User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 16.7.2025 / 02:55
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps2 > matrix mxl2 pelit vihreinà
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Matrix mxl2 pelit vihreinà
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
masi84
Suspended due to non-functional email address
_
24. toukokuuta 2005 @ 08:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Piirin asennuksen jàlkeen piiri toimii... kàynnistyvàt alkuperàiset cd:t,dvd:t sekà niiden varmuuskopiot.
Mutta kun peli kàynnistyy ps2 logo normaali->mutta peli vihreà/elokuva vihreà, jopa alkuperàiset. Kenellàkààn tietoa mistà johtuu...

En kàytà rbg-kaapelia ja kone versio V4
Senior Member

3 tuotearviota
_
24. toukokuuta 2005 @ 10:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
tehkää siihen rgb ja ntsc korjaus. Ohjeita löytyy netistä googlella vaikka ntsc fix ps2 hakusanalla.
masi84
_
27. toukokuuta 2005 @ 08:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mutta korjaushan auttaa vain jos pelaa NTC pelejä PAL koneessa...?
ja toiseksi kaikki ohjeet oli eri piirille kuin minun emolevyssäni on (sama asia kaikille piireille?)
Kone itse asiassa tullut kaverilta mulle, koska liikkeessä jossa asennettiin piiri väärin... johdot väärässä paikassa(ei gap bios:in mukaan laitettu, vaikka koneessa on gap biossissa)..Itse asentanut montakin piiriä, mutta tämä eka matrix mxl2,pitäis piiristä itsestäänkin löytyä greenfix.?.
Piirissä epäilyttää asennuksessa käytetty johto..Ei muovieristeinen vaan
jotain lakkapäällysteistä käämijohtoa? voiko aiheuttaa kyseisen ongelman? Johdot menevät muutenkin aika ristissä toisten johtojen kanssa
pahiten biossin päällä.
Senior Member

3 tuotearviota
_
27. toukokuuta 2005 @ 10:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei ole mxl2 piirissä green fixiä vaikka jossakin niin väitetäänkin. Tuo piuhaehdotus voi olla jopa varteenotettava syy. Muutenkaan ne piuhat ei saa olla sikin sokin. Suosittelisin vaihtamaan ihan oikeat teflonpäällysteiset wrap piuhat tilalle. Todennäköistä että vika häipyy sillä. Itse ainakin kokeilisin. Tuo käämijohdon eriste ei ole kyllä maailman paras ja viouttuu tosi herkästi.

Lisäksi mxl2 piirissä ei ole myöskään ntsc korjausta joten se kannattaa tehdä kun ei siitä haittaakaan ole. Voi tulevaisuudessa säästää monelta ärräpäältä. Jotkut myyjät väittävät myös että mxl piirissä on ntsc fix mutta eipä ole. viitisenkymmentä mxl piiriä olen asentanut.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 27. toukokuuta 2005 @ 10:06

Shadown
_
27. toukokuuta 2005 @ 11:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Aidossa MXL2 modissa on sekä "green fix", sekä "NTSC-fix".
Joissakin kopioissa ei ole.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 27. toukokuuta 2005 @ 11:29

Senior Member

3 tuotearviota
_
29. toukokuuta 2005 @ 07:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ahaa...no suomessa ei sitten ole myyty yhtään aitoa. Ei ole tullut vastaan ainakaan.
Shadown
_
29. toukokuuta 2005 @ 10:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Aika paljonhan noita kopioita oli liikenteessä.
http://www.infinitymod.com/cgi-bin/matrix/site.pl?page=chip_mxl2
Tuossa kuitenkin osoitus.

Mainos
_
__

_
Shadown
_
29. toukokuuta 2005 @ 22:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
http://www.infinitymod.com/fakemxl2.htm

Tuossa on tuo taulukko mistä näkee nuo "Faket".
Tuossa ei ole mainittu tuosta NTSC-tilasta. Mutta RGB-fix/Green-fix puuttuu toisesta.

afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps2 > matrix mxl2 pelit vihreinà

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy