User Käyttäjä Salasana  

lauantai 31.5.2025 / 14:01
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > kone kaatuu ku kuormittaa!!
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
kone kaatuu ku kuormittaa!!
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
mettala
Member

3 tuotearviota
_
24. toukokuuta 2005 @ 14:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
elikkä kun alkaa esim. pelata jotakin peliä niin jonkun ajan päästä äänet alkaa rätistä ja taas vähän ajan päästä kone tilttaa kokonaan ja pitää ottaa virrat pois. mikä auttaisi??? kysykää niin lisäinfoa pukkaa

AMD 2800+
clubin radeon 9800 pro
muistia 1 giga
emolevy on epoxin EP-8KMM3I

"All animals except man know that the principal business of life is to enjoy it"
-Samuel Butler
mettala
Member

3 tuotearviota
_
24. toukokuuta 2005 @ 14:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
niin ja kaikki ajurit on päivitetty

"All animals except man know that the principal business of life is to enjoy it"
-Samuel Butler
pkaksp
Moderator
_
24. toukokuuta 2005 @ 14:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Millä mallilla on koneen lämmöt?
mettala
Member

3 tuotearviota
_
24. toukokuuta 2005 @ 15:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
everestin mukaan lämmöt on siinä 17 ja 40 välillä. ja näyttikseen ostin just uuden tuulettimen ku luulin että se johtuu siitä, mutta ei auttanu. eli lämmöistä se ei johu

-Samuel Butler
pkaksp
Moderator
_
24. toukokuuta 2005 @ 15:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niin mitkä lämmöt on millä välillä ja kuormituksessa vai idlenä?
mettala
Member

3 tuotearviota
_
24. toukokuuta 2005 @ 15:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
nii siis emolevyn lämmöt on 35, prossun 35 ja jotkut HDS722516VLAT80 a ja b on 17 ja 40. ja toi loppu on iha hepreaa :P

-Samuel Butler
pkaksp
Moderator
_
24. toukokuuta 2005 @ 15:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Prossu 35 ja HD 40....? katoitko nyt ihan varmasti oikein?

Edit: Ja nuo ei kyllä varmasti oo rasituslämpöjä.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 24. toukokuuta 2005 @ 15:37

mettala
Member

3 tuotearviota
_
24. toukokuuta 2005 @ 18:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
no en mä rasituslämmöstä tiiä mutta semmosta se näyttää ku menee työpöydältä kattoo. ja miten ton "rasituslämmön" näkee, pitääkö olla joku ohjelma?

-Samuel Butler
pkaksp
Moderator
_
24. toukokuuta 2005 @ 18:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No laitat sen prossun oikein rasitukselle ja everest siihen taustalle niin näet kuinka lämmöt nousee kun se prossu tekee töitä. Eli en nyt yhtäkkiä hoksaa mikä olis paras mutta ainakin ku jotain videota koodaa nii prossulla on siinä hommaa oikein urakalla.
mettala
Member

3 tuotearviota
_
25. toukokuuta 2005 @ 10:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
no mä tein nii että mä ajoin ton 3Dmark03sen läpi ja katoin hei sen jälkeen lämmöt. eikä ne noussu siitä 45 korkeemmalle. mutta semmosen huomasin että se 3Dmark ja everest näyttää mun prossuks AMD Athlon XP-A, 1250 MHz mikä ei kyl oo mun jos mä oikein ymmärsin nii toi niinku meinaa et mul ois vaa 1250 megahertzii mun konees. vaik tää tosiaanki on se AMD 2800+. että voisko sil olla jotain tekemistä asian kanssa. ja tää juttu on tullu sen jälkee ku vaihoin emolevyn

-Samuel Butler

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 25. toukokuuta 2005 @ 10:49

Mainos
_
__

_
pkaksp
Moderator
_
25. toukokuuta 2005 @ 12:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tjaa-a.. No mitä nyt yhtäkkiä vilkaisin tuota emolevyn prossutukee niin sen mukaan juurikaan tuo prossu ei oo sun emossa tuettuna. Eli jos tosiaan näin on niin en yhtään ihmettele jos ei toimi niinkuin pitäis.

Tuolta löytyy tukilista pdf muodossa: http://www.epox.com.tw/eng/faq.php?serno=9

Edit: voin toki olla vääräski ku niin pikaisesti vain vilkaisin.. bios päivitys vois myös parantaa asian.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 25. toukokuuta 2005 @ 12:16

afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > kone kaatuu ku kuormittaa!!

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy