User Käyttäjä Salasana  
   
maanantai 7.10.2024 / 13:24
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > dvd-soittimet > pixmania.com
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
pixmania.com
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
Sivu:<12
Illu77
Newbie
_
8. marraskuuta 2005 @ 20:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tilasin Monitorin 19.10.2005 eikä pakettia ole vielä näkynyt, ainoastaan sähköpostiin on tullut tilausvahvistus ja 2 kirjettä joissa kiitetään monitorin ostosta ja yrittävät kaupitella lisää tavaraa. No kaikinta hauskintahan tässä on kun viime viikolla soitin asiakaspalveluun, niin he pahoittelivat paketin viivästymistä ja lupasivat 15 euron alennuksen seuraavan tilauksen yhteydessä.Kerroin että riittäisi kun ensimmäinen paketti tulisi joskus perille, ja miten he kuvittelevat että ihmiset tilaisivat lisää tälläisen asiakaspalvelun jälkeen. En tule enää koskaan tilaamaan kyseisestä paikasta mitään ja laitan kyllä negatiivista palautetta kiertämään.
maketzu
Member
_
15. marraskuuta 2005 @ 18:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itsellä meni kyllä nyt näytön ostaminen tuolta uudelleen harkintaan JA KOVASTI!

Ei sitä vaan uskos "huonoks": http://www.pixmania.com/fi/fi/asiakas-mielipide.html#604

Kaiken tarpeellisen löydät Googlesta.
Jrahikai
Senior Member
_
16. marraskuuta 2005 @ 15:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Varmistakaa aina että Pixmanialla todellakin on tuote varastossaan, muuten kesttää.
Illu77
Newbie
_
16. marraskuuta 2005 @ 20:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Varmistin kyllä, mutta mitä se auttaa jos sanotaan että varastossa on kyllä kyseistä tuotetta.
Jrahikai
Senior Member
_
17. marraskuuta 2005 @ 06:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Pixmanian varasto kirjanpito ei todellakaan ole ajantasaista, kannattaa myös vilkaista tilausten seurantaa. Itse sain tilaamani tuotteen mielestäni kohtuu ajassa Pixmanian toimitukseksi, ensin tosin töpeksivät viikon, mutta kun tavara lähti Saksasta tuli alle viikossa perille, viikonloppu välissä.

Ps vakuutusmaksua ei halvoista tuotteista kannata maksaa. Siis vain 15?/lähetys.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 17. marraskuuta 2005 @ 06:43

Hillman
Newbie
_
18. marraskuuta 2005 @ 18:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Noniin. Erehdyin eilen tilaamaan digikameran tuolta puljusta ja tänään eksyin tälle keskustelupalstalle.... Huh, alkoi vähän pelottaan. Mitään aikaisempaa omakohtaista kokemusta tuosta pixmaniasta ei ole. Joillakin homma on toiminut ja joillakin ei sitten yhtään.

Oman virheliikkeen maksimoi vielä se että tuli maksettua tilaus heti Nordean kautta. Ja kun maksu oli suoritettu, ruutuun tulee:
"Pixmanian logistiikkakeskus on juuri muuttanut suurempiin tiloihin. Euroopan kehittynein logistiikkakeskus käyttää markkinoiden viimeisimpiä teknologioita, joiden avulla se voi vastata asiakkaidensa vaatimuksiin. Muutto on vaatinut erinäisiä säätelyjä, jotka ovat vaikuttaneet osaltaan tilausten valmistelun ja lähetyksen viivästymiseen."

hah!

Ja tilauksen status-osiossa killuu että "Odottaa toimitusta". Eli kuten tässä ketjussa jo aiemminkin on asia tullut esille, tuolla nopean toimituksen lupauksella ei ole minkäänlaista katettetta - ainakaan tällä hetkellä.

H**vetti, jos oisin tajunnut surffata tänne eilen niin ois jäänyt pixmanian tilaus väliin. Sen pahimman varalta, eli että nuo tilaussurannassa mainutut "säätelyt" kestää liian pitkään, tekee mieleni kysyä, että onko kellään kokemusta siitä että peruuttaa tilauksen ja ottaa (tai ainakin yrittää) rahat takaisin? Siis käytännössä, että onko rahat yleensä tulleet pixmanialta takaisin ja millä aikataululla?
KoJo
Junior Member
_
18. marraskuuta 2005 @ 21:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
voit soittaa suoraan pixmanian numeroon, ja peruuttaa jos syytä on. En kyllä tiedä miten rahat palautuu...
Itse olen maksellut visalla.
tässä vielä nro +33145013535 - tyttö puhu suomea vielä viimeks ku juteltii....
Hillman
Newbie
_
18. marraskuuta 2005 @ 21:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mistä löysit tuon puh. nron? Aattelin vaan kun pixmanian nettisivulla on ihan toinen numero asiakaspalveluun. Meneekö tuokin ihan paikallishinnalla, vai joudunko kärsimään puhelinlaskussani hirveyksiä...?
KoJo
Junior Member
_
19. marraskuuta 2005 @ 05:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tosta numerosta soittivat mulle useemman kerran.
RMG
Newbie
_
19. marraskuuta 2005 @ 20:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tilasin joku aika sitten pixmaniasta H&B: dvd- soittimen. Saapuminen kesti pari viikkoa ja sen lisäksi sen kuori oli niin huonosti asennettu että levy-kelkka ei auennut. En jaksanut lähettää soitinta takaisin sen takia, vaan käytin kuoren pois ja pienen oikomisen jälkeen se oli kuin "uusi". Oliskohan joku palauttanut sen ja laittoivat uudelleen kiertoon? Eipä kyllä tarvi tuolta enään tilata mitään.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 19. marraskuuta 2005 @ 20:31

zinedine
Suspended due to non-functional email address
_
20. marraskuuta 2005 @ 05:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
tekee mieleni kysyä, että onko kellään kokemusta siitä että peruuttaa tilauksen ja ottaa (tai ainakin yrittää) rahat takaisin? Siis käytännössä, että onko rahat yleensä tulleet pixmanialta takaisin ja millä aikataululla?
Mulle tuli ne rahat kyllä takaisin, mutta aikamoisen mankuamisen ja uhkailun jälkeen... Otin yhteyttä Suomen euroopan-kaupan kuluttajansuojavirastoon, ja neuvoivat minua lähettämään s-viestin, jossa kertoisin ottavani yhteyttä kyseiseen virastoon, jos ei rahaa ala tulemaan... No, pari kolme päivää siitä, niin tuli s-viesti että
"takaisinmaksu suoritettu". Mutta jumalattoman kauan siinä kesti, ja puheluita "asiakaspalveluun" suoritin sen aikana lähemmäs 20.

PS. Eivät nuo pixmanian perkeleet taida julkaista negatiivisia palautteita sivuillaan ollenkaan...



aloittelija
maketzu
Member
_
20. marraskuuta 2005 @ 12:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Voiko pixmaniasta tilata postiennakolla tai vastaavalla? Jos meinaan on pakko maksaa heti netissä, voipi jäädä tilaamatta...
(Kysyn tässä koska ei kehtais rekata sisään moiden vuoksi, turhaan taas jaella s-postia.)

Kaiken tarpeellisen löydät Googlesta.
Hillman
Newbie
_
20. marraskuuta 2005 @ 13:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei onnistu postiennakolla. Tilattava tuote maksetaan heti tilauksen yhteydessä luottokortilla, Nordean solon kautta tai tilisiirtona. Sanonpa, että älä ihmeessä sorru tilaamaan tuolta ellet halua hankaluuksia.
KoJo
Junior Member
_
20. marraskuuta 2005 @ 15:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
H&B soittimes oli mullakin kuoret huonosti paikallaan ja kelkka takkus.
RMG
Newbie
_
20. marraskuuta 2005 @ 20:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
H&B soittimes oli mullakin kuoret huonosti paikallaan ja kelkka takkus.
Oiskohan H&B:lla jotain vikaa tuotantolinjassa tai jotain. Onneksi alkoi pelaamaan kuitenki, olis saattanu mennä hermot ku ois joutunu lähettään takas ja odottelemaan rahoja tai uutta soitinta. Ja eikai tuohon hintaa ilmeisesti voi olettaakaan, että sais virheettömän tuotteen.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 20. marraskuuta 2005 @ 20:08

Hillman
Newbie
_
25. marraskuuta 2005 @ 17:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kaikki hyvin loppujen lopuksi, vaikka kerkesin jo pelkäämään pahinta. Kävi niin että odottelin n. viikon kameratilauksen suhteen, mutta tilanne ei näyttänyt Pixmanian osalta etenevän mihinkään. Tilausseuranta vain kertoi että "odottaa toimitusta". Peruin tilauksen, ja sain vastauksen - ihme kyllä - jo samana päivänä, että peruutus on rekisteröity. Hetken päästä tuli vielä viesti että rahat on palautettu tililleni. Ja tänään ne tosiaan näyttivät sinne ihan oikeasti palautuneen. Huh, no enpä aio tuonne Pixmanian suuntaan kuitenkaan toista kertaa enää erehtyä tämän säikähtämisen jälkeen.
Ihmeellistä kuitenkin kaiken lukemani negatiivisen palautteen + omankin kokemuksen pohjalta, että tuo rahojen takaisin saanti tosiaan kävi noin mutkattomasti ja nopeasti.
Rusi
Member

1 tuotearvio
_
12. joulukuuta 2005 @ 19:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei he***** onneks kurkkasin googlesta onko mitää juttua pixmaniasta niin löytyhän sieltä ja vielä afterdawnista :D Olin nimittäin jo tilaamassa h&b:n soittimen ja solon asiakasnumeroo ja tunnusta vailla tilaus menossa, kyllä kun luin tän ketjun nii samantien painoin keskeytä nappia. Mistäs mä nyt noin halvalla saan "hyvän" mp3-soittimen jos on useampi rca lähtö? :D Google taas jälleen kerran auttoi ja pelasti!!

-Rusi
JanMac68
Junior Member
_
13. joulukuuta 2005 @ 03:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ompa kumma, itsellä vain hyviä kokemuksia. Maksoin Visalla liekö sillä vaikutusta? DVD soitin ja tykki (kaksi eri tilausta) tulivat n. viikon sisään ja kaikin puolin oli tiedossa miten homma etenee.

Tilaan kyllä edelleenkin jos hinta kohdallaan.
Senior Member

20 tuotearviota
_
13. joulukuuta 2005 @ 16:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minulla myös kesältä yksi moitteeton tilaus ja nyt yksi isompi sisällä. Lauantaina 10.12. illalla tilasin 19" tft-näytön, DVD-soittimen ja pari kiintolevykoteloa. Maksoin visalla koska dvd-soittimen kohdalla oli ilmoitus että saatavilla 26.12. (Lasku joulukuun ostoista visalla lankeaa vasta tammikuun lopussa, joten jos homma alkaa mättämään, niin ilmoitus luottokunnalle ja lasku jäihin).
Noh, eilen 12.12. oli tilausseurannan mukaan näyttö ja toinen kotelo pariisissa ja tänään 13.12. olikin DHL:n kuski jo oven takana. Toinen kotelo näytti olevan juuri äsken tarkistettaessa myöskin pariisissa joten sekin lienee huomenna kotiovella. Nähtäväksi jää tuo kannettava dvd-soitin joka siis jäi odottamaan toimitusta 26.12.
Tähän asti kaikki on mennyt moitteetta, joten luottavaisin mielin jään odottelemaan...
kallekama
Junior Member
_
13. joulukuuta 2005 @ 18:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
oi he***tti ku kävi säkä olin just tilaamassa pixmanilta dvd soitinta sony hx710 ja aloin ettiin tietoo liikeestä
kaikki oli valmista vain tillaus nappia painamalla. Mutta tollasilla
kommenteilla en ala tilaan

Joten tarvis pikaista jelppiä. Pitäs saada dvd soitin jouluksi prkl ku pixmanilla olis ollu halvempaa ku muualla ?? onko kellään tietoo hyvästä nettikaupasta ? ehtiikö www.hulluhalvalla.com millanen se?? sitte saksasta www.tenspot.de ??? sieltä saa postienakolla mutta ehtiikö jouluksi perille ???
Alkaa olla kiire
kallekama
Junior Member
_
13. joulukuuta 2005 @ 19:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
no nyt tuli tilattua dvr-433 pioneer tuolta hullunhalvalla.comista
laite vaihtu mutta nyt on ainaski varmaa että rahat pysyy mulla niin kauan ku laite on reisussa
toivotaan että ehtii jouluksi muute alkaa v***ttaan!!!

kertokaa kommentia laitteesta
japetsku
Newbie
_
20. joulukuuta 2005 @ 17:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tilasin autostereot pixmanialta 14.12.2005 ja sain tilaamani tuotteen 20.12.2005. Ei siis mitään ongelmia eli kaikki ok :) Tilaan kyllä jatkossaki kyseisestä paikasta jos on tarvetta.
teillika
Newbie
_
23. joulukuuta 2005 @ 23:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Pastetampa tännekkin saman tarinan joka löytyy jo useammalta foorumilta:

Tilasin 2 DVD-tallenninta marraskuussa. Toimitus piti olla nopea (muistaakseni 4-6 päivää), mutta pakettia ei vain näkynyt. Sitten sain viimein sähköpostin, jossa kerrottiin minulle lähteneen paketin, jossa yksi laite. Ja sitä aiemmin minulle on lähetetty jo yksi laite. Kummastelin tätä ja kun pari päivää jälkeenpäin (17 päivää tilauksen jättämisestä) sain paketin, siellä todellakin oli vain 1 laite.

Yritin heti soittaa asiakaspalveluun varmistaakseni tilanteen, mutta 20min odotuksen jälkeenkään kukaan ei vastannut. Sähköpostilla (tavallinen sähköpostihan tällä firmalla ei toimi, vaan kaikki postit tulee lähettää nettisivujen lomakkeen kautta rajoitetulla merkkimäärällä) asiaa kysyttyäni sain kuulla ettei toista soitinta ole olemassakaan. Minulta kysyttiin tilinumeroa rahojen palauttamista varten. Tähän en halunnut suostua, vaan...

...jonotin toiset 20min asiakaspalveluun ja siellä jopa vastattiin. Asian selvitettyäni minulle aiottiin lähettää joku parempi laite tilalle ja jäin sitä odottelemaan. Kohta tuli taas viesti jossa kyseltiin tilinumeroa rahojen palauttamista varten... En reagoinut viestiin mitenkään koska olin puhelimitse saanut lupauksen toisen laitteen lähettämisestä.

Muutaman päivän kuluttua sain viestin jossa kerrottiin että alunperin tilaamaani laitetta onkin tullut lisää ja se lähetetään minulle. Ystävällisesti lupasivat palauttaa postikulut hyvitykseksi huonosta palvelusta. Tätä varten toki piti lähettää tilinumero maksua varten...

Kun olin tilinumeron lähettänyt, niin seuraavan viestin sisältö oli se että laitetta ei sittenkään ole ja rahat on nyt palautettu tilille. Eli kun en suostunut ottamaan rahoja takasin, he huijasivat minulta tilinumeron ja palauttivat väkisin.

Ehkä kurjin puoli kyseisessä yrityksessä on se että kommunikointi tökkii ja pahasti. Luultavasti se tökkii tarkoituksella. Pyysin lähes jokaisessa viestissä ottamaan yhteyttä puhelimella asian sotkuisuuteen vedoten. Asiakaspalveluun soitettaessakin kirjoittivat muka erikseen että minulle pitää soittaa. Yhtään puhelua sieltä ei kyllä tullut koskaan...

Mainittakoon vielä se että puhelujen Pixmanialle pitäisi olla ns. normaalihintaisia, mutta minulla ne näkyivät erillisellä rivillä tehden n. 10e lisälaskun. Minuutteja jonotuksineen kertyi ehkä 50.

Pitkä vuodatushan tästä tuli, mutta laitetaampas loppuun vielä kyseisen firman plussat ja miinukset:

PLUSSAT:
+ halvat hinnat, jos sattuu jotakin tuotteita saamaan

MIINUKSET:
- asiakaspalvelun töykeys
- asiakaspalvelunumeron jonotusaika
- kykenemättömyys sähköpostin käyttöön
- asiakkaan kusettaminen
- käsittämättömän hidas palvelu
- ilmeisen huono saatavuus

Näistä kun kehtaavat vielä hyvää saatavuutta ja nopeaa toimitusta ihan erikseen kehuakkin.

Vastaa tähän viestiin
Mainos
_
__
 
_
Member

2 tuotearviota
_
2. tammikuuta 2006 @ 14:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Siis tosiaan jos sulla on noin kauheita kokemuksia kyseisestä puljusta ota yhteyttä viranomaisiin, kerro niille asiasta ja toi äskeinen tarina. Voi olla että sen jälkeen saavat varoituksen/sakot toiminnastaan, paikan henkilökunnan asenne voisi hiukan muuttua.
 
Sivu:<12
afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > dvd-soittimet > pixmania.com
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy