User Käyttäjä Salasana  

torstai 12.6.2025 / 16:25
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > lisää tehoa koneeseen
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Lisää tehoa koneeseen
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sivu:<12
Gaiar
Suspended due to non-functional email address
_
18. elokuuta 2005 @ 09:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla taas on huonoja kokemuksia MSI emoista mutta silloin olikin duroni 1000mhz
meni 2 emoa takuusen jonkun konkan hajoamisen takiaja 3 emo hajos 2kk takuun päättymisen jälkeen.
sen jälkeen olen vältellyt msi emoja.
HavocN
Junior Member
_
18. elokuuta 2005 @ 09:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Aivan. Se on vähän tuuristakin kiinni. Oottakaa vaan 3kk, niin minä oon mukana MSI:n vastaisessa taistelussa haukkumassa sitä ja omistan Asuksen ;)

C64, Geforce4, 1 gb ram ja jokunen giga kovotilaa
plaaplaa
Newbie
_
18. elokuuta 2005 @ 10:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jep, eli tulin tähän tulokseen:

-ASUS S939 NF4 ULTRA PCI-E 8CH GLAN RAID tai MSI S939 NFORCE4 PCI-E FSB1000 7.1 GLAN (en tiedä mitä eroa näillä on, onko käytännössä mitään?)
-AMD ATHLON 64 3200+ S939 TRAY VENICE
-1Gt (2x512mt) 400MHZ DDR NON-ECC CL3
-Club3D GeForce 6600GT

Prossuun sitten vanha cooleri kiinni jos suostuu menemään tai sitten uusi.

Jos tilais www.beesting.fi, hinnaksi tulisi 528e (Asuksen emolla). Vielä jotain muutoksia? Kiitos paljon vastauksista tähän mennessä!
HavocN
Junior Member
_
18. elokuuta 2005 @ 10:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
jos sulla ei ole 64:n tuuletinta, niin joudut ostamaan uuden.

C64, Geforce4, 1 gb ram ja jokunen giga kovotilaa
plaaplaa
Newbie
_
18. elokuuta 2005 @ 10:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ai joo, niinpä joudunkin. Mikähän cooleri sopis sitten 64:lle, joku huokea mutta kuitenkin myös suht hiljainen ja riittävän tehokas?
Takajammu
Member

1 tuotearvio
_
18. elokuuta 2005 @ 11:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Boxed-tuuletin ja lisäksi 3 vuoden takuu ;D
plaaplaa
Newbie
_
18. elokuuta 2005 @ 17:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Riittääkö tuo boxed-tuulari vai onko se joku täysi paska?
Limasika
Senior Member

1 tuotearvio
_
18. elokuuta 2005 @ 17:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
A64 Boxed coolerit on ihan laadukkaita ja jopa hiljaisiakin.
Mainos
_
__

_
Senior Member

3 tuotearviota
_
19. elokuuta 2005 @ 10:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Multa on hajonnu jo kaksi kappaletta MSI KT3 Ultra -emolevyjä. Eli en tule itse varmaan enää ostamaan MSI:tä. Tämähän on vain yksittäinen tapaus ja ei tarkoita, että kaikki MSI:n emot olisivat huonoja.

Sivu:<12
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > lisää tehoa koneeseen

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy