User Käyttäjä Salasana  

torstai 9.1.2025 / 15:08
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > ihmeellinen windows sp2 ongelma
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Ihmeellinen windows sp2 ongelma
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sivu:<12
Mortti2
Newbie
_
21. marraskuuta 2004 @ 11:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Moi, tuli mieleen vielä yx asia, johon törmäsin äskettäin. Käyttäjä oli unohtanut tyhjän DVD-levyn asemaan ja sen takia kone käynnistyi opaut 1 tunnin. Xp yritti ilmeisesti käynnistää DVD:ltä ja meni raukka vähän sekaisin. Onkelma korjaantui, kun otti ko. levyn pois asemasta.

-Mortti-
Ruffe
Newbie
_
25. marraskuuta 2004 @ 11:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Chjeikki, ei se lataus viiva ollut siinä sp1sen aikaan(se kestää 10minuuttia!!!).No joo oon nyt vähän tottunu tohon jo .Jos laitan aamulla koneen päälle niin käyn suihkussa,syön jotain pikkusta tai käyn vaikka lähikaupassa.Tosta palkista on tullut vähä niinku kaveri tai ehkä siitä tulee jossain vaiheessa jopa elämänkumppani(mut sitä mun pitää kysyä siltä iteltä jokaiselta prosentilta) :)
juhpaukk
Junior Member
_
26. marraskuuta 2004 @ 01:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on aika 4sekuntia ku lataa sitä viivaa ja mopo (1100mhz Athlon XP, 256DDR, NVIDIA GeForce MX 400) konekkin vielä.
Aragorn86
Suspended due to non-functional email address
_
26. marraskuuta 2004 @ 03:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kun mää on lueskellu näitä sp2 juttuja niin, mää on kyllä tullu siihen tulokseen että mä asennan sen sp2 vasta sitten kun mä seuraavan kerran asennan windowssin ihan puhtaalta pöydältä. Mulla kyllä se cd olis jo mutta en kyllä uskalla asentaa sitä nyt kun kone on käytössä. Sen verran ihmeellisiä juttuja on lukenu siitä täältäkin foorumista.

vaaris
Suspended permanently
_
26. marraskuuta 2004 @ 04:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Aragorn, juuri noin kannattaa tehdä SP2 kanssa. Liian suuren riskin ottaa jos asentaa SP2:n "käytettyyn" käyttöjärjestelmään.

Siis: format C: ja täysin uusi/puhdas asennus. Asennuksen voi tehdä levyltä jossa SP2 on integroituna tai sit asentaa vain vakio XP:n ja lataa SP2:n Windows Updatesta. Yhtä hyvä tulee ainakin omien kokemuksieni perusteella. On nopee, upee, stabiili ja komee!! :)
morbir
Senior Member
_
4. joulukuuta 2004 @ 04:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kuinka monella teistä joilla toimii sp2 on suomenkielinen xp? täytyy sanoa että mä kans asensin sen enkä enää sen jälkeen päässy nettiin. auttaako se että ottaa pois tuon windowsin oman palomuurin pois päält? ettei tartte asentaa uudestaan koko roskaa, kerran sen tehny jo sp2 takia.
sp1 pärjään mainiosti että onko tuo eed täysin välttämätön?
AInoo ongelma mulla on nykyään se etten saa explorerilla imutettaessa juuri mitään sisään päin...14 kb/s...
mulla on 2/512 elisa.
Auttaisko sp2?
v....aa ku ei oo hajuakaa mikä mättää
Mitä tossa sp2 on niin älyttömän hyödyllistä et se pitäs asentaa ku nii monet siitä valittaa
piiska
Senior Member
_
4. joulukuuta 2004 @ 04:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla o molemmissa koneissa suomenkielinen XP Pro ja molemmissa SP2 toimii kuin unelma. Toiselle koneelle SP2 asennettu suoraan ja toiselle 'puhtaalta pöydältä', kun oli ihan uus konekkin.

Ja se SP2 kannattaa asentaa, koska se korjaa tietoturva aukkoja ja parantaa muutenkin Wintoosan vakautta (kai). Ite en kyllä mitään eroo huomaa, paitsi se Tietoturvakeskus.

Asus M4A87TD-EVO | AMD Phenom II X6 1055T + Noctua NH-C12P SE14 | 2x2GB A-Data 1600MHz CL 9 | Vertex3D HD5870 1GB | 1TB Samsung SpinPoint F3 | 500W SilverStone Strider Essential | CM Storm Sniper Black Edition

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 4. joulukuuta 2004 @ 04:59

Mainos
_
__

_
Senior Member
_
4. joulukuuta 2004 @ 05:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Se dos latauspalkki kielii jostain asennuksen aikana käynnissä olleesta ohjelmasta; jokin on hukannut ajureita; emo/käyttis/muu rauta/ohjelmat :joita kone etsii käynnistyäkseen. Luultavasti jonkin fyysisen laitteen ajurit ei kelpaa/asennus ei pystynyt todentamaan/ sp2. Palauta järjestelmä tai poista sp2. Ja asenna sp2 uusiksi ohjeiden mukaan(kaikki käynnissä olevat ohjemat sammutettuna ja mieluusti vielä niin että ne ei lähde seuraavassa boottauksessa käyntiin). Osa ihan laillisestakin softasta ei tykkää sp2-päivityksestä puhumattakaan haittaohjelmista. Jos niitä on käynnissä asennuksen aikana niin varmasti on ongelmia.Kokeena voisit sammuttaa kaikki ylimääräiset käynnistyvät ohjelmat boottauksessa ja jos palkki tulee vielä niin ongelma liittyy rautapuoleen.

Sivu:<12
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > ihmeellinen windows sp2 ongelma

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy