Feikki filujen pois kitkeminen ei onnaa
|
|
heko
Member
5 tuotearviota
|
5. kesäkuuta 2005 @ 15:53 |
Linkki tähän viestiin
|
Blade 3 latasin joskus, ja olikin feikki. Oon kokeillu saada sitä pois vikasietotilassa ja rekisteri editorilla, mut en löytäny sitä silua vastaavaa rekisteriarvoo. Mitä kannattas kokeilla tehä? Aika v'**** maisia tollaset!
|
Senior Member
|
5. kesäkuuta 2005 @ 18:28 |
Linkki tähän viestiin
|
Boottaa vikasietotilaan ja poista. Jos ei ota lähteäkseen, hae semmonen ohjelma kuin Delete Doctor.
-janne

|
heko
Member
5 tuotearviota
|
5. kesäkuuta 2005 @ 18:39 |
Linkki tähän viestiin
|
Kokeilin buuttaamista ja tota doctoria, ni ei onnistu. Se ohjelma menee jumiin aina kun avaa sen tiedoston
|
Senior Member
|
5. kesäkuuta 2005 @ 18:41 |
Linkki tähän viestiin
|
Laita tuohon hakuun tiedoston poisto niin löytyy runsaasti hyviä ohjeita.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 5. kesäkuuta 2005 @ 18:43
|
zack2k
Member
|
8. kesäkuuta 2005 @ 03:59 |
Linkki tähän viestiin
|
Ms-dos tilassa lähtee tiedosto kuin tiedosto.
käynnistä->apuohjelmat->ms-dos kehote
liikut asemissa/kansioissa
X: (esim D:)
cd kansio
cd..
ja poistat sitten tiedoston
del "videotiedosto divx.avi"
tai sitten muistaakseni toimii myös suoraa tuohon del komentoon kirjoitettaessa tuo koko polku
del "D:\tiedostot\videotiedosto divx.avi"
|
oxygenol
Member
11 tuotearviota
|
9. kesäkuuta 2005 @ 10:00 |
Linkki tähän viestiin
|
siirrät siitä kansiosta jossa blade feikki filu on niin kaikki muut toiseen kansioon ja poistat sen kansion jossa feikki blade file on. Näin ainakin itse saan poistettua (vikasietotilassa toimii yleensä).
|
Member
|
10. kesäkuuta 2005 @ 10:29 |
Linkki tähän viestiin
|
Okei, jos se ei hidasta konetta, kun et sorki sitä, miks se pitäs poistaa? Ite ainakin jätän ne omaan arvoonsa ja koitan poistaa parin päivän päästä, jolloin se on mulla lähteny ihan normaalisti.
|
Senior Member
1 tuotearvio
|
10. kesäkuuta 2005 @ 10:41 |
Linkki tähän viestiin
|
zack2k:sen ohjeen mukaan teet mutta sammuta expoler prosessi koska se luultavasti käyttää sitä tiedostoa
|
Senior Member
6 tuotearviota
|
10. kesäkuuta 2005 @ 13:50 |
Linkki tähän viestiin
|
Se on myös windowsissa bugi, ei mullakaan lähtenyt millään joku videotiedosto, kunnes löysin ratkaisun:
1. tee tekstitiedosto
2. kopioit sinne seuraavat rivit:
Windows Registry Editor Version 5.00
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\CLSID\{87D62D94-71B3-4b9a-9489-5FE6850DC73E}\InProcServer32]
@=hex(1):0
"ThreadingModel"="None"
3. Nimeä sen tiedoston pääte semmoseksi kuin .reg
Ja käynnistä "ohjelma"
Toi on ainakin mulla toiminut.
The future is not set. Theres no fate but that which we make for ourselves.
Oon Consoleforumsin mysticy, PS2-Scenen MysTiCy ja Maxconsolen toad86.
Modailen PS2, Wii, Gamecube, Nintendo DS. Porissa. Asentelen jälleen FreeMCBootia :)
Super Nintoaster! :D https://sites.google.com/site/markosstuff/super-nintoaster
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 10. kesäkuuta 2005 @ 13:51
|
KerKKo
Newbie
1 tuotearvio
|
11. kesäkuuta 2005 @ 10:11 |
Linkki tähän viestiin
|
Hahaa :D Itteäni naurattaa vieläkin miten poistin tälläisen feikki filun , joka ei suostunut lähtemään vikasietotilassa eikä dossissa, tavallisesta windows tilasta ja järjestelmän palautuksesta puhumattakaan..
Olin juuri luovuttamaisillani kyseisen filun poistamista, kunnes päätin laittaa winampin päälle ja haeskelin sieltä muutamia tiedostoja samasta kansiosta kuin missä kyseinen leffa oli.. Tuli ihan muuten vaan mieleen poistaa filu tästä ko. 'search' ikkunasta, painoin vaan shift + del, ja tiedosto lähti.. :)
|
Mainos
|
  |
|
jt_82
Suspended due to non-functional email address
|
17. kesäkuuta 2005 @ 18:16 |
Linkki tähän viestiin
|
no hemmetti, mäkin melkein jo menetin toivon yhden feikin kanssa ja kokeilin tuota winampin kautta poistamista niin sehän lähti.
pienestä se on joskus kiinni...:o)
|