User Käyttäjä Salasana  
   
maanantai 30.9.2024 / 07:27
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitv > digitv - kaikki muut aiheet > mediamaster 260 t
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
mediamaster 260 T
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
Sivu:<12
HaK77
Newbie
_
20. maaliskuuta 2005 @ 16:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nokia petraa kumminkin pikkuhiljaa. Muutaman kehitys vuoden jälkeen Nokia vois osata tehä jo parempia boxeja.

Päivitetty ohjelmaversio näkyy olevan jaossa. V 2.0.1 Päivitin itse koneen ja onnistu mukisematta. Uusia ominaisuuksia näkyy olevan muutama. Tärkein tietysti ohjelman ajastus suoraan ohjelmaoppaasta.
Bibob
Junior Member
_
6. toukokuuta 2005 @ 05:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Uusin softa version on jo kohtuullista luokkaa. Kaikki sinänsä tarpeellinen on mutta satunnaisia jumiutumisia tuo uusinkaan ohjelmisto ei poista.

Mun kohdalla taistelu on nyt tosiaan päättynyt. Yhden huoltoreissun ja kahden uuden laitteen jälkeen, "maahantuoja" nosti kädet pystyyn ja suostui purkamaan kaupan sekä palauttamaan rahat täysimääräisenä.

Kävin hakemassa ONOFF:sta Handanin 6000 koekäyttöön. Tosin palautan sen, kunhan saan jostain TopField 5100 sarjan vehkeen. Siinäkin on omat ongelmansa......

Bibob
jalitalo
Newbie
_
6. toukokuuta 2005 @ 05:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mäkin olen luovuttanut.

Nykyään käyn kaverilla päivittämässä canalin kortin, jonka jälkeen toimii T260:ssä hyvin. Nokian huoltokin vaan änkyttää, että pitäisi toimia. Sen verran sain sivulauseesta irti huollolta, että syynä saattaisi olla laitteen hitaus????? Ei kuitenkaan suostunut antamaan kirjallista selvitettä asiasta.

Samaa sanottiin Canalilla, että näistä laitteista on eniten tullut valituksia. Ei myöskään kirjallisena tätä kommenttia suostuttu antamaan.
HaK77
Newbie
_
6. toukokuuta 2005 @ 09:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Noni.. Nokialainen taas alkoi tekeen omiaan. Tallennukset menee vähänväliä jumiin. Niitä ei voi poistaa, ei voi katsoa ja uusia ei saa tallennettua. Vain kun poistaa kaikki tallennukset, niin homma palautuu kuosiin. Mutta nämä poistetut tallennukset jää kummittelemaan ja vievät kiintolevyltä tilan. Muutamaan otteeseen käynyt näin ja sitten mysteerisesti tallennuksia on myös palautunut takaisin. Ihme vekottimia.. Ei voi yhtään luottaa tallennuksien toimivuuteen. Taitaa olla taas huoltoreissu edessä.
poutsi1
Newbie
_
9. toukokuuta 2005 @ 16:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
todellisia yksilöitä noi nokian koneet.mulla on ollut kyseinen boksi puolisentoista vuotta ja ollut jokapäiväisessä käytössä, ja pelannut täysin moitteetta. sinä aikana se on 5-10 kertaa bootannut itsensä ja palannut iskuun.aikanaan m2 ja titanium kortitkin se on hyväksynyt mukisematta.taitaa olla mulla käynyt kerrankin tuuri,kun lukee muiden 260t ongelmia.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 9. toukokuuta 2005 @ 16:29

LeisureL
Newbie
_
18. toukokuuta 2005 @ 17:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Menin ilmeisesti pahemman kerran lankaan koneliikkeen loppuunmyynnissä kun ostin 260T:n. Heräteostos, olisi pitänyt pistää hakusanaksi nettiin ilmeisesti ensin...
Asennuksen jälkeen ohjelmatietoruutu on koko ajan näkyvissä ja kanavien kuvaukset rullaavat tietoruudussa pysähtymättä. Kanavia valittaessa se mikä sattuu olemaan kohdalla tulee valituksi. Siitä huolimatta tietoruutu ei häviä vaan kanavakuvaukset jatkavat rullaustaan... Onko jollakin kokemuksia millä korjaantuisi vai vienkö suoraan takaisin liikkeeseen? Myös navi -valikon kautta yrittäessä tv-kanavat rullaavat ja valinta osuu sattumanvaraiseen kanavaan.
HaK77
Newbie
_
19. toukokuuta 2005 @ 07:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Vie vaan nopeesti takaisin. Älä ota vaihtokonetta. Säästyt paljolta vaivalta, kun ostat jonkun muun digitallentimen.

Minulla boxi taas kerran juntturassa, eli tallennukset ei toimi. 1,5v oon tapellu boxin kans ja kerran on vaihdettu kokonaan uusi. Ainut mikä todella uusiutuu vaihdossa on viat. Vanhat viat katoaa ja tulee uusia tilalle.
pta
Newbie
_
19. toukokuuta 2005 @ 07:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Näyttäisi olevan nuo Nokian digiboxitkin varsin vaihtelevaa laatua, itelläni ei ole ollut muita ongelmia tuon 260T kanssa kuin 1 pahempi jumi, johon sain apua tuolta Nokian helldeskistä. Ei voi olla kuin yllättynyt noinkin suuresta luotettavuuserosta, noinkin suurelta valmistajalta...
poisoned
Senior Member
_
19. toukokuuta 2005 @ 16:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
katos ettei kaukossa/boxissa oo joku namiska jääny pohjaan..

uus softakin on nyt ilmassa:
http://digitv.fi/sivu.asp?path=1;4811;7088
HaK77
Newbie
_
7. kesäkuuta 2005 @ 19:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Noni..

Boxi kävi taas huollossa ja tälläkertaa vaihtovat kiintolevyn ja päivitti softan. Toimii toistaiseksi.....

Ei ketään kiinnosta ostaa?? ;)
trulli
Suspended due to non-functional email address
_
8. kesäkuuta 2005 @ 10:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
anna hinta ym. muut tiedot
HaK77
Newbie
_
8. kesäkuuta 2005 @ 13:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Heh.. Ei ainakaan liikaa oo boxia kehuttu. Jos maksat 250? niin saat. Uusi lähtee melkein samaan hintaan. Itsehän olen maksanut tosta 570?.
trulli
Suspended due to non-functional email address
_
8. kesäkuuta 2005 @ 17:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ite maksoin omastani 400, ja puhelinkioski myy tota 265,5 + postikulut. Sopivalla hinnalla oon kiinnostunut (150 luokkaa) tekeen heti kaupat. Toista vastaavaa oon harkinnut, ei se nyt ihan susi ole, siis ainakaan omani.
Mainos
_
__
 
_
HaK77
Newbie
_
9. kesäkuuta 2005 @ 03:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jep,

Ei se tosiaan niin susi ole, et lähtis 150:llä. ;)
 
Sivu:<12
afterdawn.com > keskustelu > digitv > digitv - kaikki muut aiheet > mediamaster 260 t
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy