Teinkö jotain väärin, kun minut laitettiin inactiveksi?
|
|
Senior Member
2 tuotearviota
|
13. syyskuuta 2005 @ 10:31 |
Linkki tähän viestiin
|
Kiitos vastauksesta... Eli toisin sanoen jos joku kirjoittaa väärin/väärälle alueelle = älä kritisoi ym. vaan paina ''raportoi viesti moderaattorille.
EDIT: Hullu saa olla mutta ei tyhmä
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 13. syyskuuta 2005 @ 10:32
|
Senior Member
|
13. syyskuuta 2005 @ 14:39 |
Linkki tähän viestiin
|
Yhdyn viimeiseen edittiin. Käytän itse miuluummin raportoi-nappia kun leikin itse modea.
|
jarzaa
Member
|
13. syyskuuta 2005 @ 17:17 |
Linkki tähän viestiin
|
minkäs takia miun kaveri joutu inactiveks vaikka on käyttäytyny ihan asiallisesti? nickki ois tommonen ku vren88 kyseinen heppu haluais tunnuksensa takas toimintaan
|
I hate titles
35 tuotearviota
|
13. syyskuuta 2005 @ 17:52 |
Linkki tähän viestiin
|
jarza: Siksi, että kaverisi sähköpostiosoite on "bouncannut" kahdeksan kertaa viimeksi kuluneen 2 vkon aikana, kertoen mailiboxin olevan täynnä. Jos tunnukseen kytketty sähköpostiosoite ei toimi 4 kertaa 2vkon sisällä, oli syy mikä tahansa, naksahtaa tunnus jäihin.
|
pkaksp
Moderator
|
13. syyskuuta 2005 @ 17:58 |
Linkki tähän viestiin
|
Pitääkö tuossa muuten mailin olla jo 100% täynnä vai minkä verran siellä pitää olla vähintään vapaata tilaa? (ei varmasti tarvi paljoa olla, mutta näin mielenkiinnosta kyselen)
|
I hate titles
35 tuotearviota
|
13. syyskuuta 2005 @ 18:00 |
Linkki tähän viestiin
|
Niin täynnä että esim. uutiskirjeemme tai forumeilta tuleva threadimuistutus ei mahdu boxiin ja "bouncaa".
|
pkaksp
Moderator
|
13. syyskuuta 2005 @ 18:18 |
Linkki tähän viestiin
|
Näin ajattelinkin että puhe on ihan kilotavusta. Eli vinkiksi muillekkin:
1. Kannattaa asettaa tuonne henk.koht. asetuksiin sellainen spostiosoite jota käyttää useimmiten. (eli vaikka kerran viikossa tarkistaa postit)
2. Jos käyttää ilmaisia spostilaatikoita, kuten Hotmail tai vaikka Jippii, niin niihin tulee todella paljon enemmän tuota roskapostia kuin esim. ISP:n tarjoamiin laatikoihin. Eli kannattaa tarkistaa niitä väliajoin ettei ne täyty totaalisesti.
|
jarzaa
Member
|
14. syyskuuta 2005 @ 14:26 |
Linkki tähän viestiin
|
mitäs asialle voi tehdä?
|
jersi
Member
|
14. syyskuuta 2005 @ 14:46 |
Linkki tähän viestiin
|
no itse käyn päivittäin kattoon postit ja poistelen tarpeen mukaan .
|
Jaanz
Senior Member
|
15. syyskuuta 2005 @ 12:10 |
Linkki tähän viestiin
|
Piilo veetuilusta muistu mieleen mun ja erään moden "yhteenotto". Ihme ettei tullut mitään banneja, mutta kertahan se olisi sekin ollut eka.
Siitäkin on aikaa... jonkin verran ja viimeks tänne silloin jotain kirjoitellut. :D
Since 13.3.2002
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 15. syyskuuta 2005 @ 12:10
|
vren88
Member
|
16. syyskuuta 2005 @ 05:55 |
Linkki tähän viestiin
|
Nyt tää mun tunnus on ruvennu toimii. Postilaatikko oli täynnä.
Tein tilaa postilaatikkoon ja aktivoin tunnuksen uuvelleen.
tympäsee vaan tuo ku ennen olin "Memberi" ja tuon jälkeen oon taas "Junior Member". Ehkä nuo ylläpitäjät korjaa tuon asian jossai vaihees. Eipä oo mul valittamist.
Fujitsu siemens
Amilo xa2528
AMD Turion(tm) 64x2 mobile tecnology TL-58
4Gt RAM
Direct X10
250Gt
|
Moderator
7 tuotearviota
|
16. syyskuuta 2005 @ 10:39 |
Linkki tähän viestiin
|
Quote: tympäsee vaan tuo ku ennen olin "Memberi" ja tuon jälkeen oon taas "Junior Member". Ehkä nuo ylläpitäjät korjaa tuon asian jossai vaihees. Eipä oo mul valittamist.
aika mielenkiintoista, eli olit member -statuksella, sit inactive ja sit junior member ? jos näin ja olet kirjoittanut sen yli 100 viestiä niin seuraava status-päivitys kyllä varmaan korjannee..
|
BZB
Suspended permanently
|
26. syyskuuta 2005 @ 08:11 |
Linkki tähän viestiin
|
Tohon sähköpostin tilaan liittyen niin ehdotan GMAIL-tiliä.
2 500mb vapaata tilaa joten ei ihan heti lopu.
(kysy sitä vaikka YV:llä)
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 26. syyskuuta 2005 @ 08:11
|
Mainos
|
|
|
nrautava
Suspended permanently
|
26. syyskuuta 2005 @ 14:05 |
Linkki tähän viestiin
|
vren88
Toi on näköjään normaali toimenpide... Toi "arvon" alentaminen.
Multakin lähti Senior nätisti pois.
eli päivitystä odotellaan :)
EDIT: Ja tais päivitys tulla -> nyt se on jälleen siinä. Kiva :)
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 6. lokakuuta 2005 @ 08:18
|