User Käyttäjä Salasana  

perjantai 10.1.2025 / 03:31
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > linux -keskustelu > amarok 1.3 beta
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
amarok 1.3 beta
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Member
_
6. kesäkuuta 2005 @ 11:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Rupesin kääntään tota suse 9.3:seen ja tyssää tämmöseen virheviestiin: Possibly configure picks up an outdated version installed by XFree86. Remove it from your system. Check your installion and look into config.log. Tässä on xorg enkä oo muita kuin suse 9.3:sen paketteja asennellu. Olisko ideoita?
Member
_
6. kesäkuuta 2005 @ 18:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Täytyy vastata ite. Piti asentaa xorg-mesa-devel. Näköjään kun yrittää kääntää sorsista jotain se on yleensä kiinni noista devel paketeista.
Sakarias
Suspended due to non-functional email address
_
11. kesäkuuta 2005 @ 08:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oliko kääntämisen arvoinen? Pidän itse Amarokista ja se rokkaa mulla lähes aina. lempiohjelmani.
Member
_
11. kesäkuuta 2005 @ 22:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Pakko oli tyytyä vanhaan versioon. Mun koneeseen ei istunut. Jumitti ja tökki. Vanhempi toimii kuin unelma.
Sakarias
Suspended due to non-functional email address
_
12. kesäkuuta 2005 @ 14:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Voi olla että muitakin palikoita olisi pitänyt päivittää. Mun amaroK lopetti rokkaamisen, kun päivitin ainoastaan flac 1.1.2 versioon. auttoi kun pisti takasin flac 1.1.1. Ja noita kirjastoja on paljon, joiden versiot pitäisi tarkistaa.
Mainos
_
__

_
Member
_
12. kesäkuuta 2005 @ 17:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Suser guru sivuilla on 9.3:selle tehty rpm ja sekään ei toiminu. Sitten yritin kääntää src rpm:stä ja kone kyllä kerto mitkä develit pitää asentaa ja se käänty mutta ei toiminu kunnolla. Täytyy odotella seuraavaa versiota.
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > linux -keskustelu > amarok 1.3 beta

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy