User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 13.7.2025 / 20:51
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > digikamera ja valokuvaus -keskustelualue > ixus 40 tai ixus 50
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
IXUS 40 tai IXUS 50
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Michelin
Member
_
26. toukokuuta 2005 @ 18:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ajattelin lopulta itsekin siirtyä digiaikaan...

Rajala ProShopilla olisi IXUS40 305? ja IXUS50 353? hintaan. Itse en ole missään aikaisemmin nähnyt parempia hintoja. Pitääkö paikkansa vai onko joku nähnyt halvemmalla? Kannattaako tuo ylimääräinen 50? pistää peliin ja hankkia IXUS 50.

Kiitollinen jos joku kommentoisi.
ramoee
Newbie
_
27. toukokuuta 2005 @ 04:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Halvempia hintoja löytyy http://www.mbnet.fi/hintaseuranta/tuote.aspx/26284
Suurimmat erot mallien välillä lienee se että 50:stä on otettu 1mpix enemmän ja usb2 liitäntä?!
Itse en maksaisi 50? "ylimääräistä" IXUS50:stä vaan sijottaisin vaikka muistikorttiin/vara-akkuun/kotinlukijaan.
Michelin
Member
_
27. toukokuuta 2005 @ 06:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ok, kiitos neuvosta. Olin itse ajatellut ihan samaa. Tuskinpa amatöörikäyttäjänä kuitenkaan oo mitään suurta eroa noitten kahden kameran välillä.
Mainos
_
__

_
AfterDawn Addict

23 tuotearviota
_
29. toukokuuta 2005 @ 07:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos isompia printtejä aikoo ottaa niin sitten siinä megapikselissä on eroja. Mutta 4 megapikselillä saa ihan hyviä a4:sia.
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > digikamera ja valokuvaus -keskustelualue > ixus 40 tai ixus 50

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy