Quote:Toimisikohan Logitechin Momo myös PS2:ssa esim. Gran Turismo 4:n kanssa?
Mulla on toi vanhempi Logitechin MOMO eli formula force, ja se ainakin on toiminu sekä PS2:ssa, että PC:ssä ihan moitteetta. Muistan myös lukeneeni jostain ko. ratin arvosteluista, että vaikka valmistaja ei mainitse mitään ratin yhteensopivuudesta PS2:n kanssa niin se toimii silti myös siinä.
307 WRC:kö? Siinä vaihdetaan muistaakseni (en siis lyö päätäni pantiksi) samalla tavalla kuin Focuksessa, eli ratissa olevaa nappia painamalla ja tiputetaan pykäliä pienemmäksi ratin takana olevasta napista. Itse kykälevyt noissa WRC-kinnereissä on yleensä hiilikuitua, keramiikkaa tai muuta "spesiaalia", alumiini kun on liian "tavista". ;)
Quote: Quote:Toimisikohan Logitechin Momo myös PS2:ssa esim. Gran Turismo 4:n kanssa?
Mulla on toi vanhempi Logitechin MOMO eli formula force, ja se ainakin on toiminu sekä PS2:ssa, että PC:ssä ihan moitteetta. Muistan myös lukeneeni jostain ko. ratin arvosteluista, että vaikka valmistaja ei mainitse mitään ratin yhteensopivuudesta PS2:n kanssa niin se toimii silti myös siinä.
Uudempi MOMO ei pitäisi toimia PS2. Näin ainakin luki jollain foorumilla.