User Käyttäjä Salasana  

lauantai 13.9.2025 / 21:52
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > divx, xvid ja muut mpeg-4 -formaatit > ohjelma jolla voi polttaa suoraan subit ja leffan dvd:ksi?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Ohjelma jolla voi polttaa suoraan subit ja leffan dvd:ksi?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sivu:<12
Suzuki80
Suspended due to non-functional email address
_
5. heinäkuuta 2005 @ 16:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla ihan sama hommeli. kaatuu vaan 80 megassa. Koneessa on 1,5 gigaa muistia ja 3000 athlon xp mistähän tämä ilmiö johtuu? Edelleen odotellaan hyviä neuvoja tekstityksien saamiseksi svcd elokuvaan
Member

2 tuotearviota
_
5. heinäkuuta 2005 @ 17:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
HUOM!!!
WinAVI Video Converter:illa + FFDshow:lla Saa alle 2 tunnissa hieman vanhemmallakin prossulla Avi elokuvan (esim. DivX tai Xvid) DVD:LLE Kiinteiden tekstien kera!
jarzaa
Member
_
5. heinäkuuta 2005 @ 19:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mulla on ollu myös sama ongelma mut sillon oli viallinen video tiedosto ja se vaan sammutti ohjelman. kannattaa tsekata että ne videot on kunnollisia koska nuo ohjelmat ei salli virheitä.
muuten se on toiminut vallan mainiosti minulla

tikkari
Member

9 tuotearviota
_
6. heinäkuuta 2005 @ 19:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oon kokeillu n. 10 pätkällä, aina sama juttu.

- Tikkari suussa on parempi ku taskussa -
Suzuki80
_
7. heinäkuuta 2005 @ 02:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jep. Itsekin oon kokeillu nyt yli 15 kertaa ja aina sama homma... Johtuiskohan siitä kun athlon prosessoria on kahta eri mallia: SSE ja no SSE ja mulla on se no SSE?
tikkari
Member

9 tuotearviota
_
8. heinäkuuta 2005 @ 17:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nyt loppu testaus. Kokeilin tuota winavi video convertteria ja vot toimii ku unelma ffdshown kanssa. Pitää olla vain rasti ffhdshowssa subtitle kohdassa ja subit samannimiset leffan kanssa ja hyvin pelaa. Ehkä jollain avi2dvd + cce + hässäköillä saa super laatua, mutta hyvää jälkeä tuollakin tulee ja ennenkaikkea helposti.

- Tikkari suussa on parempi ku taskussa -
Suzuki80
_
9. heinäkuuta 2005 @ 05:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kokeilin tuossa asentoo tota ffdshow settiä niin asennuksen jälkeen ei näy enää ykskään video ja kaikki codecit on viturallaan. Oisko siihen jotain ohjeita?
Paxt0n
_
10. heinäkuuta 2005 @ 20:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla ei ainakaa näkyny jälkeäkään subeista ku kokeilin DVDSantalla!
Eikös toi WinAvi ole maksullinen, mulla ainakin tuli siihen jotain tekstiä keskelle ruutua kun kokeilin sillä muuttaa AVI:a DVD:ksi...

-Mémémto Mori-
Junior Member
_
10. heinäkuuta 2005 @ 21:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
D.I.K.O on ainakin juuri sellainen..

Anna 1.videotiedosto
Anna 2.Videotiedosto

Anna 1.videon tekstitiedosto
Anna 2.videon tekstitiedosto..

Sen jälkeen ohjelma vielä kysyy että oliko tämä viimeinen video.. Eli voi laittaa useampiakin.. dikossa voi käyttää ilmaista quenc enkooderia ja vaikka CCE Sp:tä

"Tämä mietelause olisi viisi sanaa pitkä jos se olisi seitsämän sanaa lyhyempi.."
Suzuki80
_
14. heinäkuuta 2005 @ 11:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
elikkäs mulla on nyt Nero ja ffdshow. leffan nimi ja subin nimi on samannimisiä. Miten poltan svcd:n? jos otan vaikka 600 megaisen videon se näyttää nerossa 900 megaiselta tai enemmän ja levytila 700 megaisesta levystä loppuu kesken ja nerossahan ei voi polttaa useammalle levylle? joku tuossa aikasemmin kirjoitti jostain imagen poltosta nerolla. mitähän se meinaa? ensin poltetaan image ja sitten se image poltetaan levylle? mutta taas sama ongelma image on liian iso. miten sen sais monelle levylle tai shrinkattua jotenkin?
Suzuki80
_
14. heinäkuuta 2005 @ 14:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
no voi. poltin leffan imageksi ja sitten imagen levylle nerolla niin ääni kuuluu mutta kuvasta ei oo tietoakaan. missä vika?
Member
_
14. heinäkuuta 2005 @ 18:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
jartn0, tuo d.i.k.o ohjelma vaatii .srt päätteisiä subeja. Minulla on vain .sub tiedostoja. Miten voin muuttaa .sub tiedoston .srt tiedostoksi?

Inside The Fire
Junior Member
_
15. heinäkuuta 2005 @ 08:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Miten voin muuttaa .sub tiedoston .srt tiedostoksi?
Esimerkiksi Subtitle Workshopilla.. Sillä onnistuu myös liittämiset, katkomiset, ajastamiset(ja melkeinpä kaikki.)

"Tämä mietelause olisi viisi sanaa pitkä jos se olisi seitsämän sanaa lyhyempi.."
Member
_
15. heinäkuuta 2005 @ 10:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo tuon olen tietänyt että sillä voin, mutta ongelma onkin että miten :D Huomasin juuri tänään, että tuo minun ffdshow tukee vain .srt päätteisiät tekstejä ja minulla pelkkiä .sub päätteisiä tekstejä.

Inside The Fire
Mainos
_
__

_
Junior Member
_
15. heinäkuuta 2005 @ 12:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ai valittaako se diko jostain?..

Mutta se kääntäminen tapahtuu seuraavasti ->
Avaa .sub
Save As ja valitse SubRip..

Sivu:<12
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > divx, xvid ja muut mpeg-4 -formaatit > ohjelma jolla voi polttaa suoraan subit ja leffan dvd:ksi?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy