User Käyttäjä Salasana  

perjantai 3.1.2025 / 04:43
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > arkistojen aarteet > vcd ja svcd -formaatit > vcr tiedosto mpeg:ksi
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
vcr tiedosto mpeg:ksi
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
aaauuuto
Newbie
_
27. toukokuuta 2005 @ 04:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Moi,

Miten saan konvertoitua vcr filen vaikka mpeg tai avi fileksi. Mulla on kaverin lähettämä vrc file enkä saa sitä toimimaan. Tuo file on ilmeisesti otettu tv:stä käyttäen ATI korttia. Onko olemassa jokin konvertteri joka hoitaisi tämän konvertoinnin.

Yritin kyllä etsi foorumilta, mutta en löytänyt vastausta.
pkaksp
Moderator
_
27. toukokuuta 2005 @ 05:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jostain luin että tuo konvertointi onnistuu ihan atin työkaluilla jos näitä kaappauksia ottaa. Eli lähetä se filu takas kamulles ja sano että konvertoi sen MPEG:ksi.
aaauuuto
Newbie
_
27. toukokuuta 2005 @ 06:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niin lähettäisinkin, mutta kun kaverilla on tässä välissä hajonnut tuo ATI:n kortti. Sillähän sen voisi tehdä helposti.

Eli mun pitäis saada itse konvertoitua tuo file joko mpeg tai vaikka avi muotoon.
Mainos
_
__

_
Staff Member

32 tuotearviota
_
27. toukokuuta 2005 @ 08:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tietysti voi kokeilla asentaa ATI:n Multimedia Center:in ja sillä sitten kääntää tuon videon haluttuun muotoon.
afterdawn.com > keskustelu > arkistojen aarteet > vcd ja svcd -formaatit > vcr tiedosto mpeg:ksi

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy