User Käyttäjä Salasana  

maanantai 2.6.2025 / 00:49
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > kuinka suurta kovalevyä emolevy tukee
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Kuinka suurta kovalevyä emolevy tukee
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Heletee
Suspended permanently
_
7. kesäkuuta 2005 @ 12:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on EVEREST Home Edition ohjelma, niin mistä minä näen sen että kuinka suurta kovalevyä mun emolevy tukee.

anis82
Member
_
7. kesäkuuta 2005 @ 14:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eipä taida everestillä nähdä minkä kokoisia kovoja tukee...emon valmistajan sivuille vaan tutkimaan/manuaalista.

Ja jos et itse löydä niin laita emon merkki/malli tänne niin autetaan jos voidaan = )

Intel E6750, 3Gt, NV8800GTX
Senior Member
_
7. kesäkuuta 2005 @ 14:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei sitä sillä everestillä näekkään... sillä näkee vaan emolevyn mallin jonka perusteella sitten voi yrittää selvittää sitä asiaa, ja ettei tarvi alottaa taas uutta aihetta jossa kysyt "miten everestillä näkee emolevyn valmistajan" niin vastaan siihenkin samantien, sen näkee siitä emolevy - kohdasta... *vääntää rautalangasta*

AMD X2 5000+ black edition @ 3100mhz
pkaksp
Moderator
_
7. kesäkuuta 2005 @ 14:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Heletee
Suspended permanently
_
7. kesäkuuta 2005 @ 16:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Ja jos et itse löydä niin laita emon merkki/malli tänne niin autetaan jos voidaan = )
Mulla on Compaq Deskpro EN Series emolevy.

Senior Member
_
7. kesäkuuta 2005 @ 16:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Otsikko on ainankin tällä kertaa hyvä..
http://h18000.www1.hp.com/support/techpubs/user_reference_guides/...
Tuolla näyttäisi olevan tuolla annetulla nimellä ohjekirjaa koneeseen. Tietoa yms..
Mainos
_
__

_
Member

3 tuotearviota
_
8. kesäkuuta 2005 @ 23:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ihmettelen ettei kukaan ole sanonut että sellaisella
PCI väylään liitettävällä IDE tai S-ATA ohjaimella voidaan kytkeä 137 Gt suuremmat levyt vaikka emo ei sitä tukiskaan.

EDIT:
tossa yksi edullinen vaihtoehto:
http://www.mbnet.fi/hintaseuranta/tuote.aspx/17631

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 8. kesäkuuta 2005 @ 23:24

afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > kuinka suurta kovalevyä emolevy tukee

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy