User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 13.7.2025 / 19:19
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > nhl 2004 5vs5
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
NHL 2004 5vs5
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
pykala
Junior Member
_
11. kesäkuuta 2005 @ 14:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
oiskos jotain porukkaa ketä pelailis nhl 2004,tekis taas mieli pelata 5vs5 nettipeliä?
Junior Member
_
12. kesäkuuta 2005 @ 09:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
IRCnetissä kanavalla #änäri on porukkaa joista joillakin saattaa olla kiinnostusta vielä pelata NHL 2004:sta.
5v5 pelejä ei itse koskaan tullut koitettua mutta oli ne 2v2 ja 3v3 pelit myös riittävän hauskoja matseja.
Itse odottelen tosin jo NHL 2006:sta, jolloin taas uudet onlineliigat pyörähtää käyntiin.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 12. kesäkuuta 2005 @ 09:38

lam0r
Suspended due to non-functional email address
_
12. kesäkuuta 2005 @ 11:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mäkin ootan tota 2006 versiota. 2005 on aivan surkea hintaan katsottuna, eikä siinä ole mitään uutta

Mainos
_
__

_
pykala
Junior Member
_
12. kesäkuuta 2005 @ 14:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
se oli todella huono ehkä surkein peli mitä ikinä olen pelannut,
suurin ihme oli että ea sports tehnyt ainoatakaan pätsiä parantaakseen peliä.Kun nyt tulisi NHL2k pelit tietokoneelle.
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > nhl 2004 5vs5

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy