User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 16.7.2025 / 15:57
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > aloittelijoiden p2p-ongelmat > dc++ lataus nopeus
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Dc++ lataus nopeus
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sivu:<12
morbir
Senior Member
_
3. lokakuuta 2005 @ 20:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
koitappa resetoida modeemis ja yritä uudestaan pästä asetuksiin

sitte tuli semmonen juttu mieleeni että käyttäkkö kaistanrajotinta?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 3. lokakuuta 2005 @ 20:21

Senior Member

10 tuotearviota
_
4. lokakuuta 2005 @ 03:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Tohon rajotukseen vähän tarkennusta:

Minä ainakin haluan surffata netissä samalla joten rajoiotukset on pakko laitaa.
Ja koska DC++ on toissijainen lataus softa niin se saa "jämä" kaistan.
eXeem saa noin 70% ja selain noin 5% ja DC loput...
Tokihan itsekin käytän rajoitinta, down- ja uploadkaistaan, koska netin pitää riittää kolmelle koneelle. Mutta onko kohtuutonta noin nopealla netillä kuin 10mb rajoittaa se sinne h**vetin alas, kun itse kehuskelevat imuttavansa megaa sekunnissa?
Itseni mielestä on, jos otat, saat myös luvan jakaa softasta riippumatta.
Mä oon rajottanu downin 120kt/s ja upin 30kt/s 2M/512K liittymällä. Ja jos kaikki käyttäisivät revconnectia, ei ketään haittaisi hitaat latausnopeudet kunhan lähteitä olisi.
Senior Member
_
4. lokakuuta 2005 @ 08:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
en käytä rajottimii..oon koittanu resetoida purkin ja kaikki asentaa uusiks mut ei onnaa..elämä on

Toimii,ei toimi,toimii,ei toimi SE TOIMII
swrt555
Newbie
_
4. lokakuuta 2005 @ 11:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Käsittääkseni natilla ei ole mitään merkitystä nopeuden kanssa.
Latausnopeus on yhtäsuuri kuin yhteyden hitain kohta joka dc:ssä on yleensä lähteen uppi kaista.
Ja mitä multisource clientteihin tulee ni jollekkin se tyhjä arpa aina jää :(
Mainos
_
__

_
morbir
Senior Member
_
4. lokakuuta 2005 @ 12:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kylläpä tässä on outo ongelma

Sivu:<12
afterdawn.com > keskustelu > p2p > aloittelijoiden p2p-ongelmat > dc++ lataus nopeus

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy