User Käyttäjä Salasana  

torstai 14.8.2025 / 21:41
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > starforce kopiosuojaus ?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
StarForce kopiosuojaus ?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sivu:<12
outootus
Junior Member
_
16. joulukuuta 2005 @ 17:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen formatoinut koneen eli minulla ei ole enään näyttöä? Pitäisi lähteä ulkomaille koneella joka ei toimisi?
m4k3
Member
_
17. joulukuuta 2005 @ 10:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Matkakustannuksetki on jo isommat ku palkinto :D ja mihikää venäjälle kukaan mee todistaa tommosta.
toi vitos sääntöki on nii reilu:
Quote:
If you fail to reproduce the mentioned above terms, you will be acknowledged the loser and StarForce will mention your full name on www.star-force.com in the list of Losers of the Contest and any expenses shall not be compensated.
621
Member
_
17. joulukuuta 2005 @ 11:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Voi halavattu tuo 5 sääntö. :DD
Että ihan luuseri lista..

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 17. joulukuuta 2005 @ 11:06

_saha_
Newbie
_
24. tammikuuta 2006 @ 13:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei mulle toi starforce ole tuottanu mitään hankaluuksia vaikka se mulla onkin ja on mulla toi daemon tools myös, ei se mitään ole sekoillu...
Mainos
_
__

_
BforeDusk
AfterDawn Addict
_
23. huhtikuuta 2007 @ 15:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
http://www.glop.org/starforce/list.php
Tuolla on GTlegends listattuna.
On myös info, kuin tunnistat ja poisto vinkkejä.

Boycott Starforce

"Prove it!" and receive $10 000 from StarForce!
onhan se hyvä luvata rahaa
'If you can be the first to reproduce this situation in our office'
Jos tota sontaa ei normaalikeinoin koneesta pois saa. Ja heidän officessa aseman pitää pelittää ennen Starforce asennusta.
'We have serious reasons to believe that such problems are pure fiction. '
LOL
LMAO

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 23. huhtikuuta 2007 @ 15:24

Sivu:<12
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > starforce kopiosuojaus ?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy