User Käyttäjä Salasana  

maanantai 6.1.2025 / 22:43
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen audio > musiikki-cd-levyjen varmuuskopiointi > poltto ongelma
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Poltto ongelma
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
stokker
Suspended due to non-functional email address
_
11. kesäkuuta 2005 @ 11:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Poltan nerolla audio cd-levyn tai minkä tahansa cd-levyn poltto menee ihan kunnolla loppuun saakka, mutta sitten kun pitäisi toistaa levyä niin se ei onnistu. Onko vika polttavassa vai ohjelmassa? Onko kellään muulla ollut täilläsitä ongelmaa? Ajurit on päivitetty ja eri valmistajien levyjäkin kokeiltu. Asema polttaa dvd-levyt ihan kunnolla.
toisella ohjelmalla poltto onnistuu, eli mikä on nerossa vikanana kun ei suostu polttamaan cd-levyjä? dvd-levyjenkin poltto ei enää onnistu

Ongelma poistui kun asensin neron täydellisesti uudestaan ja poistin levyke-aseman käytöstä, jota minulla ei ole edes koneessa.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 12. kesäkuuta 2005 @ 11:11

jpekkam
_
11. kesäkuuta 2005 @ 12:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Millä nopeudella yrität polttaa? Millä yrität toistaa?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 11. kesäkuuta 2005 @ 12:05

pkaksp
Moderator
_
11. kesäkuuta 2005 @ 12:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ja onko cd:t R vai RW levyjä? Monet soittimet ei toista noita RW levyjä.
stokker
_
11. kesäkuuta 2005 @ 12:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Yritin polttaa 40x- ja 24x-nopeudella, kummallakaan ei toiminut. Toistoa olen yrittänyt koneella(levyllä on tiedostoja ajat pitävät paikkansa, mutta ei toista), dvd-soittimella8tukee poltettuja levyjä), cd-soittimella(tukee myös poltettuja levyjä) ja toisella koneella. Mikään näistä ei toistanut levyä, joten en luulisi sen olevan soittimessa vikana.
niksa2
_
23. elokuuta 2005 @ 14:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hello

Mulla ollu samanmoisia ongelmia, ei toista cd- soittimella tms. Syy on ehkä toi cd-rw levy, mut eihän polttonopeudella ole vaikutusta..vai onko... tää kone polttaa ihan vatun hitaasti...kenties 4x? Ehkä mä ostan next time cd-r jospa sitten wörksäis...
nrautava
Suspended permanently
_
24. elokuuta 2005 @ 07:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
RW levyjen polttonopeuset kannattaa pitää välillä 4x ja 8x

R levyt itse poltan nopeuksilla 12x tai 16x (vaikka nopeuden saisi 40x, mutta mulle jälki on oltava parasta)

DVD, levystä riippumatta 2x-4x on OK.

firmawe päivitetty?
uusin Nero? (onko päivitetty)
mikä softa polttaa?

Mainos
_
__

_
Eomer
Junior Member
_
24. elokuuta 2005 @ 17:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllä poltto nopeudella on väliä. Mitä suurempi nopeus sitä suurempi on virheriski.
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen audio > musiikki-cd-levyjen varmuuskopiointi > poltto ongelma

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy