User Käyttäjä Salasana  

torstai 2.1.2025 / 18:44
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > yleistä keskustelua digitaalisesta videosta > kuvat ja videot levylle
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
kuvat ja videot levylle
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
partyon
Newbie
_
2. kesäkuuta 2005 @ 10:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Yritin löytää apua mutta ei tämä puupää mitää löytänyt...Eli siis, onko mahdollista laittaa kameralla otetut jpeg kuvat ja avit samalle cd:lle? Tai siis pystyyhän ne polttamaan samalle cd:lle, mutta niin että dvd-soitin osaisi soittaa molempia. Soittimeni pystyy kyllä näyttämään kuvat ja avit erillisinä cd:nä mutta ajattelin, että saisiko ne samalle cd:lle? Käytän Neroa mutta en tiedä pitäisikö ne polttaa Datana vai vcd:nä vai minä? Olen kyllä lukenut ohjeet neroa varten mutta en silti ymmärrä. Olen polttanut vcd-levyn ja silloin avit toimii dvd-soittimessa mutta kuvia en saa silloin mukaan cd:lle. Ja data-levynä poltettuna saan kuvat näkymään mutta avit ei toimi. Olen aivan pihalla. pystyykö kukaan ottamaan tolkkua mitä sönkötän tässä.
masi84
Suspended due to non-functional email address
_
2. kesäkuuta 2005 @ 11:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ihan datalevynä pitäisi toimia. Jos käytät vcd:tä muuttaa nero avit vcd-tiedostoiksi. Eli, jos haluaa avi:tkin säilyttää aveina käytä datalevyn tekoa. Voit laittaa vaikka kuvat ja leffat eri kansioihin selkeyden vuoksi.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 2. kesäkuuta 2005 @ 11:33

afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > yleistä keskustelua digitaalisesta videosta > kuvat ja videot levylle

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy