Star Wars 3 - Sithin kosto
|
|
AfterDawn Addict
3 tuotearviota
|
9. toukokuuta 2005 @ 13:27 |
Linkki tähän viestiin
|
Give a man a fish and you feed him for a day.
Teach a man to fish and you feed him for a lifetime.
|
Senior Member
|
9. toukokuuta 2005 @ 13:29 |
Linkki tähän viestiin
|
Eikös se Spielberg suunnitellu, että osat 7-9 tulisivat ulos tv-sarjan muodossa. Jostain sci-fi lehdestä olin lukevinani viime vuoden puolella (SFX/Dreamwatch??...)
Puistattava ajatus sinänsä, koska ei ole enää mahdollista saada alkuperäisiä näyttelijöitä mukaan.
|
Senior Member
|
9. toukokuuta 2005 @ 13:29 |
Linkki tähän viestiin
|
Eikös se Spielberg suunnitellu, että osat 7-9 tulisivat ulos tv-sarjan muodossa. Jostain sci-fi lehdestä olin lukevinani viime vuoden puolella (SFX/Dreamwatch??...)
Puistattava ajatus sinänsä, koska ei ole enää mahdollista saada alkuperäisiä näyttelijöitä mukaan.
|
AfterDawn Addict
3 tuotearviota
|
9. toukokuuta 2005 @ 13:50 |
Linkki tähän viestiin
|
Käsittääkseni noissa sarjoissa ei olla missään tekemisissä leffahahmojen kanssa. Kapinallisilla, Imperiumilla, Trade federaatiolla yms on kyllä porukkaa johtajien lisäksikin.
Give a man a fish and you feed him for a day.
Teach a man to fish and you feed him for a lifetime.
|
pelttu
Senior Member
|
9. toukokuuta 2005 @ 15:46 |
Linkki tähän viestiin
|
Vaikka Star Warsista pidänkin, niin ei niitä osia 7-9 kannata tehdä elokuviksi tai tv-sarjoiksi. Lukekaa em. kirjat niin tiedätte...
|
Member
|
9. toukokuuta 2005 @ 16:10 |
Linkki tähän viestiin
|
Quote: Käsittääkseni noissa sarjoissa ei olla missään tekemisissä leffahahmojen kanssa.
Slashdotissa(en oo varma) taidettiin puhua sellaisesta, että noihin sarjoihin tulisi joitain sivuosissa esiintyneitä näyttelijöitä.
Ja alkaperäiseen kysymykseen: liput on jo hankittu.
|
ChampiO
Member
|
9. toukokuuta 2005 @ 16:34 |
Linkki tähän viestiin
|
On noita kirjoja tullu luettua ja täytyy sanoa että aika lepsoa kamaa, vaikka Star Wars fani olenkin ja vaikka välillä joissain kohdin onkin ripaus sitä kunnon Star Warsia, eli lasermiekoilla väläyttelyä yms. kun taas välillä selostetaan mitä ihmeellisimpiä juttuja josta ei kukaan (en ainakaan minä) ymmärrä yhtikäs mitään. Ja kun on päästy itse asiaan niin sitten jo luku loppuukin ja siirrytään jonnekkin jabbapalatsiin kauas avaruuteen, jossa joku ennentuntematon hutti selostaa monen sivun verran omiaan. Johan siinä jo silmätkin väsyy :( Tosin itse olen aina pitänyt Star Warseissa parhaana (kuten varmasti moni muukin) sitä toiminnan osaa, elikkä juuri tätä mahtavan Voiman käyttöä, eikä kirjoissa mielestäni päästä sen makuun riittävästi. Joissain kirjoissa tätä tositoiminnan puolta ei juuri nähdä ollenkaan, ja sen vuoksi olen muutaman kirjan jättänyt jo puolivälissä.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 9. toukokuuta 2005 @ 16:35
|
Eza
Senior Member
|
9. toukokuuta 2005 @ 17:11 |
Linkki tähän viestiin
|
Itse en nyt mikään kauhea SW-fani olekkaan, vaikkakin 4-6 kuulut suosikki leffoihini, niin tuli hankkittua liput tähän kolmosen ensi-iltaan ;)
0100010101110000011001010110110001101001
|
lam0r
Suspended due to non-functional email address
|
9. toukokuuta 2005 @ 17:50 |
Linkki tähän viestiin
|
star warsit kaikki on huonoja
|
Member
|
10. toukokuuta 2005 @ 18:03 |
Linkki tähän viestiin
|
En kovin perusta star_wars_leffoista_ja_sarjoista, mutta aion kumminkin katsastaa tämän leffan ehkä jopa elokuvateatterissa.
|
nrautava
Suspended permanently
|
17. toukokuuta 2005 @ 08:08 |
Linkki tähän viestiin
|
Kai toikin on ostettava omaksi kun tulee kauppojen hyllylle. Niin kuin aikasemmatkin Tähtiensota matzkut...
Ei sitä viitti turhaan mennä elokuvateatteriin kattomaan, kun DVD:lle se tulee kuitenkin :)
|
Senior Member
|
18. toukokuuta 2005 @ 11:43 |
Linkki tähän viestiin
|
Kuinkas moni aikoo mennä kattoo leffan jo yönäytöksesä, klo 00.03?
|
Eza
Senior Member
|
19. toukokuuta 2005 @ 10:54 |
Linkki tähän viestiin
|
Minäpä olin katosimassa sitä 00.03 =)
Täytyy kyllä sanoa että tämä hakkaa ykkösen ja kakkosen 10-0!
Hieno leffa!
0100010101110000011001010110110001101001
|
Member
2 tuotearviota
|
19. toukokuuta 2005 @ 12:59 |
Linkki tähän viestiin
|
Ehdottomasti on pakko mennä katsomaan! :D Tosin en mene ihan esimmäisten joukossa, koska haluan välttää sitä suurta tungosta.
Itse kannatan tuota DVD:n muodossa myöhemmin katsomista ja itse tekisin niin jos vain malttaisin odottaa sinne asti kun se tulee myyntiin. Onnimittäin odotettu tuota kolmatta osaa jo siitä asti kun kävin katsomassa ykkösen :)
Tosin tuo ykkönen ei kovin hyvä ollutkaan, mutta kakkonen oli jo huomattavasti parempi joten kolmosen odotukset ovat korkealla :)
Ja kyllä ne 7-9 pitää kuvata! :)
AMD Phenom II 965 BE, Asus M3A32-MVP Deluxe, Corsair 2x 2Gt 1066Mhz DDR2, Asus HD 6870 1Gt, Seasonic S12 Energy Plus 550W
|
AKZ
Junior Member
|
19. toukokuuta 2005 @ 13:17 |
Linkki tähän viestiin
|
Tottakai noi 7-9 pitää tehdä. Kyllä siihen varmaan jo ideat on keksitty ja ne ideat on varmaan sellaiset ettei se pilaa aikaisempia star wars elokuvia
|
only4pro
Member
|
19. toukokuuta 2005 @ 18:39 |
Linkki tähän viestiin
|
Tulihan se elokuva katottua Loviisan huippumodernissa Dolby Stereo elokuvateatterissa, olisi kyllä tehnyt mieli ostaa lippua tennispalatsin 1 saliin, mutta kuin ei tullu tehtyä... Mielestäni Padme ei olisi tarvinnut kuolla, vaan esim. muuttaa jonnekin kaukaiselle planeetalle.
Kyllä se pitää katsoa pari kertaa vielä ja sitten tietenkin ostaa DVD keräily boksi episodi 1-3
Itse kaunotar:
XboX feat. SmartXX v2.0 chip inside, Sony PSP Value Pack, Nintendo Wii feat. WiiKey chip inside, Xbox 360 Elite, Sony PS3
-
Asus P5B PLUS, Kingston 4096Mb RAM, Intel Pentium Dual Core 5500 + Thermalright Ultra-120 eXtreme, Zalman Multi Fan Speed Control, Ati Radeon 5770 HD, Western Digital Caviar Black 2x 1TB
-
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." -Albert Einstein
|
ChampiO
Member
|
25. toukokuuta 2005 @ 15:30 |
Linkki tähän viestiin
|
Katsoin 3:sen ja on PARAS kaikista star wars leffoista mitä ikinä on tehty! Oli kyllä niin loistava!!!
|
Tube90
Member
|
25. toukokuuta 2005 @ 16:37 |
Linkki tähän viestiin
|
Toi shitin kosto oli eka star wars minkä katoin... Eikä menny rahat hukkaa ku meni leffaa :p
|
Senior Member
2 tuotearviota
|
26. toukokuuta 2005 @ 06:51 |
Linkki tähän viestiin
|
|
konstis
Suspended due to non-functional email address
|
26. toukokuuta 2005 @ 08:54 |
Linkki tähän viestiin
|
Kävin heti ensi-illan jälkeisenä päivänä katsomassa kyseisen elokuvan, enkä turhaan. Sehän oli aivan loistava, vaikkakin oli tumpattu täyteen kaikkia maailmanluokan näyttelijöitä. Darth Vaderin hengitystä kannatti odottaa ;)
1337
|
Senior Member
2 tuotearviota
|
26. toukokuuta 2005 @ 13:27 |
Linkki tähän viestiin
|
Onko muuten Han solo ollenkaan mukana tai Chewbacca??
|
Member
2 tuotearviota
|
26. toukokuuta 2005 @ 20:45 |
Linkki tähän viestiin
|
Kyllä Chewbacca siinä esiintyy, tosin ei kovin paljon.
AMD Phenom II 965 BE, Asus M3A32-MVP Deluxe, Corsair 2x 2Gt 1066Mhz DDR2, Asus HD 6870 1Gt, Seasonic S12 Energy Plus 550W
|
McGeek
Junior Member
|
26. toukokuuta 2005 @ 21:53 |
Linkki tähän viestiin
|
En diggaile, aikamoista roskaa.. aikoinaan joskus kattelin mutta eipä enää..
|
Casepri70
Member
|
27. toukokuuta 2005 @ 05:37 |
Linkki tähän viestiin
|
Monesko Star Wars toi uusin edes on?
I''m King Of The World!
|
Mainos
|