User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 9.7.2025 / 09:05
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > f-secure client security 5.55 ongelma
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
F-secure client security 5.55 ongelma
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
peterdra
Newbie
_
9. kesäkuuta 2005 @ 14:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sain työpaikalta kyseisen ohjelman ja asensin koneelle. Nyt haluaisin uninstalloida ohjelman pois , mutta lisää/poista-valikosta ohjelmaa ei saa pois, samoin ohjelman oma uninstall-toiminto vain ilmoittaa, että poista ohjelma lisää/poista sovellus-kautta. Mikään ei auta, olen kokeillut uudelleen asennusta ja sitten uninstallointia mutta ei , ei niin ei :( Mikä avuksi ? Ohjelma asennettu adminina ...
nrautava
Suspended permanently
_
9. kesäkuuta 2005 @ 19:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Käynnistä kone vikasietotilassa ja koita poistoa liää ja poista soivelluksen kautta.

peterdra
Newbie
_
10. kesäkuuta 2005 @ 04:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Vikasietotilaa olen kokeillut, tuloksetta, olen myös yrittänyt deletoida käsin kyseistä kansiota, ei onnaa.
nim. harmaita hiuksia :(
zack2k
Member
_
10. kesäkuuta 2005 @ 04:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos ohjelma on kadonnut jostain syystä tuolta lisää/poista-valikosta, niin asenna ohjelma uudestaan. Sen jälkeen pitäisi löytyä lisää/poista-valikosta.
peterdra
Newbie
_
10. kesäkuuta 2005 @ 10:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ainoastaan update-palvelun voi poistaa lisää-poista sovellus valikosta, mutta ei clienttia :( Sitkeä pirulainen :)
Mainos
_
__

_
Arnolds2
Member
_
10. kesäkuuta 2005 @ 13:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minulla myös on sama softa ja oon joutun sen poistaan tiettyjen muiden juttujen takia monesti. Se pitää poistaa tietyssä järjestyksessä jota en nyt muista enkä nyt viitti ruveta poistaan.
On se joka kerta lähtenyt. Sitten myös se kansio siltä c:n juuresta. Miksi muuten pitäis hyvä ja vielä ilmainen sellainen poistaa? On muuten toiminut idiootti varmasti kyseinen softa ja päivittääkin voi hyvin f-sequren sivuilta.Niin muuten se ohjelma pitää pysäyttää sieltä sequren sinisen kuvakkeen kautta. Siellä lukee "poista käytöstä". Sitten pitäs lähtee. Jos ohjelma on kokoajan päällä niin ei varmaankaan siksi lähde.
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > f-secure client security 5.55 ongelma

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy