User Käyttäjä Salasana  

torstai 25.9.2025 / 14:55
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > revconnect
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Revconnect
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sivu:<12
[OP]Hawk
Junior Member
_
9. kesäkuuta 2005 @ 13:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Quote:Niin monet vaan unohtavat, että Direct Connect oli alunperinkin yhteisöpohjainen p2p ohjelma toisin kuten muut p2p softat ja tulevat vaan leechailemaan sinne.

Niin no DC:n on ruottalaisten käsialaa, mutta käytännössä vain ruotsissa tykätään poikien välisestä ystävyydestä ja lämpimistä keskusteluista. DC:n levittyä maailmalle sen luonne muuttui jo ajat sitten.
Jospa ei kumminkaan tähän sotkettaisi tota perisuomalaista asennetta, että kaikki ruotsalaiset ovat... ja kyllä tuolla monia naisiakin liikkuu, mutta eivät käytä samanlaisia nickejä kuin joissakin kissfm chateissa tms. =) Jotenka vaikeampi tunnistaa yleensä ellei RL:ssä tunne esim.

Ja yleensäkkin ottaen suurin osa PM keskusteluistakin liittyy tavalla tai toisella DC:hen taikka peleihin, leffoihin ym. taikka sitten joihinkin teknisiin asioihin kuten vaikka help deskin antamiseen ym.

Harvapa dc:hen tulee "seuraa" etsimään =)
DragonGod
Account closed as per user's own request
_
15. kesäkuuta 2005 @ 01:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itellä kans Revconnect ( www.revconnect.com ). Itse olen surffaillut noin parilla sadalla hubilla tiedostojen perässä, bannia ei ole tullut vielä keneltäkään :P
Yleensä esim joku odc bannataan koska siinä on erillinen tagi (?)
Revconnect taas toimii dc'n alaisena ja samalla tagilla, tuosta syystä kukaan ei osaa sitä epäillä ja bannata :D
DragonGod
_
15. kesäkuuta 2005 @ 01:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Itse asiassa sä olet täysin väärässä tossa että p2p käyttäjät ajattelevat vaan itseään,mulle tärkeetä on myös yhteisö..
Meinasin kommentillani sitä että hienoo ku sun kaltaiset ihmiset saa lista hittinsä nopeesti ja hienoo että mahdollisesti myös mun imut jonottaa sun fuckin revconnectin takia...Kiitos!
Hei c'mon, jos sä valitat jostain sun imuistas, se ei vaikuta mitenkään siihen mitä esim lataat joltain sellaselta jolla on jo RC.
RC'hän vaan lataa, jakaminen toimii normaalisti samalla idealla ku esim DC. Tosin vähän hitaampana.
Mut jos ruikuttaa et miks vitus sulla on revi ja mä lataan sulta niin hitaasti.
Sit ei kannata ku hommaa se RC itekki tai siirtyä seuraavaan käyttäjään lataamaan sitä tiedostoa minkä haluut ja pitää sen päänsä kiinni :)

Jos lataat yheltä jotain 1kb/s sellasta ei kukaan jaksa eli hommaa se RevConnect jo tänään ja rupee imuttaa nopeesti :)

Ja miks on pakko sit lataa joltain sellaselta jolta imuttaa hitaasti ?
Oma mokashan ku lataat joltain tollaselta, käyttäjiä on kymmeniä tuhansia, samoin on tiedostoja, kyllä varmaan sä löydät sieltä sellasen ihmisen jolta lataat nopeemmin (esim joku 70kb/s).

Tai jos itelläs sit lataa hitaasti ni hommaa elämä.
24 megan netti yhteyksiä on jo saatavilla suomessa ;)

Quote:
Ei slotteja kannata pitää kuin muutama auki kun ne menevät näille strong,rmdc ja revin käyttäjille. Availee niitä mielummin sitten kun joku "rehellinen" tulee kyselemään.
Ite käytän revconnectia ja monet imuttaa sen avulla kamaa multa.
Noh mä ainakin annan sille ns. "rehelliselle kyselijälle" (<-- ja mistä vitusta voit tietää mitä se käyttää. Ainakaan revconnectin tagi sillä ei näy. + Sä et voi tietää lataako se samaa tiedostoa muilta = eli käyttää RC'tä) sen yhden slotin enkä oo et painu sinä vittuun revconnectis kaa tai jotain.

Musta pitää olla hyvä ja reilu meininki!

Kaikilla on musta oikeus imuttaa, ja jos jotain rupee nyppii se et ei saa slotteja siirtyköön seuraavaan käyttäjään tai hommatkoon Revconnectin.

Ja jos sulla sattuu olemaan joku 2 gigaa jotain windows yms filei jaossa ei kukaan haluu ees slottii sulta

Ja sitävartenhan revconnectissa on tuo -> Kademilia <- erikoishubi jota ei esim tavallisessa DC'ssä ole joka etsii niitä filuja sieltä automaattisesti ettei tartte mennä kyselee jotain tiedostoa

Life is so fucking simple when ya know how...

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 15. kesäkuuta 2005 @ 02:51

revenb
Suspended due to non-functional email address
_
15. kesäkuuta 2005 @ 03:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No joo,hienoo ku toit mielipitees esille ny sä voitkin sitten työntää sen revconnectin rectumiis ja myhäillä tyytyväisyyttäs.Ei tästä keskustelusta tule ku tappelua ni miksi vitussa jatkaa ku varmaan kukaan ei ole oikeassa.
Eli postaile titles kohilleen jotenkin muuten.

HooCee-Grind-Crust
Gregori
Member
_
15. kesäkuuta 2005 @ 04:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tämäkin sitten pitänyt taas nostaa uudelleen esille. DragonGod:n kommentit oli niin perus mulle kaikki heti nyt kommentteja että oksat pois..mutta jatkakaa ihmeessä.
DragonGod
_
15. kesäkuuta 2005 @ 04:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
lol
NeCer
_
15. kesäkuuta 2005 @ 07:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minä murruin viesteistänne. Minä myönnän! Käytän sellaista dc:n omaa versiota jossa ei tarvita omaa jakoa! En ole saanut vielä vuoden käytön jälkeen yhtään bannia suuremmilta enkä pienemmiltä hubeilta.
Minulla ei ole yhtään omaa/ladattua tiedostoa toisten ladattavissa.
Minulla on vain asetukset kunnossa.
Minulla on tyhjänpanttina 3 slottia ja näyttää että olisin vain 3-4:llä hubilla mutta olenkin tuhansilla hubeilla!!!

Netiketti on minulla hallussa, ainakin käyttäydyn netissä kunnolla, ainakin osapuilleen.
Kuten huomaatte, netiketti ei koske välttämättä joka ihmisen jokaista käyttämäänsä palvelua, moraali toimii niissä muissa.
En yksinkertaisesti halua rikkoa lakia. BTW Ohjelma mitä käytän on itse itseni tekemä, joten en riko ohjelman muuttamattomuus lakia.
Eli olen laiva tyhjällä merellä, tyhjä laiva ilman matkusutajia, ilman tavaroita(jakoa) ^^

Nykyinen TearTox
Senior Member

6 tuotearviota
_
15. kesäkuuta 2005 @ 08:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Käytän minäkin Reverse Connectia, jota oon vähän myös yrittänyt muokkailla paremmaksi(automaattinen ip:n haku).

The future is not set. Theres no fate but that which we make for ourselves.
Oon Consoleforumsin mysticy, PS2-Scenen MysTiCy ja Maxconsolen toad86.
Modailen PS2, Wii, Gamecube, Nintendo DS. Porissa. Asentelen jälleen FreeMCBootia :)
Super Nintoaster! :D https://sites.google.com/site/markosstuff/super-nintoaster
Gregori
Member
_
15. kesäkuuta 2005 @ 08:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Necer se on hienoa että olet sentää itse tehnyt sellasen ohjelman.
mutta mutta..kyllä sitä on väkisinki bannia napsahtanu jos tuhansilla hubeilla pyörii tollasella clinulla :P
QXZ
_
15. kesäkuuta 2005 @ 09:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
heh heh sinänsä huvittavaa, että tälläinen triidi vetää puoleensa paskan puhujia. Vai tuhansilla hubeilla? Kerrohan kuinka paljon löytyy muistia koneestasi? Nimittäin oma koneeni sisältää 512MB ja jos avaan mihin tahansa dc clinuun noin 100-150 hubia wintoosa kyykkää sillä siunaamalla.

Toisin sanoen mene muualle trollaamaan. Joku mode voisi jo lukita tämän triidin.
Gregori
Member
_
15. kesäkuuta 2005 @ 09:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Yhdestä asiasta QXZ samaa mieltä..eli tämä nyt kiinni. Samasta asiasta on nyt jauhettu tarpeeks jo pas***
PeltS
Newbie
_
31. lokakuuta 2005 @ 15:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mitä se kirjain niiden versioiden perässä tarkoittaa?
esim. 0.674a , 0.674b , 0.674c , 0.674d jne.

Kun olen asentanut ensin DC++ 0.674 ja sitten asentanut , kopionut ja liittänyt Revconnect 0.674g tiedostot DC++ kansioon, sitten kun yritän avata tämän niin se ei aukea vaan tulle huutomerkki ja lukee : Objekti on jo luotu!

Tämä ei tapahdu jos en asenna Rev connectia. Onko olemassa pelkkää 0.674 versiota Rev connectista, ilman perässä olevaa kirjainta?
Senior Member

10 tuotearviota
_
31. lokakuuta 2005 @ 15:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Meinasin kommentillani sitä että hienoo ku sun kaltaiset ihmiset saa lista hittinsä nopeesti ja hienoo että mahdollisesti myös mun imut jonottaa sun fuckin revconnectin takia...Kiitos!
Toi jäi mun silmään paistamaan. Ootko aatellu, jos kaikki käyttäisivät RevConnectia? Kaikki saisivat nopeasti, eikä kenenkään uppikaistaa menisi kuin vähän, jos olisi monta lähdettä. Ja ootkos aatellut, jos revconnect vie slotit, myös slotti vapautuu nopeammin, kun saat itse nopeasti?

Myönnän, en jaksanut lukea ketjua kokonaan, sen tiedän että Hawk puhuu aina asiaa.
Quote:
Mitä se kirjain niiden versioiden perässä tarkoittaa?
esim. 0.674a , 0.674b , 0.674c , 0.674d jne.
0.674 versiosta pieniä fixauksia RevConnectin developereilta.
Mainos
_
__

_
morbir
Senior Member
_
31. lokakuuta 2005 @ 16:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
aika pahasti meni tääkin ketju sivuraiteilleen...huoh...ihme tappelua

Sivu:<12
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > revconnect

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy