User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 10.8.2025 / 11:58
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > bittorrentin hitaus?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
bittorrentin hitaus?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sivu:<12
Laun0ne
Junior Member
_
20. tammikuuta 2005 @ 14:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Omien kokemusten perusteella kannattaa kokeilla eri clientteja ja tarkkailla mikä toimii parhaiten, eli mikä osaa tehdä asetukset automaattisesti oikein. Itsellä se oli bitcomet, mutta muissa kokoonpanoissa (yhteys, käyttis jne.) se voi olla joku toinen.
Hoppari
Newbie
_
22. tammikuuta 2005 @ 17:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
hmm.. Siis mikä tuo bitcomet tarkalleen ottaen on? ABC:ta vastaava ohjelma?

Kingi!
NeCer
Suspended due to non-functional email address
_
22. tammikuuta 2005 @ 20:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

Nykyinen TearTox
JT_Kirk
Member
_
22. tammikuuta 2005 @ 20:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
On se muuten ihme miten monet luulevat että kun he jonkun clientin löytävät niin että se on aina se ainut clientti jolla sitä verkostoa tai protokollaa voi käyttää. Siis ihan Hopparin lisäksikin :) Vaikkakin kun ottaa huomioon mistä ABCn nimi tulee (yet Another Bittorrent Client) niin aika ihme on kun ei tässä tapauksessa tiennyt ;)

"You're in love with a computer subroutine?" Lt. Tuvok, Star Trek Voyager
Hoppari
Newbie
_
25. tammikuuta 2005 @ 14:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juu siis kyllä mä tiedän useitakin torrent-clinuja, mutta en ollut tuollaisesta ennen kuullutkaan... vaikka saattakin tuo johtus siitä, että olen dc++/r2++-miehiä...

Kingi!
Senior Member

1 tuotearvio
_
28. tammikuuta 2005 @ 11:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mulla on toi bitcomet ja lataus nopeudet on alhasia niin osaisitteko neuvoa asetuksissa. noepudet on tavallisesti 40kt/s yhteys on 2mb/512kb
Member
_
28. tammikuuta 2005 @ 11:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Member

1 tuotearvio
_
31. tammikuuta 2005 @ 04:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on toi Bitcomet ja sillä latausnopeudet on kohdallaan 60-70kb/s (1/512) mutta vähän ajan päästä (n.15min) käynnistyksestä, se menee "ei vastaa" tilaan :P Se ei lähe siitä muuta kuin lopettamalla prosessin.
IDU
_
7. helmikuuta 2005 @ 17:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Clinuna Bitcomet 0.56 tällä hetkellä ja nopeudet todella surkeita. Trackeristä riippumatta, siidaajien&liiskaajien määrästä riippumatta nopeudet maksimissaan jotain 10-30kB/s..Karhuclaanin aikaan tuli parhaimmillaan lähemmäs 800kB/s ja lähes poikkeuksetta 100-200 kB/s. Myös Tällä hetkellä käyttämältäni Pirate Bayn trackkeriltä tuli ihan mukavia nopeuksia.
Asetuksia olen säädellyt (huonolla menestyksellä). Kai se pitäisi tyytyä pelkästään dc++:aan, mutta torrentilla tahtoo löytyä vähän harvinaisempaa tavaraa, joten tarttis tehä jotain.
zerocools
_
9. helmikuuta 2005 @ 07:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
terve mulla on pitkään olut ongelmana että nopeus on todella alhainen tällä hetkellä luultavasti tulee 56kt ja lähtee 54kt kuitenkin nopeus pitäis keikkua tuolla 200kt. tällä hetkellä on 4kpl latauksia ja niissä lähteitä 1 jokaisessa ja lataajia 50kpl eikä vaikuta vaikka lähteitä olisi 20-40kpl nopeuteen
pääsääntöisesti nopus pyörii 50kt mutta joskus tulee jopa 100kt

käyttis winxp sp2
2megaa sisään ja 512 ulos
azerus client

olen laitanut sp2 se ohjelman joka nostaa niitä rajoja vakiohan on 10 ja tällä hetkellä 50 olen myös kokeillut 5000 mutta ei vaikutanut mitään enkä tiedä mikä olis hyvä.

olisin todella tyytyväinen jos saisin nopeuden takas tuonne 200kt mitä seon joskus ollut!!!!
kaikki lataukset on vihreenä tcp käytä jotain 2???? porttia.. mikä on hyvä portti??
Mainos
_
__

_
zerocools
_
9. helmikuuta 2005 @ 07:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
terve mulla on pitkään olut ongelmana että nopeus on todella alhainen tällä hetkellä luultavasti tulee 56kt ja lähtee 54kt kuitenkin nopeus pitäis keikkua tuolla 200kt. tällä hetkellä on 4kpl latauksia ja niissä lähteitä 1 jokaisessa ja lataajia 50kpl eikä vaikuta vaikka lähteitä olisi 20-40kpl nopeuteen
pääsääntöisesti nopus pyörii 50kt mutta joskus tulee jopa 100kt

käyttis winxp sp2
2megaa sisään ja 512 ulos
azerus client

olen laitanut sp2 se ohjelman joka nostaa niitä rajoja vakiohan on 10 ja tällä hetkellä 50 olen myös kokeillut 5000 mutta ei vaikutanut mitään enkä tiedä mikä olis hyvä.

olisin todella tyytyväinen jos saisin nopeuden takas tuonne 200kt mitä seon joskus ollut!!!!
kaikki lataukset on vihreenä tcp käytä jotain 2???? porttia.. mikä on hyvä portti??

Sivu:<12
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > bittorrentin hitaus?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy