User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 16.7.2025 / 02:51
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps2 > toimiva ps2 emule pc:lle (kovo psxslim)
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Toimiva ps2 Emule PC:lle (kovo PSXSlim)
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Neg5vu
Member
_
20. toukokuuta 2005 @ 07:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
oon nyt pari päivää uunoillu palstoil eikä o silmii pistny aiheest keskusteluu, et onko olemassa toimivaa ps2 emulaattoria jolla voisi huoletta pelata A) ps2 pelien imageita tai jopa B) suoraan pelejä asemasta.

Koneellahan ei ole minkäännäköisiä modauksen puuttumisesta johtuvia rajoituksia jolloin voisin sivuuttaa kaikki tämänhetkiset ongelmat kerta heitolla kuten DL sun muut, +- formaatti ongelmat ("mul on tää kone, kuinka mun pitäs tehä", sun muut [lemmikki] sähläilyt).

Olen siis jättänyt PS2 vielä ostamatta, mutta nyt alkaa olla jo sen verran PAKKO pelejä ilmestynyt että, jollakin konstilla on myös minun olohuoneeni muutettava PS2 ystävälliseksi.

Se on joko modattu PS2 (infinity taitaapi olla se oikea).
Toimiva Emulaattori (PCSX2 olen löytänyt... ei jaksa säätää asetuksia = liian monnimutkaiset, että jaksaisi paneutua, varsinkin kun ei ole kunnon käyttöohjeita).
PS2 kovolla (jonka käyttömahdollisuus valkeni minulle vasta eilen ja ei kuva ole vielä kovin selkeä; tarviiko modausta? USBeXtremen käytöstä ei ole missään mitään kuvausta, on vain "tee näin" ohjeita?)

Tulipas ekaa kommenttii mukavast purtavaa
jmpk
Suspended due to non-functional email address
_
30. toukokuuta 2005 @ 17:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
jos nyt vielä tätä näät, niin: 1. panosta selkeyteen. 2. ps2:selle ei ole toimivia emulaattoreita, koska tietokoneista loppuu tehot ja on todella vaikea saada kaikki pelit toimimaan siinä, kun ei saada edes muutamaa

-JMPK-
Shadown
Suspended due to non-functional email address
_
31. toukokuuta 2005 @ 08:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ja mikä on PSXSlim?

afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps2 > toimiva ps2 emule pc:lle (kovo psxslim)

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy