User Käyttäjä Salasana  

torstai 25.9.2025 / 00:55
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > datamoon
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
datamoon
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
peeke
Member
_
7. kesäkuuta 2005 @ 16:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
elikkä kysymys on ,että onko muilla ollut ongelmia salasanan palautuksen kanssa kyseisellä trackerilla. Mulla ei hyväksy enään salasanaa ja sillä recoverilla lähettävät kyllä uuden sähköpostiin, mutta yrittäessä avata uutta accounttia herjaa vääristä tiedoista.
Yritin rekisteröityy uudestaan, mutta ilmoittaa että kyseinen IP on jo käytössä. Onkohan väliaikainen ongelma vai saanko heittää hyvästit tolle sivulle. Ratiot mulla olleet kunnossa.
datailija
Newbie
_
7. kesäkuuta 2005 @ 18:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
aivan sama ongelma datamoonin kanssa =(

ei päästä taas ei sit millään...
johndoe73
Newbie
_
8. kesäkuuta 2005 @ 09:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ota proxy pois päältä. On kuulemma bannailtu IP osoitteita joiden kautta useampi käyttäjä on sivuille rekisteröitynyt.

Joo kyl se siitä...
Mainos
_
__

_
peeke
Member
_
8. kesäkuuta 2005 @ 14:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
eipä oo kyllä mulla ollut mitään proxy välityspalvelinta päällä, johtuu kyllä nyt jostain aivan muusta...
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > datamoon

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy