5. olen myös asentanut Any Dvd:een koska ajattelin että se olisi kopiosuojattu -> Ej auttanut Any dvd sanoi että se ei ole suojattu.
6. Olen kokeillut muita dvd:eitä -> sama juttu
7. Koneen specsit
- Amilo d 7820 kannettava
- Radeon 9000
- 1.9ghz
- 512mb muistia
- 60gb
- Nec ND-6500A Dvd-rw asema
8. Olen landella ja kuolen jos en pysty katsoa leffoja... :(
Kiitoksia avusta...
|
arc03
Senior Member
1 tuotearvio
|
20. toukokuuta 2005 @ 05:10 |
Linkki tähän viestiin
|
Kokeiles media player classicia, sillä pitäs näkyä.
Edit: Jaa, landella... Toivottavasti sulla on netti yhteys...
Edit taas: Voi ***tu, että voi olla tyhmä... Kait sulla on yhteys kun tännekin kirjottelet...
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 20. toukokuuta 2005 @ 05:30
|
Senior Member
2 tuotearviota
|
20. toukokuuta 2005 @ 05:34 |
Linkki tähän viestiin
|
Quote: Edit: Jaa, landella... Toivottavasti sulla on netti yhteys...
Edit taas: Voi ***tu, että voi olla tyhmä... Kait sulla on yhteys kun tännekin kirjottelet.
ihan oikeassa olet... ei ole... olen tällä hetkellä töissä mutta menen takaisin sen jälkeen :)
|
arc03
Senior Member
1 tuotearvio
|
20. toukokuuta 2005 @ 05:49 |
Linkki tähän viestiin
|
Nyt tarvis varmaan viisaampien apua (ja varmaan heiltä apuja tulee, kunhan heräävät), mutta ilmeisesti ne dvd:t on joskus näkyneet ihan ok. Ite olen suosiolla asentanu PowerDVD:n uusiks, jos on alkanu jostain syystä tökkimään. Kodekki päkkejähän pitää välttää kus ruttoa, kuten tiedät jne.
Polttelet siellä töissä cd:lle mpc:n ja asentelet sitten landella...
|
Senior Member
2 tuotearviota
|
20. toukokuuta 2005 @ 08:56 |
Linkki tähän viestiin
|
jees.... kokeilen medi playeria kun pääsen kotiin....
Eikai mitään kodekkeja tarvi kun soittaa dvd:eetä? Divx/Xvid toimii ihan normaalisti bsplayerin kanssa.. ei kai se mitenään siihen vaikuta?
|
arc03
Senior Member
1 tuotearvio
|
20. toukokuuta 2005 @ 10:32 |
Linkki tähän viestiin
|
Kait jotain kodekkeja kuitenkin tarvitaan, mutta esim. powerdvd sisältää sen tarvittavan kodekin/t (näin olen ymmärtänyt). Tosta bsplayeristä tiedä kun ei ole kokemusta, mutta toi media player classic toistaa mun käsittääkseni formaattia ku formaattia (ainakin nää yleisimmät). Ja jos en ihan muista väärin ni Agent_007 on sille käyttöohjeenkin kirjottanu.
Edit: Opas löytyy tuolta
http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/77478
Ja noista kodekeista sen verran, että ffdshowlla ja ac3 filterillä pitäs toimia. Kannattas varmaan gspotilla katsastaa se kodekki tilanne koneelta ja poistella turhat rojut.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 20. toukokuuta 2005 @ 10:39
|
Mainos
|
|
|
Senior Member
2 tuotearviota
|
20. toukokuuta 2005 @ 11:08 |
Linkki tähän viestiin
|
Jepp eli mulla on AcFilter FFdshow, xvid ja Divx kodekit ainoastaan. Joten ei mitään ylimääräistä....
Ei kai siinä muu auta kun kokeilla MPC:eetä paitsi ihmellistä on että sekä WMP ja PowerDvd ei näytä kuvaa mutta ääni toimii. Ihmettelen että onkohan näytönohjaimen asetukset väärin...
|