User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 24.9.2025 / 16:33
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > huijaus tiedostoja
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Huijaus tiedostoja
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sivu:<12
Senior Member
_
23. toukokuuta 2005 @ 19:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Jos haluat "testikuunnella" levyä, mistä olet kiinnostunut, voit pyytää levykaupan tiskiltä kuulokkeet ja kuunnella...
Mitä tulee tuohon testikuunteluun, niin täällä päin (Itä-Suomi)ainakin tuo on aika harvinaista. Mites on, voiko siellä päin maailmaa katsoa elokuvat ennen ostoa, muuten kuin elokuva teatterissa?
Quote:
Jos itse jotain waretan netistä, tuskin sitä ostan -ellei kysymys ole jostain hyvästä pelistä nettiominaisuuksilla... Enkä kyllä usko, että imuroituas jonkun levyn, menet sen jälkeen liikkeeseen ja sijotat siihen n. 20 euroa, kun se on sulla jo koneella...
Ensinnäkin, ohjelmien/pelien lataaminen on laitonta... DEMOt on niitä testi tuokioita varten levityksessä.
Toiseksi... et kai sinä luule, että kaikkia niitä hyviä ostetaan siltä istumalta. Ehei... ne ostataan ale-laareista, missä hinnat on kohdallaan. Toki jos jokin hieno julkaisu himottaa, niin toki siihen voi satsata sen rosvohinnan verran.

Vaikka jotkut tätä "testi"-läppää heittää, on se turhaa jeesustelua, ja tuskin pitää sisällään mitään totuudenmukaista.
Ei kaikki olekaan sinunlaisia *************** ;)
Minä kyllä uskon, että jotkut ostavat alkuperäisen, jos pitävät ladatusta materiaalista. Itse käytän samaa periaatetta kuin Ossi... tosin minun mielenkiinnon kohteena on elokuvat. Jos pidän elokuvasta, ostan sen takuu varmasti, kun hinta putoaa riittävän alas. AITO hakkaa kopion mennen tullen... ja näyttää helvetin hienolta hyllyssä.
wildass
Member
_
23. toukokuuta 2005 @ 19:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Wat eva juu sei, mai lord. Ei tule kyllä sikaa säkissä ostettua.
Niin joo, kaupasta ei kyl saa niitä "huijaus tiedostoja"... ;)

...jos tietää, se ei tarkoita että osaa...
Anga
Member
_
24. toukokuuta 2005 @ 06:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No ei siellä Anttilassakaan ole kuin myydyimmissä kuuntelumahdollisuus. Britney ja Tuisku ei kuulu omaan musiikkimakuun niin ei paljon auta.
Mainos
_
__

_
wildass
Member
_
24. toukokuuta 2005 @ 07:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Ei kaikki olekaan sinunlaisia *************** ;)
Hei "trooper78", mähän waretan kaiken enkä osta mitään. Kannattais lukea aikasempii postauksii, ni et nolais ittees omilla läpilläs. ;)
Quote:
Mitä tulee tuohon testikuunteluun, niin täällä päin (Itä-Suomi)ainakin tuo on aika harvinaista. Mites on, voiko siellä päin maailmaa katsoa elokuvat ennen ostoa, muuten kuin elokuva teatterissa?
Mä en tiedä, miten homma teillä siellä susirajan takana toimii, eikä vois vähempää kiinnostaa. Muuta stadiin, tääl on ruoho vihreempää. Ja viitaten edelliseen kommenttiin, puhuin MUSIIKISTA, en LEFFOISTA.
Quote:
Toiseksi... et kai sinä luule, että kaikkia niitä hyviä ostetaan siltä istumalta. Ehei... ne ostataan ale-laareista, missä hinnat on kohdallaan. Toki jos jokin hieno julkaisu himottaa, niin toki siihen voi satsata sen rosvohinnan verran.
Esim. tammiston gigantin pelimyynnistä 83% tapahtuu originaali-hintaan, loput joko pöllitään tai myydään puolenvuoden päästä pelin ilmestymisestä alessa. Että näin.
Quote:
Minä kyllä uskon, että jotkut ostavat alkuperäisen, jos pitävät ladatusta materiaalista.
Jep. Se on sit se 1% warettajista, jotka näin tekee.
Mut nyt ollaan kyl niiiiin offtopicissa kuin mahdollista, joten lopetan tähän.

...jos tietää, se ei tarkoita että osaa...

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 24. toukokuuta 2005 @ 07:38

Sivu:<12
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > huijaus tiedostoja

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy