User Käyttäjä Salasana  

lauantai 31.5.2025 / 13:54
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > taitto- ja toimitustyöhön näyttö
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Taitto- ja toimitustyöhön näyttö
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
kuremari
Newbie
_
30. toukokuuta 2005 @ 18:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hei vaan! Olen äitiyslomalla ja haaveilen tulevaisuudessa tekeväni kirjallisia omakustanteita. Uuden tietokoneen hankinta on edessä.

Ajattelin lähteä liikkeelle näytön valinnasta. Voisitteko antaa vinkkejä minulle ihanteellisesta näytöstä? Tarvitsen tietokonetta ja näyttöä lähinnä tekstin kirjoittamiseen, julkaisujen taittamiseen ja valokuvien käsittelyyn. Toivon näytön olevan litteä ja nykytekniikan innovaatioin varusteltu. Arvostan laatua! Hinnan tulisi kuitenkin olla inhimillinen. Kertokaa, mitä minun tulisi ottaa huomioon näyttöä hankkiessani.

Olen vähän vakoillut eri yritysten näyttöjä. Eräässä valokuvausalan liikkeessä oli Viewsonicin 20":n näyttö. Keskustelin siellä kyseisestä näytöstä, yrittäjä vaikutti tyytyväiseltä. Niinpä minäkin aloin tähyillä kyseisen valmistajan näyttöjä. Olisiko 19":n näyttö sittenkin riittävä? Mitä minun tulisi tietää resoluutiosta, vasteajasta, katselukulmasta, kontrastista, pivotista, DVI-D:stä jne.?

KIITOS arvokkaista tiedoista jo etukäteen.
AfterDawn Addict

1 tuotearvio
_
30. toukokuuta 2005 @ 18:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sanoisin,että tuo näyttö palvelee sinun tarpeita todella hyvin,eikä tarvitse ainakaan olla heti uusimassa näyttöä,jos käyttö tarpeet muuttuu.
Samsung SyncMaster 913B, 19" TFT
http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=1272

- Iltakoulu->Taukobaari->Roskapankki->Taxi -

- C-kupin tissit ja A-luokan perse,muu on hifistelyä -

- God Hates Us All -

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 30. toukokuuta 2005 @ 18:27

Wotu
Junior Member
_
30. toukokuuta 2005 @ 19:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
LG Flatron 17 tuumalla , niin pärjäät tosi hyvin !

Eikä hintakaan kuin jotai 220 euroa :O

Minun mielestäni ihan turha tuo 19 tuuman näyttö sinulle !

Ja kannatta muuten ehkä harkita kannettavan ostoa tuommoisiin hommiin , joku keski halpa semmoinen oisi mielestäni juuri hyvä !

< Jess Sherlock ! >
Moderator

1 tuotearvio
_
30. toukokuuta 2005 @ 19:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei rahan laittaminen näyttöön ole ikinä mistään pois, etenkin jos graafiesen alan työkoneeksi tulee. Halppis-litut passaavat näyttää värit miten sattuu, eli eivät välttämättä sovi tarkoitukseen. Kannattaa välttää tuota 17" kokoa, ei paljoa eroa hinnassa noihin 19 tuumaisiin.

reso 1600x1200
dvi- liitäntä
ei kuolleita pikseleitä

Nuo ovat kai ne tärkeimmät. Pivo on kiva lisä, muttei varmaan se tähdellisin kuten ei myöskään laaja katselukulma.
Wotu
Junior Member
_
30. toukokuuta 2005 @ 19:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minun mielestäni ei silti kannatta tuhlata siihen 19 tuuman näyttöön turhaa rahaa ku ei sillä tee muuta ku kirjotta ja kattoo kuvia !
Jos esim pelaa niin sitten ois hyvä tuo 19 tuumane , mutta en luule et WORD:iin ja jpg kuvien katseluun tarvita hirmu pikseleitä eikä niihin tuu mitään haamu kuvia jne. joten juuri tuommoinen perus näyttö sopiva !!! :D

< Jess Sherlock ! >
Mainos
_
__

_
TommyP
Junior Member

3 tuotearviota
_
30. toukokuuta 2005 @ 20:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eipä tuo 19" mielestäni ainakaan liian suuri ole graafisissa hommissa, kun niissä aina "tilaa tarvitsee...

Abit NF7-S, AMD 3000+, 1GB, 9600XT, 340GB, LG GSA-4163B
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > taitto- ja toimitustyöhön näyttö

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy