User Käyttäjä Salasana  

tiistai 15.7.2025 / 15:24
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > xbox > soldier of fortune 2 tehtävä onkelma kolumbia
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
soldier of fortune 2 tehtävä onkelma kolumbia
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
wickke
Junior Member
_
8. kesäkuuta 2005 @ 11:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
niin kysyisin että mitä tämä tehtävä tarkoittaa suomeksi
investigate the viral attcks in columbia to determine where
attakers are getting their weapons
tuo enlannin kieli on vä hän huonoo mulla..
kiitokset vastanneille
Gok
Member

1 tuotearvio
_
8. kesäkuuta 2005 @ 12:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Suurinpiirtein näin: "Tutki columbian virushyökkäyksiä selvittääksesi mistä hyökkääjät saavat aseensa."

Windows Xp Pro, MSI 865PE Neo-2P, Intel P4 3.2Ghz, Gainward Geforce 6800 256Mb, 1024 DDRRAM, Maxtor 200gb S-ATA, LG GSA-4160B
wickke
Junior Member
_
8. kesäkuuta 2005 @ 12:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
juu mut mun täytyy pelastaa yksi ukkeli siellä viidakossa
ja mutta sitä ennen mä kuolen todella ihmelisesti vainkken mä nää mitään ukkelia lähelläkaän????????? todedella outo homma
masi84
Suspended due to non-functional email address
_
9. kesäkuuta 2005 @ 11:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Taitaa olla sniperi, joka lopettaa sun etenemisen siellä metsässä?
Eli siinä alussa kun olet sinne metsään päässyt niin jo ensimmäisessä oviaukossa odottaa sinua tarkka-ampuja, jonka tapettuasi tulee muitakin miehiä sinun iloksesi kimppuusi. Myös seuraavan kulman takana sama ongelma...

Mainos
_
__

_
wickke
Junior Member
_
9. kesäkuuta 2005 @ 14:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
juu snaipperi ukko se siellä oli kyykyssä
oli. kiitoksia kovasti-) täytyy olla
tarkkana kuin porkkana
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > xbox > soldier of fortune 2 tehtävä onkelma kolumbia

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy