User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 9.7.2025 / 04:38
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > avltmain.exe virus vai pandan osa?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
AVLTMAIN.EXE virus vai pandan osa?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
himpinen
Member
_
27. toukokuuta 2005 @ 15:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
eli oon kattellu tuola netissä et toi avltmain.exe on virus, mut toi taas on osa panda titanium antivirus 2005:den osa... joka tarvii yhteyden nettiin ja panda ei suostu toimiin ilman sitä... ja virusohjelmat ei löydä sitä...
pkaksp
Moderator
_
27. toukokuuta 2005 @ 15:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Siis onko sulla enemmänki antivirus softia käytös?

Edit: En kyllä itte löytäny mitään siihen viittaavaa että toi olis osa Pandaa. Aja kokeen vuoksi tuo online scan ja kerro mitä se ilmoitteli: http://fi.trendmicro-europe.com/consumer/products/housecall_launch.php

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 27. toukokuuta 2005 @ 15:14

himpinen
Member
_
27. toukokuuta 2005 @ 15:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
eli oon käynnistäny koneen vikasietotilassa ja asentanu toisen virusohjelman ajanut sen ja sit poistanu sen (panda ei ole ollu päällä sillon kun ajoin avastia)... oon menny kolmella eri online scannerilla koneen läpi, ja ei o mitään löytyny... mulla oli sygaten palomuuri ja se kysy lupaa tolle avltmainille päästä nettiin ja ilmoitti sen olevan pandan käynnistämä sovellus ja kun kielsin sen pääsyn nettiin, niin ei suostunu panda enää päivittyyn eikä suojaus tuntemattomia uhkia vastaan toiminu. ja nyt siirryin tohon pandan omaan palomuuriin ja sielä se on myöntäny luvan tolle avlt:lle mennä nettiin ja siinä on pandan ikoni vieressä.
himpinen
Member
_
27. toukokuuta 2005 @ 16:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
housecall ei löytäny mitään...
Mainos
_
__

_
himpinen
Member
_
11. kesäkuuta 2005 @ 05:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kauan se kestikin, mut selvishän se.... W32/Sdbot-HK attempts to terminate several processes related to antivirus and
system security including the following: ...AVLTMAIN.exe...
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > avltmain.exe virus vai pandan osa?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy