User Käyttäjä Salasana  
   
sunnuntai 2.11.2025 / 09:18
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > ongelma pirates of the caribbean-pelin kanssa.
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
Ongelma Pirates of the Caribbean-pelin kanssa.
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
vivica
Newbie
_
23. toukokuuta 2005 @ 16:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Debugger detected - please close it down and restart! Windows NT users: Please note that having the WinIce/SoftIce service installed means that you are running a debugger! Tällainen viesti tulee kun olen asentanut ja yritän käynnistää ostamani Pirates of the Caribbean -pelin. Auttakaa! Mitä teen? KIITOS!

vivica
Senior Member
_
23. toukokuuta 2005 @ 18:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ensin luet nämä, varsinkin kohdan jossa puhutaan otsikosta.

http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/2717


Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 23. toukokuuta 2005 @ 18:16

Moderator
_
23. toukokuuta 2005 @ 19:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kuten huomautettu, tällaisia "HELP ME!!!" otsikoita ei suvaita. Ei käyttäjät, eikä muutkaan. Kiinnitä huomiota otsikkoon ensi kerralla, kun postaat.

"Many programs mainly trials/shareware) have internal protection against debuggers to prevent modification of binary code. So all you have to do is to find such program that is running on your PC and exit it before you continue"

Tuollainen neuvo löytyi. Paha sanoa, että mikä ohjelma tuon aiheuttaa. Koita ennen asennusta sammuttaa kaikki ylimääräiset taustalla pyörivät ohjelmat, ei tietenkään virustutkaa, palomuuria...ellet katkaise koko nettiyhteyttä ensin. Lisää tuosta ongelmasta löytää Googlella, kun pistät tuon virheilmoituksen alun hakuun.

Forumin säännöt, lue ennen kuin postaat:
http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/2717

Afterdawnin oppaat:
http://fin.afterdawn.com/artikkelit/
vivica
Newbie
_
23. toukokuuta 2005 @ 19:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sori, laitoin huonon otsikon.. Oon yrittäny etsiä googlesta vastausta ongelmaan sekä koneelta mikä se ohjelma voisi olla mikä estää pelin pelaamisen, mutta vielä en ole löytänyt vastausta. Kaksi iltaa olen jo viettänyt koneen ääressä yömyöhään yrittäen selvittää asiaa. Enää en tiedä mistä saisin tietoa asiasta...Masentaa jo kun ei pääse peliä pelaamaan. Kaikki muut pelit toimii normaalisti.

vivica
Senior Member
_
23. toukokuuta 2005 @ 20:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kuten mika jo tuossa opasti niin kokeile vain kaivaa esiin se ohjelma joka tuon aiheuttaa eli ota piuha irti jotta kone ei ole netissä ja sitten suljet kaikki mitä vain löydät (virustutka, palomuuri ym.) jotka käynnistyvät yhdessä windowsin kanssa, eli tehtävien hallinnassa suljet kaiken mitä kone antaa sulkea ja sitten kokeilet peliä.
ja jos ei toimi niin sitten vielä varmistat että koneen käynnistyksen yhteydessä ei käynnisty mitään muuta kuin pakolliset ja boottaat koneen ja uusi testi.
käynnistyksen yhteydessä käynnistyvät softat näet/poistat kätsysti regcleanerillä (startup list - rasti ruutuun jonka haluat pois ja remove selected).
http://nefernetti.com/tilapaiset/regcleaner.rar

Googlella löytyi lisää ohjetta:

That error may occur if one or more of the following conditions are true:

a.. There are programs (such as an antivirus program or debugging software)
that run in the background and that interfere with the game startup process.
b.. Your sound card or sound card drivers are outdated.
c.. The Creative Audigy sound card is installed in your computer. This sound
card may conflict with the game startup process.

RESOLUTION
To resolve this issue, use the methods presented in this article:
http://support.microsoft.com/?kbid=812759

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 23. toukokuuta 2005 @ 20:15

Mainos
_
__
 
_
Moderator
_
23. toukokuuta 2005 @ 20:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Unodin kysyä, että oletko katsonut, onko ohjekirjassa mitään mainintaa asiasta?

start -> run -> msconfig -> start-up-välilehti...tuolta näet myös nuo käynnistyvät prosessit ja voit estää niitä käynnistymästä. Katso silti tarkasti, minkä sovelluksen olet estämässä..ettet estä palomuuria/virustorjuntaa esimerkiksi.

Pari keinoa vielä olisi...voithan käydä liikkeessä, josta pelin ostit, kysymässä, että osaavatko neuvoa tai mikäli verkkokaupasta ostit, niin kysy asiaa postilla..elleivät osaa itse neuvoa, niin kertovat varmaan, mistä muualta asiaa voi tiedustella.

Forumin säännöt, lue ennen kuin postaat:
http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/2717

Afterdawnin oppaat:
http://fin.afterdawn.com/artikkelit/
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > ongelma pirates of the caribbean-pelin kanssa.
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2025 AfterDawn Oy