User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 22.4.2026 / 10:22
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > tv-out -ongelmat ja -keskustelu > geforce 6600 gt ääni kuuluu, mutta kuva ei näy
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Geforce 6600 GT ääni kuuluu, mutta kuva ei näy
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Casepri70
Member
_
28. toukokuuta 2005 @ 11:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niin missähän vika kun ei näy kuva TV Out jutussa mutta ääni kuuluu?

I''m King Of The World!
Staff Member

32 tuotearviota
_
28. toukokuuta 2005 @ 12:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minkäläiset kytkennät/johhdot käytössä ja asetukset?
Casepri70
Member
_
28. toukokuuta 2005 @ 12:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Liitännät ovat samat kuin tuossa ohjeessa:
http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/90564

Tuntuu siltä että kone ei tunnista ollenkaan TV:tä, koska ei anna vaihtaa mitään TV-muotoja ja muita asetuksia.

I''m King Of The World!
Maake53
Member
_
28. toukokuuta 2005 @ 15:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla sama homma..Näyttis Geforce 6600GT ja ei saa säätää mitään asetuksia.Niinkuin sanoit ei vissiin tunnista TVtä.Alkaa kyl mennä hermo kun ei mikään auta..:/
Maake53
Member
_
28. toukokuuta 2005 @ 16:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No nyt on äänet ja kuva mutta kuva on mustavalkonen..katoin tosta oppaasta noi ohjeet mutta kun laittaa komposiitti ulostulona niin kuvaan tulee värit mutta se vain välkähtää ja sitten ei näy mitään..?!?..mikähän mättää??
flabs
Junior Member
_
8. kesäkuuta 2005 @ 04:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli mulla on toi 6600GT kans ja mulla toimii siten ku säätää näytönohjaimen asetuksista kaksi näyttöä (näyttö ja TV) ja laittaa ne clone-tilaan.. sitten vielä pitää laittaa primary displayksi se TV niin sitten ei näy kuva näytössä mutta TV:ssä kyllä... sen jälkeen vaan vaihtaa takas...
REDemptio
Junior Member
_
12. kesäkuuta 2005 @ 08:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itselläkin 6600 GT ja kuvan saan ainoastaan, kun laitan s-videon tai automaattisen valinnan päälle, mutta mustavalkoisena. Minulla kuitenkin on komposiitti ja, kun laitan sen kuvaa ei näy ollenkaan.

Koitin laittaa tvn ensisijaiseksi, mutta minulla se ei muuttanut muuta, kuin näytön ja tvn resoluutiota.

Vähän tässä alkaa mennä hermot, kun mitä uudempaa näytönohjainta olen käyttänyt sitä huonommin tv-ulostulo on toiminut. GF2:lla toimi kuin unelma. En sitten tiedä toimisiko tuo s-video eli pitäisikö ostaa vihdoinkin uusi televisio.
Mainos
_
__

_
Sakarias
Suspended due to non-functional email address
_
12. kesäkuuta 2005 @ 13:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Muistakaa, että kaikki TV:n scart paikat ei tue s-vhs signaalia.
ja niitä AV-kanavia kannattaa napsutella eteenpäin. Eka valinta voi olla composiitti ja vasta seuraava s-vhs. Ja värit näkyy!! Näin ainakin mun TV:ssä.

Myös muita ajureita voi kokeilla. Googlella löytyy...

Itsekin olen ajatellut hankkia moisen kortin Ti 4200 tilalle, jossa TV-out toimii hyvin. Mutta nyt alkaa epäillyttää...

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 12. kesäkuuta 2005 @ 13:51

afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > tv-out -ongelmat ja -keskustelu > geforce 6600 gt ääni kuuluu, mutta kuva ei näy

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2026 AfterDawn Oy